Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) , water van de vaat, het omspoelen van de koffiepot, het water van de was, alles wordt verzameld in een emmer buiten de deur, om ‘s avonds verdeeld te worden onder de planten in de tuin. Alleen pas gezaaide zaadjes krijgen elke dag een scheutje schoon water tot ze gekiemd zijn en daarna zijn ze aan zichzelf en de weergoden overgeleverd. 

Want na zo'n te lange natte periode komt er meestal wel een te lange droge periode.
Jippie we hadden vannacht een beetje regen, nauwelijks genoeg om de grond nat te maken, maar toch
. Weet er alles van. Ik hoop dat het nog wat word met je tuintje
Krijg je een beetje droogte van mij
Je zou er mismoedig van worden met al die slakken, ik hoop dat je tuin nog bijtrekt voor de zomer.
maar blaas maar eens een paar wolken deze kant op
vikawiek schreef:Ja dat was zeker een gekke gewaarwording. Ik dacht "ik ga lekker naar Zweden, daar is het wat koeler". Ik kwam van de koude (of eerder warme) kermis terug
ik vind je schrijfstijl erg leuk en al zou ik zelf nooit kiezen voor zo’n leven, toch is het interessant om er vanuit jouw oerspectief over te lezen. Dat komt denk ik vooral omdat je je niet afzet tegen ‘onze manier van leven’. Je houdt het positief en toegankelijk.