Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Irisje_x schreef:I know... maar heb wel stress haha
eilleen333 schreef:Net gesprek gehad met de hypotheek adviseur. Kansloos.
Dus dat wordt dan toch geld door een putje spoelen voor een huurwoning. Had gehoopt dat mijn eigen bedrijf nog wat kon toevoegen, maar ze hebben natuurlijk meer cijfers nodig dan van 1 kwartaal. En er zit een grens aan hoe lang ik hier blijf wonen.
Naja, er zijn mogelijkheden, in noord Groningenmaar dat is niet de regio waar ik zou willen wonen ivm werk/ privé etc.
eilleen333 schreef:Vooral omdat ik echt het perfecte huis had gezien. Is vandaag onder bod gegaan, maar ik ga het wrs niet redden. Stond al wel een tijdje te koop, dus ik waag toch een belletje aan de makelaar. Je weet het niet. Voor hetzelfde geld biedt iemand zwaar onder de vraagprijs en maak ik toch nog een kansje. Maar het gat is wel vrij groot. Te groot vrees ik
Elin_ schreef:eilleen333 schreef:Vooral omdat ik echt het perfecte huis had gezien. Is vandaag onder bod gegaan, maar ik ga het wrs niet redden. Stond al wel een tijdje te koop, dus ik waag toch een belletje aan de makelaar. Je weet het niet. Voor hetzelfde geld biedt iemand zwaar onder de vraagprijs en maak ik toch nog een kansje. Maar het gat is wel vrij groot. Te groot vrees ik
BalenWat ik me dan afvraag, wanneer weet je wanneer het 'jouw' huis is? Ik zie nu huizen en dan denk ik.. dit vind ik wel tof, maar dat komt meer omdat het aanbod niet groot is en ik persoonlijk merk dat je dan wat sneller het oke genoeg vind.
Hoe doet de rest dat? Ik merk dat een zoektocht vaak door ervaring beter wordt (met paarden in ieder geval en met huurhuizen keek ik ook heel anders. tegen aanbod 1 aan tov aanbod 5 na periode)
Elin_ schreef:Wat ik me dan afvraag, wanneer weet je wanneer het 'jouw' huis is?
Elin_ schreef:eilleen333 schreef:Vooral omdat ik echt het perfecte huis had gezien. Is vandaag onder bod gegaan, maar ik ga het wrs niet redden. Stond al wel een tijdje te koop, dus ik waag toch een belletje aan de makelaar. Je weet het niet. Voor hetzelfde geld biedt iemand zwaar onder de vraagprijs en maak ik toch nog een kansje. Maar het gat is wel vrij groot. Te groot vrees ik
BalenWat ik me dan afvraag, wanneer weet je wanneer het 'jouw' huis is? Ik zie nu huizen en dan denk ik.. dit vind ik wel tof, maar dat komt meer omdat het aanbod niet groot is en ik persoonlijk merk dat je dan wat sneller het oke genoeg vind.
Hoe doet de rest dat? Ik merk dat een zoektocht vaak door ervaring beter wordt (met paarden in ieder geval en met huurhuizen keek ik ook heel anders. tegen aanbod 1 aan tov aanbod 5 na periode)