Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:03

Teziej schreef:
HorseyDude schreef:
Tja, ik weet hoe je je voelt... ik zie ook heel vaak leuke apps voorbij komen die ik dan niet kan installeren! :(

Ik wel :')

Sorry, kon het niet laten. :Y)

Voor leuke apps moet je in de store kijken, onder apps en dan gratis, heb je er een stuk of 200..
Ja, maar alleen maar voor de touch, niet voor de nano, anders zou ik wel willen weten hoe je ze dan installeert voor de nano! :D

TessaVB

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:09

Oh, ik had het er niet bijgezet, was voor de post onder mij bedoeld. :Y)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:56

Hoi!

Ik zit een beetje in de knoop met mijn Itunes.. En aangezien ik er geen verstand van heb vraag ik het eerst maar hier.. ;)

Omdat mijn vorige laptop gecrashed is wil ik nu mijn Ipod op mijn nieuwe laptop aansluiten om nieuwe muziek er op te zettend.
De Ipod is dus nieuw op deze laptop/Itunes en nu zegt hij dat ik eerst mijn Ipod moet synchroniseren en de muziek die er op staat dan vervangen word door de muziek vanuit de nieuwe Itunes.
Jullie snappen natuurlijk wel dat ik ook ál mijn muziek kwijt ben na het crashen van mijn laptop en dit dus allemaal op mijn Ipod staat. Ik wil dus niet dat deze muziek ook verloren gaat.

Als ik mijn Ipod nu synchroniseer in de nieuwe Itunes op nieuwe laptop, ben ik dan de muziek die er op staat kwijt of niet? :=

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Bedankt!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:20

ik snap weer iets niet...als flmpjes wel in je bibliotheek komen dan moeten ze toch ook op je ipod komen?? :s nu komen dus een aantal filmpjes wel in mijn bibliotheek maar dus niet op mijn ipod

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:27

Sita_ schreef:
Hoi!

Ik zit een beetje in de knoop met mijn Itunes.. En aangezien ik er geen verstand van heb vraag ik het eerst maar hier.. ;)

Omdat mijn vorige laptop gecrashed is wil ik nu mijn Ipod op mijn nieuwe laptop aansluiten om nieuwe muziek er op te zettend.
De Ipod is dus nieuw op deze laptop/Itunes en nu zegt hij dat ik eerst mijn Ipod moet synchroniseren en de muziek die er op staat dan vervangen word door de muziek vanuit de nieuwe Itunes.
Jullie snappen natuurlijk wel dat ik ook ál mijn muziek kwijt ben na het crashen van mijn laptop en dit dus allemaal op mijn Ipod staat. Ik wil dus niet dat deze muziek ook verloren gaat.

Als ik mijn Ipod nu synchroniseer in de nieuwe Itunes op nieuwe laptop, ben ik dan de muziek die er op staat kwijt of niet? :=

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Bedankt!

Ja. Ik kan je wel een programma sturen als je wilt, is maar een paar MB en dan kan je je muziek van je iPod terugzetten naar je pc. ;)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 00:03

Sita, je iPod staat op een "nieuwe" computer ingesteld als NIET automatisch synchroniseren. Dus je kan gewoon handmatig nummers bij op je iPod zetten. En zoals Anthea zegt, bestaan er idd programma's om iPod > computer te uploaden, hoewel dat officiëel gezien onmogelijk is.

Buster4ever, rechts klikken op je filmpje en dan iets in de aard van "convert to iPod/iPhone" aanklikken. Dan wordt het filmpje omgezet naar iPodformaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 00:10

Ik heb me rot moeten zoeken naar zo'n ding, de gratis versies doen vaak maar bv de helft van het liedje overzetten ofzo. :')

Uiteindelijk maar gewoon een gekraakte versie bij een piraten baai gehaald. :D

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 08:53

Mientjeuh schreef:
Sita, je iPod staat op een "nieuwe" computer ingesteld als NIET automatisch synchroniseren. Dus je kan gewoon handmatig nummers bij op je iPod zetten. En zoals Anthea zegt, bestaan er idd programma's om iPod > computer te uploaden, hoewel dat officiëel gezien onmogelijk is.

Buster4ever, rechts klikken op je filmpje en dan iets in de aard van "convert to iPod/iPhone" aanklikken. Dan wordt het filmpje omgezet naar iPodformaat.

Dus, als ik hem synchroniseer dan ben ik wel mijn muziek kwijt? :=

En hoe zet ik dan handmatig nummers er op? Normaal doe ik ze natuurlijk in Itunes zetten en dan zet ie ze natuurlijk automatisch erbij..

