[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dustyenmax18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 22:51

xXutopiaXx schreef:
Mer1980 schreef:
Wat fijn dat je het bankje van oma zo'n mooi plekje hebt kunnen geven, toch een hele mooie herinnering <3

Nymphe schreef:
Heerlijke fotoserie weer. Wat leuk dat je begonnen bent met eetbare beplanting :) Daar kun je straks lekker van genieten. Mooie herinnering ook aan je oma.

Jaa, het is echt zó fijn... ik zit zo vaak op het bankje.. lekker tot rust te komen, herinneringen op te halen.. het is zo'n fijn positief plekje <3 Ondanks dat je ze mist, heeft dit bankje juist een hele positieve lading :+: Strakjes weer mooie bloemetjes er omheen allemaal <3 Zin in de lente!!

Ik kom eventjes binnenvallen hier, al lees ik al mee vanaf het begin :D

Mag ik vragen hoe je dit bankje zo mooi hebt gekregen? Wij hebben ook precies zoon bankje staan wat een erfstuk van vriendlief is. Zou leuk zijn als ik hem kan verassen met een super mooi schoon bankje dat er ook iemand op durft te zitten :+

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-22 23:58

Dustyenmax18 schreef:
Ik kom eventjes binnenvallen hier, al lees ik al mee vanaf het begin :D

Mag ik vragen hoe je dit bankje zo mooi hebt gekregen? Wij hebben ook precies zoon bankje staan wat een erfstuk van vriendlief is. Zou leuk zijn als ik hem kan verassen met een super mooi schoon bankje dat er ook iemand op durft te zitten :+

Hoi! :D Dat zou inderdaad wel leuk zijn, als je 'm ook daadwerkelijk kan gebruiken als bankje :P
Ik heb 'm eerst met de hoge druk reiniger schoongemaakt, en daarna met HG groene aanslagreiniger :D

Succes!! :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-22 12:34

April! 2021 :') :D

Begin van m'n pluktuin :D

Afbeelding

Begonnen met voorzaaien :):)

Afbeelding

Afbeelding

Ook buiten de nodige voorbereidingen voor het voorjaar, compost! :D

Afbeelding

Tis toch wel spannend allemaal :')

Afbeelding

De eerste bloesem aan de nieuwe fruitboompjes <3

Afbeelding

Uit oma's tuin hebben we een mooie roos meegenomen, en deze geplant bij het bankje van opa en oma <3 Zo hebben ze alle 3 samen een plekje in de tuin :+:

Afbeelding

Ook weer Pasen natuurlijk, dus 's avonds alvast begonnen met de tafel dekken voor het Paasontbijt. De prins zit er in ieder geval al klaar voor _O-

Afbeelding

En de volgende dag verder aangevuld met verse bloemetjes <3

Afbeelding

En lekker eten :9 :D :):)

Afbeelding

Uiteraard ook nog ff een beetje sneeuw, want: april doet wat ie wil :roll:

Afbeelding

Verder vooral weer lekker genieten :+: De haagjes beginnen ook goed te groeien :D

Afbeelding

Beestjes lekker aan het genieten van het lekker wordende weer <3

Afbeelding

En het lekkers wat er begint te groeien :9

Afbeelding

Samen ritjes maken natuurlijk <3 En af en toe mag Brego lekker mee :D

Afbeelding

Wordt ie ERG blij van :')

Afbeelding

Met Jay ook weer lekker aan het trainen! Die ziet er momenteel echt super uit! Lekker z'n manen en staart gewassen <3

Afbeelding

Afbeelding

En bij nieuwe motivatie, hoort een nieuw setje :') <3

Afbeelding

Maar natuurlijk ook lekker naar buiten :D

Afbeelding

Terwijl de mannen in de schuur bezig zijn om de trekbalken in de andere schuur ook maar omhoog te brengen, voordat de nieuwe vloer gestort wordt:

Afbeelding

zijn mama en ik begonnen aan het beitsen van het nieuwe konijnenhok :D
Voor:

Afbeelding

Na:

Afbeelding

Over konijnen gesproken, er is nog een nestje geboren en de baby's groeien zo hard!!! <3

Afbeelding

Op het moment dus twee nestjes :+:

Afbeelding

Afbeelding

En ze worden steeds leuker <3
Het middelste konijntje is gebleven: Fudge <3

Afbeelding

Wat ook leuk is... de bak slepen :') Zó fijn dat dat nu lekker kan! Maakt het rijden in de bak een stuk fijner nog weer!!

