Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shadow0 schreef:lifaya schreef:Zwart op wit gaat nu moeilijk, alles is telefonisch afgehandeld, maar de gesprekken worden altijd opgenomen bij de netbeheerder.
Opnames in de hand van een ander kunnen altijd kwijtraken als het zo uitkomt (of omdat het een gigantische administratieve puinhoop is, of omdat het gewoon toevallig heel handig is.) In sommige opzichten ben ik enorm wantrouwig.
" "..oh toch niet" acties die voorbij gekomen zijn, zou ik echt niks en niemand vertrouwen zolang ik het niet ZELF in mijn macht heb.
lifaya schreef:Jup hij zei dat ik de rekening mocht verscheuren haha. Helemaal super dus.
Ik heb alle examens en testen behaalt en heb vandaag mijn schipholpas en uniform kunnen ophalen. Woensdag begin ik!
lifaya schreef:Jup hij zei dat ik de rekening mocht verscheuren haha. Helemaal super dus.
Ik heb alle examens en testen behaalt en heb vandaag mijn schipholpas en uniform kunnen ophalen. Woensdag begin ik!
Joscaa schreef:lifaya schreef:Jup hij zei dat ik de rekening mocht verscheuren haha. Helemaal super dus.
En dan sta je bij de douane toch? Aankomst of vertrek, of altijd verschillend? Kom je me anders opwachten vrijdag of zaterdag met een spandoek?![]()
Fijn dat het is opgelost met je rekening!
Ik krijg mijn broek aan, maar met pijn in mijn buik, colbertje krijg ik niet dicht en ik kan met mijn jasje mijn armen niet strekken zonder het gevoel te krijgen alsof ik de rug openscheur
Ik heb echt zo'n balans in mijn leven. Als het goed gaat, kan ik je garanderen dat het snel weer minder gaat
PowerReiner schreef:Wat fijn dat je rekening verscheurt is. Wat ik mij wel afvraag; je hebt het afgelopen jaar toch meer dan 100,- in de maand aan voorschot betaald? Wat gaan ze daar nu mee doen? Komt daar nu ook een correctie op of lukt dat niet omdat ze geen meterstanden hebben?