ZWAAGDIJK - De snelgroeiende Nederlandse winkelketen Action heeft al zijn Duitse winkels vorige week per ongeluk volgehangen met Oranje-inhakers. Van sjaaltjes, T-shirts tot hoedjes, het was allemaal te koop in de 25 Duitse filialen.
''Plichtsgetrouw als de Duitsers zijn, werd het allemaal keurig in de rekken en etalages gehangen”, lacht topman Ronald van der Mark. De blunder werd niet op het hoofdkantoor ontdekt.
Ja die vliegen horren werken goed! Wij hebben 2 honden en na 2x ze erdoorheen gelokt te hebben snappen ze dat ze erdoor kunnen. Wij hebben een van de marskramer. Die hangt nu voor de 2e zomer en wordt binnenkort vervangen. Het is toch fijn spul en je blijft wel eens haken met je nagels.
Weet iemand of ze bij de action kledinghoezen verkopen?
Kimberleij
Geplaatst: 11-06-14 13:12
Verhuisdozen hebben ze nog wel
Ik zoek iets waar ik makkelijk mijn bakspullen in kan doen, ik heb nu een grote doos maar daar past het niet in, zouden ze bij de action daar ietsvoor hebben
lovelucydan
Geplaatst: 11-06-14 14:07
Kimberleij schreef:
Verhuisdozen hebben ze nog wel
Ik zoek iets waar ik makkelijk mijn bakspullen in kan doen, ik heb nu een grote doos maar daar past het niet in, zouden ze bij de action daar ietsvoor hebben
VAST WEL, wat dat betreft heeft action veel manden,dozen en bakken
ik heb net hele grote opbergbakken gezien van kunststof, de verhuisdozen zijn in ieder geval binnen, kan ik weer even vooruit
colunder
Geplaatst: 11-06-14 15:53
Ik ben gisteren met mijn dochter geweest,was 116 euro kwijt Ik heb de wifi versterker ook gekocht, alleen iemand vinden die hem wil installeren. Ik weet dus nog niet of hij werkt.