Afbeelding

Afbeelding

En gewoon, omdat ze leuk zijn <3 Wat een gezelligheidsdiertjes zijn 't toch :+:
Flits links en Stormpje rechts :+:

Afbeelding

Afbeelding

Mer1980

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 13:32

Wat een heerlijke foto update, wat zit je toch op een prachtige plek, ik ben ook wel benieuwd naar hoe Dije nu is onder het zadel.

Hoe gaat het met Tamme en zijn artrose nu?

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-22 14:58

Dije gaat echt super! <3 Binnenkort maar weer eens nieuwe foto's en filmpjes maken :D Voor de winter heeft hij ook te koop gestaan, maar toen was hij onder het zadel nog niet erg geschikt voor iemand anders dan mij :') Hij was nog wat rennerig, maar dat is nu de afgelopen tijd ineens helemaal weg.. alsof ie 't licht heeft gezien!! :D Dus maar weer eens een nieuwe advertentie maken, dan kan hij hopelijk dit voorjaar naar z'n forever home :+:

Afbeelding

Tamme z'n artrose blijft wel een dingetje... soms heb je ineens iets te pakken wat werkt, dit gaat dan een paar weken of maanden goed, en dan ineens merk je aan 'm dat de pijn toch weer toeneemt.. dan weer dokteren en andere dingen proberen en dan vind je weer iets anders wat dán werkt.. maar we doen nu zoveel mogelijk elke dag ongeveer evenveel bewegen met ritjes buiten, zodat de belasting zo constant mogelijk blijft én hij gewoon blijft bewegen, zodat 't allemaal soepel blijft. En hij heeft elke nacht, dat 't nog zo koud is, een Back on Track beschermer om z'n spronggewricht. Welke ik graag wil uitbreiden naar al z'n benen, want ik krijg het idee dat de artrose langzaam steeds meer terrein wint... en ik kan aan 'm merken dat een nacht zo'n ding om toch wel érg fijn is... en naast die 2 dingen, krijgt ie altijd wel een supplement + kruiden om 'm te ondersteunen bij wat ik denk dat hij op dat moment nodig heeft :P Maar dat verschilt dus elke zoveel maanden.... het is echt een beetje 'onze manier' vinden... en hopen dat hij zo lang mogelijk op dit niveau blijft, zo is het te doen en kunnen we ook samen zelfs nog een beetje genieten <3 Lief dat je 't vraagt! :+:

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 16:09

Wat een onwijs gave foto van Dije onder het zadel, wil je hem stiekem toch niet houden nu het met Tamme toch steeds een beetje lastiger wordt om hem goed te houden?

Wel fijn dat het met Tamme nu ook enigzins onder controle is. Nu hopen dat het zulk weer blijft en de nachten wat minder koud worden ;) Dan gaat het vast weer wat makkelijker met de artrose. Het blijft gewoon een beetje zoeken.

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 22:43

April doet wat ie wil, dit jaar toch niet meer mag ik hopen :+

Leuke update weer! Dije <3 zag laatst zn advertentie weer voorbij komen, lijkt me zo'n leuk paard! Maar 'helaas' heb ik er al eentje :P

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 21:32

Wilg en Splash <3

We hebben nu weer bloesem _O- Wel echt fijn, dat 'grootouder' plekje <3

April deed weer wat het wilde :') volgens mij zijn alle seizoenen opgeschoven _O-

Blije Brego _O- zaadje

Aaaah en Jay zn mooie set <3

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-22 12:16

Lys_PPA schreef:
April doet wat ie wil, dit jaar toch niet meer mag ik hopen :+

Leuke update weer! Dije <3 zag laatst zn advertentie weer voorbij komen, lijkt me zo'n leuk paard! Maar 'helaas' heb ik er al eentje :P

