Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petra8 schreef:Hebben jullie nog tips voor tiktok filmpjes of waar ik op moet zoeken? Ik heb al veel gezien over het schoonmaken van de wc maar zoek voor de rest van het huis nog wat inspiratie.
Heb wel vandaag bij de Wibra Scrub Daddy en Mommy sponzen gehaald, ben heel benieuwd of dat prettig is om mee te werken.
Yummy schreef:petra8 schreef:Hebben jullie nog tips voor tiktok filmpjes of waar ik op moet zoeken? Ik heb al veel gezien over het schoonmaken van de wc maar zoek voor de rest van het huis nog wat inspiratie.
Heb wel vandaag bij de Wibra Scrub Daddy en Mommy sponzen gehaald, ben heel benieuwd of dat prettig is om mee te werken.
Denk dat de bekendste hashtag #cleantok is
Morrie schreef:chanicha schreef:Dank je voor de tip Rien!
Ik zal eens kijken want heb ook al de Jemako doeken maar als dit beter is
ik heb beide en vind Jemako doeken prettiger.
Ik week ze nooit meer, alleen wassen is een dingetje, want ik was alleen met een volle machine en gebruik voor mijn gewone was wasverzachter (keihard water hier, anders staan de handdoeken rechtop) en die doeken mogen niet in de wasverzachter
MyWishMax schreef:Ik zoek wel eens hoe je bepaalde dingen zo makkelijk mogelijk en min mogelijk inspanning kan doenIk kan ook niet schoonmaken zelf, maar mijn hulp is gestopt en organisatie heeft voorlopig geen vervanging. Dat merk je nu na 2 weken al enorm, van elke week 3 uur hulp en dus zelf maar hele kleine klusjes doen naar 0 hulp... Die 3 uur red ik niet eens over de hele week, dus ik beperk het echt tot het hoognodige. Bezem door het huis, heel soms stofzuigen, badkamer en wc. De rest red ik niet. Ja, bed verschonen met hulp van omgeving.
Durf dus ook niemand langs te laten komen tot er weer hulp is geweest maar dat kan nog wel weken tot maanden duren
Morrie schreef:chanicha schreef:Dank je voor de tip Rien!
Ik zal eens kijken want heb ook al de Jemako doeken maar als dit beter is
ik heb beide en vind Jemako doeken prettiger.
Ik week ze nooit meer, alleen wassen is een dingetje, want ik was alleen met een volle machine en gebruik voor mijn gewone was wasverzachter (keihard water hier, anders staan de handdoeken rechtop) en die doeken mogen niet in de wasverzachter