Zo'n programmatje klinkt wel handig inderdaad.. :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:00

Natuurlijk ben je ze dan kwijt :+ Automatisch synchroniseren betekent dat je hele library op je iPod wordt gezet, en eventuele nummers die wel op je iPod staan maar niet in je library worden gedelete.

Handmatig is gewoon nummers selecteren en naar je iPod slepen.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 11:10

Oke, nou dan doe ik daar vanavond even een poging toe.. :+

Handtas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 21:02

Hai!
Ik had een vraag over iTunes; ik download namelijk altijd complete albums van usonly die ik dan op mn iPod zet. Maar hij zet ze dan in het album op volgorde van artiest-alfabet ipv op nummer. Ik wil ze graag op nummer gesorteerd hebben! Iemand enig idee hoe dat moet :+ ?
Alvast heeeeeeeeeel erg bedankt!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 21:10

Ik begrijp je vraag niet. Maar volgens mij bedoel je dat je de volgorde van je nummers op volgorde van het album wil hebben? Rechts klikken op het nummer > "get info" > tabblad "info" en daar track number aanpassen.

Zo dus:

Afbeelding

Afbeelding

:)

Handtas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 21:31

Ja dat is precies wat ik wil :j Maar het track nummer staat ook wel ingesteld, maar hij speelt nog steeds af op volgorde van artiestennaam...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 21:34

Hmm, vreemd.
Probeer dit eens:

Alle nummers van het album selecteren (eerste nummer aanklikken, shift ingedrukt houden en tegelijkertijd het laatste nummer aanklikken) > get info > info. Daar typ je (opnieuw!) de artiestnaam en albumtitel in.

Ik heb dat soms nl. ook, dat je albumtitel wel 12x hetzelfde getypt is maar om één of andere reden niet als album herkend wordt. Of dat je artiest wel telkens dezelfde naam heeft, maar niet als één artiest gegroepeerd wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 04:38

Ik heb dat altijd met albumcovers. :+

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 19:00

Nou mensen, sinds vandaag krijg ik Itunes niet meer aan de gang, heb wel 5 x opnieuw geinstalleerd maar steeds krijg ik een foutmelding van Itunes heeft een probleem geconstateerd, blahblahblah, ook QuickTime doet heel erg naar! Kan iemand me please uit de brand helpen want ik weet me zo geen raad meer!
(ook vroegere versies geprobeerd, zelfde resultaat, krijg het echt niet meer opgestart!) Zelfs het deinstalleren gaat mis, zo ook bij QuickTime: geeft aan: onhelstelbare fout!

Dit is wel een hele zure appel! :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:42

Ik wil straks een Ipod touch gaan halen; aanrader of afrader?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 10:09

Ik vind Touch onzin. Kost in verhouding belachelijk veel voor het geheugen dat je krijgt en die extra snufjes moet ik ook niet hebben. Hij kost zelfs meer dan de Classic van 120GB die ik nu heb en heeft met geluk 1/4 van het geheugen.

Maar ja, het is waar jij je geld aan wil geven ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 10:18

classic heeft geen internet & kan geen foto's, filmpjes en spelletjes hebben.. Wil iets hebben om de tijd in de trein mee te doden :+

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 10:24

Classic heeft wel spelletjes, foto's en films.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:21

ik heb een touch vind het wel een fijn ding, maar ja ik vind 120gb dan weer onzin ik synchroniseer hem zoiezo vrij vaak. Op 16 Gb krijg je ook veel muziek mee, volgens mij word het gewoo irritant als je door zoveel bestanden zit te bladeren.

scherm van de touch is wel een stuk groter dus filmpjes kijken is wel fijner. Ik vind de meeste spellen voor het clickweel niet zo fijn spelen. Is gewoon persoonlijke voorkeur natuurlijk.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:57

Ik vind 120GB dan weer wel handig want ik heb nu al over de 50GB muziek en heb graag altijd al mijn muziek bij me. Maar het is allemaal persoonlijke voorkeur.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:21

ik heb een touch, maar dan maar een 8 gb. :')

ik vind het erg handig dat je op internet kan, en dat je boeken en spelletjes kan downloaden spelen.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:32

Laat dat van mij maar zitten, ik heb al MediaMonkey, is IPOD Compatible en stukken handiger!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 13:13

Ik heb meteen een vraag :+

Hij liep vast, dus ik heb de block knop en de menu knop tegelijk ingedrukt.
Nu heb ik wit scherm.. & dan :') ?