Toch wel :P En april is nog maar net begonnen :=
Het is ook wel echt een leuk paard, en nu ie inééns het licht heeft gezien en een stuk koeler in het hoofd wordt, is hij helemaal geweldig <3 Nog even wachten tot z'n vachtje weer mooi is, en dan weer nieuwe advertentie foto's maken :D Al vind ik 't helemaaaaal niet erg om nog lekker met 'm aan de slag te kunnen. Inderdaad omdat ik met Tamme nu toch rustiger aan moet doen, is het leuk om zo'n knappe jonge vent nog te hebben staan :+:

DeniseES schreef:
Wilg en Splash <3

We hebben nu weer bloesem _O- Wel echt fijn, dat 'grootouder' plekje <3

April deed weer wat het wilde :') volgens mij zijn alle seizoenen opgeschoven _O-

Blije Brego _O- zaadje

Aaaah en Jay zn mooie set <3

Hahaha ja, het eerste boompje staat alweer in de bloemetjes <3
Ben ook erg blij met m'n grootouder plekje ja :+: Zit er regelmatig, gewoon te zitten.. en te genieten van de mooie herinneringen <3 Soms nog een traantje, oké best vaak := , maar probeer me vooral te focussen op al het moois wat ze mij gegeven hebben :+:

Trouwens, voor wie in de buurt woont en het leuk lijkt:
Advertentie: hulp gezocht bij verzorging en training van paarden

:+: <3 :+:

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 12:48

Leuke add hoor, ik hoop dat je een leuk iemand in de buurt vindt ;)

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 13:12

Goed gedaan die advertentie :)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-22 13:25

Dankjulliewel!! Zou erg welkom en gezellig zijn, dus ik duim ook voor een leuk iemand in de buurt :D

masyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 13:34

Wat leuk dat je zo leuk bezig bent met je paarden, hond, konijnen, katten! Een druk leven, maar wel elke dag weer een heerlijke diervolle dag! Zo begrijpelijk dat je een advertentie hebt geplaatst!

Hoe is het nu verder? Volgde je altijd, vond de updates super leuk om te lezen. Gaat het goed met Brego? :o En met je vriend?

Vind het altijd lastig om te vragen hoe het met dieren/relaties/etc gaat, weet niet of ik iets gemist kan hebben hierin en dus iets vervelends zou kunnen zeggen. Maar ik vond/vind je verhalen zo fijn altijd, en ben benieuwd hoe het nu met je gaat!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-22 13:54

masyo schreef:
Wat leuk dat je zo leuk bezig bent met je paarden, hond, konijnen, katten! Een druk leven, maar wel elke dag weer een heerlijke diervolle dag! Zo begrijpelijk dat je een advertentie hebt geplaatst!

Hoe is het nu verder? Volgde je altijd, vond de updates super leuk om te lezen. Gaat het goed met Brego? :o En met je vriend?

Vind het altijd lastig om te vragen hoe het met dieren/relaties/etc gaat, weet niet of ik iets gemist kan hebben hierin en dus iets vervelends zou kunnen zeggen. Maar ik vond/vind je verhalen zo fijn altijd, en ben benieuwd hoe het nu met je gaat!

Aan mij mag je altijd alles vragen hoor, ben een open boek wat dat betreft :P Wat misschien niet altijd even handig is _O- Maar er is wel e.e.a. veranderd nu inderdaad. En heb dit bewust nog even niet op bokt gezet, maar daar is het nu misschien wel de tijd voor. Want dat is ook de reden van deze advertentie... Met Brego gaat alles goed :D Maar mijn vriend is mijn vriend niet meer :o We zijn helaas sinds november uit elkaar, en sinds begin dit jaar woon ik hier alleen. Is niet wat je voor ogen hebt, als je samen een huis gaat kopen uiteraard, maar zonder in detail te treden, ben ik blij dat het gelopen is, zoals het is gelopen. Dus dat maakt wel dat ik nu wat extra werk te verrichten heb, naast mijn fulltime baan, waar gelukkig een vriendinnetje uit de buurt mij geregeld mee kan helpen. Maar ook zij is druk met school en stage, dus dat houdt ook een keer op. Vandaar dat ik hoop op iemand die het gewoon fijn vindt om lekker buiten bezig te zijn en een gezellige dagbesteding zoekt :D Dan kunnen we iets voor elkaar betekenen!

Dus... vorig jaar was al duidelijk een zwaar jaar, met alle sterfgevallen enz., maar nu weten jullie dat er nog meer speelde.. en waarom mijn updates dus een béétje achterlopen :') :D Ben blij dat jullie zulke trouwe topic-volgers zijn en mij af en toe eraan herinneren vooral te letten op de hele mooie tijden en vorderingen hier op dit prachtige plekje <3

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 16:34

Ook nog even een dikke knuffel hier :(:)

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 17:47

Ach meid, wat ontzettend veel en heftig allemaal. Heel veel sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 17:57

Jeetje mina, wat heftig Natasja :(:) Knap dat je doorgaat, het zal niet makkelijk zijn.
Het is jammer dat het voor mij meer dan een uur rijden is, ik had het onwijs leuk gevonden om erbij te doen. Veel sterkte en ik hoop dat je iemand vindt!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 18:27

Een hele stille meelezer :o die al vanaf het begin trouw mee leest. Maar wilde nu wel even wat zeggen. Wat ontzettend heftig zeg! Na al het verdriet ook dit nog er over heen.. Poeh! Je kunt er dus wel blijven wonen begrijp ik? Dat is dan wel weer heel erg fijn, je hebt er zo'n fantastische plek!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 18:36

Ik vroeg me iedere keer al af hoe jullie dat allemaal rondbreiden met alle dieren toen jullie er nog met z'n tweeën zaten, maar nu dus alleen. Wat heftig joh! Ik snap goed dat je wat extra handjes zoekt :j
Toen ik iemand zocht voor mijn oudere paard heb ik een advertentie gezet in een paar groepen op facebook, daar heb ik zelf een leuke dame voor mijn paard aan over gehouden. Natasja (ja echt :')) komt hier iedere week samen met haar dochter, hartstikke leuk! Wie weet is dat voor jou ook nog een idee?

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 22:11

Mooie advertentie en gezien je situatie logisch! Als ik jonger was en dichterbij woonde wist ik het wel....

You can do it!! :(:)

masyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 09:02

Haha, zo goed ken ik je natuurlijk niet dus dan is het wel een erg persoonlijke vraag!
Maar wat ontzettend knap hoe je dit dan allemaal doet! Respect! En inderdaad, snap heel goed dat je de advertentie hebt geplaatst en zoekt naar extra handjes.
Je gaat vast iemand vinden, op zo’n fantastische plek en deze paarden (en hond, katten, konijnen etc) <3

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-22 11:33

Ach wat een lieve reacties... wat zijn jullie toch toppertjes <3
Het is echt enorm aanpoten nu.. maar het is ook het soort leven waar ik voor gekozen heb. Nu ik echt alles móet, merk ik dat ik het alleen maar fijner vind om me 100% op dit leventje te storten :+: Ik kan zo makkelijk tot half 12 in de stal rondlopen en lekker staarten wassen en uitpluizen <3 Terwijl ik daar voorheen misschien niet eens zo de tijd voor nam...

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-22 12:29

Dan gaan we maar gelijk door naar mei 2021 :D

Afbeelding

Alles begint nu écht goed uit te lopen :+:

Afbeelding

De paarden konden deze maand zelfs voor het eerst op het gras!! De zelf nieuw ingezaaide wei :+: Was toch wel een heel bijzonder momentje <3

Afbeelding

En daaruit voortkomend, mijn droomfoto _O- Zitten op m'n houten hekje, kijkend naar m'n beestjes in m'n eigen weitje <3

Afbeelding

Voor de paarden zijn er in de natuur ook allemaal heerlijke snacks te vinden nu, zoals fluitenkruid :D

Afbeelding

En voor onszelf hebben we ook leuke dingetjes weten te plukken! :D Een pluktuin hier in de buurt ontdekt, waar Denise en ik voor moederdag mooie tulpjes zijn wezen plukken :D

Afbeelding

Hierdoor geïnspireerd met m'n plukmand m'n eigen tuin maar eens rondgelopen...

Afbeelding

Daar is toch een leuk bosje uit voortgekomen!! Haha :D

Afbeelding

Icie mocht voor 't eerst naar buiten.... maar daar moest ie zelf nog ff over nadenken _O-

Afbeelding

Katten en altijd op vreemde plekken willen zitten :') _O-

Afbeelding

Nog een leuke kattenverrassing <3 :oo <3

Afbeelding

Wat een schatjes....

Afbeelding

En al verder opgegroeid.. ineens merk je dat de oortjes 't gaan doen _O- Als je dan langsgelopen komt, kijken ze je ineens allemaal aan als je een raar geluidje maakt :') Degen met het zwarte kopje achterin, is gebleven, dat is Donder <3

Afbeelding

Ice denkt, maar is ook nog steeds míjn mama, dus die was er lekker bij gaan liggen _O-

Afbeelding

Nog meer babygrut <3 Ook de twee nestjes konijntjes doen 't goed :+:

Afbeelding

Afbeelding

Op de warme dagen heb je dan gesmolten baby's :')

Afbeelding

Dan zijn ze wel toe aan verkoeling, dus kom ik met een dienblad 'lekkers' langs :P :D

Afbeelding

Wat is het toch heerlijk, zo'n lekkere groep <3

Afbeelding

Ook uitbreiding van de konijntjes! Deze leuke gecastreerde man zocht een nieuw thuis, en was meer dan welkom bij ons <3 Kan hij een groepje dames in toom houden :D

Afbeelding

En dan kleine Piña.. zeker zo naast Noga... wat een ukkie nog maar!! := <3

Afbeelding

Opa Splashie doet het supergoed <3

Afbeelding

En Tamme ziet er ook weer mooi uit :+:

Afbeelding

Kevin vindt Blue niet zo leuk geloof ik :=

Afbeelding

Maar Blue wil juist zo graag lekker spelen, tis ook nog maar een kleintje natuurlijk....
Dus kwam Jip op ons pad!! Jip zocht ook een nieuw thuis en is een mooie aanvulling op de mini-club <3

Afbeelding

Ook met z'n 4tjes zag het er goed uit :D Uiteraard wel met hekje tussen Kevin & Kaatje en Jip & Blue...

Afbeelding

Met het laatste rondje bleek het echter toch niet zo goed te zijn gegaan... de nieuwe man heeft Kevin uitgedaagd, die daar met alle liefde natuurlijk op reageerde, want zo is die felle donder wel! En dat is 'm duur komen te staan... door z'n wilde gedrag is hij waarschijnlijk in het gaashek terecht gekomen en heeft zich daar helemaal in vastgewikkeld. Toen is er vermoedelijk een stukje uitstekend staal in z'n oog gekomen ;( Dat heeft hem helaas z'n oogje gekost.... Was een heftige nacht, en omdat Kevin er zelf zo ook gestrest onder was hebben we eerst gewacht tot hij wat rustiger werd, voordat we hem naar de kliniek konden brengen...

Afbeelding

Eenmaal rustig genoeg, bleek hij dat op de trailer toch niet te zijn... We waren nog maar net onderweg, toen ik een hoop herrie hoorde, op de camera keek en zag dat ik een pony in de trailer miste.... Gelijk in m'n spiegel gekeken en ik zag 'm nog nét uit m'n deurtje vallen!!! Die kleine had zich omgedraaid en was tegen het 'mensenluikje' aan de voorkant van de trailer gaan trappen... toen heeft hij de beschermhoes voor de hendel eraf getrapt en bleef doortrappen!! Toen heeft hij zelf de deur open getrapt tegen het hendeltje aan..... en omdat hij met trappen altijd met z'n reet er tegenaan duwt, was hij ineens de weerstand kwijt, en HOP daar ging ie!! De trailer aan de voorkant uit!!! Gelukkig zag ik het echt nét gebeuren, dus bóvenop m'n rem en toen lag ie net voor de banden van de trailer stil........ rolde om en sprong zelf weer terug de trailer in..... man man man.... :oo Wat een beest... De rest van de rit is ie vergezeld door andere Kevin := Om hem wat rustiger te houden, dit ging gelukkig goed....

Terwijl Kevin op de kliniek aan z'n oogje werd geopereerd, hebben wij thuis alvast 1 stal opgebouwd om hem in te laten revalideren, want rust is nu éxtra belangrijk..

Afbeelding

Blij dat Kevin zo'n kleintje is, want hij is verschrikkelijk uit de narcose gekomen.. zien ze wel vaker bij paarden na oogoperaties, zei de arts... maar omdat Kevin maar een kleine 120kg weegt, durfden ze het aan om met 3 man bij 'm de stal in te vliegen en 'm klem te houden tegen de muur.. wat ze bij een groter paard natuurlijk nooit zouden doen. Hij bleef tollen, koprollen, vallen, proberen te rennen terwijl dat nog helemaal niet kon zo net uit z'n narcose.... als ze niet hadden ingegrepen had ie misschien nog wel een been, of nek, gebroken....... dus zó dankbaar voor hun optreden...

Omdat hij zo onrustig bleef, hebben ze hem in een apart stalgebouw moeten stallen.... wat een figuur is het toch, hij ruide alle paarden op met z'n non-stop gegil... en ze staan daar geen van allen voor hun plezier natuurlijk, dus die onrust was niet zo handig... tja, toen stond ie helemaal alleen ergens in een gebouwtje weggestopt.... gelukkig waren ze, ondanks corona, wat coulanter en mocht ik wat vaker en langer bij 'm op bezoek :+: <3 Dus vaak die kant op om lekker mandarijntjes te brengen, z'n favoriet :+:

Toen ik Kevin eindelijk kon ophalen, heb ik Jip mee die kant op genomen... daar mochten gelijk de ballen onder vandaan := Dus toen kon Kevin in z'n mooie grote, ruime stalletje herstellen.. en was Jip ook weg... dat gaf wel ff rust thuis :P

Afbeelding

Wat een avontuur weer := Jippie nu zonder ballen, Kevvie zonder oogje... :(:) Gelukkig kan ik nu zeggen dat hij er niets van merkt. Even is hij wat paniekerig geweest, maar dat begrijp ik... heb goed de tijd genomen om 'm te laten wennen aan z'n nieuwe beperkte zicht, en nu loopt ie alweer heel lang lekker bij Kaatje :+: Jip en Blue staan ook nog steeds lekker samen, en dat gaat nu ook hartstikke goed <3 Eind goed, al 'goed'...

M'n droomponietje <3 Blue

Afbeelding

Qua werk in de schuur ook weer niet stilgezeten! Het dak in de 2e schuur is nu ook klaar!! Wat een ruimte geeft dat weer :D

Afbeelding

Ondertussen met een heerlijk uitzicht de bak slepen <3

Afbeelding

Voor het eerst hooi geleverd gekregen van Venhorst, toch wel heel makkelijk hoor :D

Afbeelding

En de deuren kunnen ook weer open natuurlijk, maar dat betekent: vliegennnn... dus wat geprobeerd en deze jongen opgehangen...

Afbeelding

Kan jullie vertellen: werkt perfect!!! Sprayt om het half uur onder de overkapping.. geen vliegen onder de overkapping en dus ook niet in huis :D

Natuurlijk ook lekker met m'n paardjes gereden <3 Samen met Brego rondjes in het bos :D

Afbeelding

Weer met Jay wezen trainen in de bak :):)

Afbeelding

Knap kind <3

Afbeelding

En natuurlijk ook lekker naar buiten :+:

Afbeelding

Maar deze maand ook andere paardjes gereden! Voor mijn 30ste verjaardag had ik een race-dag op circuit Zandvoort gehad <3 De hele dag autorijden, in de meest waanzinnige wagens!!! Een dag wat mij op het lijf geschreven is :+: Heb echt genóten!!! :D

Met als klap op de vuurpijl toch wel dit beest :+:

Afbeelding

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 14:03

Hier een trouwe stille meelezer. Mag ik vragen wat voor iets je hebt tegen de vliegen onder de overkapping? Hier ook drama elke zomer en nog niks gevonden wat echt werkt.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-22 14:34

conejo schreef:
Hier een trouwe stille meelezer. Mag ik vragen wat voor iets je hebt tegen de vliegen onder de overkapping? Hier ook drama elke zomer en nog niks gevonden wat echt werkt.

Ja tuurlijk mag dat. Deze heb ik toen gekocht, en kan ik je echt aanraden:
https://eco-insectbuster.com/nl/product ... vullingen/