[Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 11:05

Jeuj er zit 1 leuk huis tussen :D

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 12:17

Je moet nog passeren bij de notaris toch mellow? Dan wordt t wel heul krap om volgend weekend te verhuizen. Geld van de hypotheek moet soms tot wel 5 dagen van te voren worden besteld en de notaris moet tijd hebben om de aktes op te maken etc.
Waarom wil je perse volgend weekend over?

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 15:08

jess!! vrijdag 2 kijkers!! eindelijk gebeurt er weer wat. nu maar duimen dat er een koper bij zit!

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 16:24

LisaFaded schreef:
@missyvette4u had ik ook last van. Ben even druk geweest met solliciteren, keek ik hier paar pagina's verder. Hoelang staat je huis al te koop?

Vanaf februari 2012 :(
Makelaar belde gisteren om te vertellen dat de laatste bezichtiger geinteresseerd is in ons huis maar nog even wat wil afwachten. Hij heeft nog een aantal bezichtigingen bij andere huizen staan, en volgende week is de Open Huizen Route.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 17:44

WillemYntJee schreef:
Je moet nog passeren bij de notaris toch mellow? Dan wordt t wel heul krap om volgend weekend te verhuizen. Geld van de hypotheek moet soms tot wel 5 dagen van te voren worden besteld en de notaris moet tijd hebben om de aktes op te maken etc.
Waarom wil je perse volgend weekend over?

Verschillende redenen, maar we zullen kijken of het gaat lukken, vandaag toch nog niks gehoord. Nu was er weer ziekte bij de bank waardoor ze achterstand hebben. -O-
Super juval *\o/*

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:20

Een aantal van ons kijkers, zal de huizenmarkt dan toch iets aantrekken? Was het leuk, het bezichtigen, Joolien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:25

Georgette schreef:
Een aantal van ons kijkers, zal de huizenmarkt dan toch iets aantrekken? Was het leuk, het bezichtigen, Joolien?

Jaa t was heel leuk, eerste huis was heel ruim, 2 bergruimtes en 4 slaapkamers maar moest teveel aan gebeuren, 2e huis was echt helemaal af, kon je zo in maar stond echt in een zogeheetten pauperwijk, dus dat was ontzettend balen! Maar het 3e huis was echt een verrassing. Was qua buitenkant niet onze eerste keuze maar echt een hele mooie ruime woonkamer met aanbouw, een hele mooie kunststof dakkapel en gewoon mooi ruim maar niet te groot. Echt een perfect huis waar we allebei erg enthousiast over zijn! Moet wel een nieuwe vloer in, er ligt vloerbedekking in de badkamer(oudere mensen) en helemaal geschilderd. En een muurtje eruit. Maar goed, dat is nog te overzien en willen we gefaseerd gaan doen. Als we t gaan kopen :P

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:03

Klinkt leuk! Gaan jullie nog wel andere huizen bekijken, of gaan jullie direct overwegen om een tweede bezichtiging te plannen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:05

Ik denk dat we voor een 2e bezichtiging gaan :D

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:07

:D Cool!

Arra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 06:42

Wel leuk om alle verhalen te lezen hoe spannend het allemaal is om je droomhuis te zoeken , ik vond het best eng eigenlijk.
Het vijfde huis wat wij bezochten is hem geworden , als het goed is hoor ik vandaag wanneer de overdracht is de notaris zei in principe kan het over 2 à 3 weken.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 07:14

Spannend Georgette!!!

Juval, ook goed bezig! Ook duimen!

Jolien, wat leukkk! Ben benieuwd naar Funda linkje?

Dniez, ik vind het ook best eng hoor hihi. Krijg er ook wel (goede) kriebels van in mijn buik. Maar goed wij gaan pas het eerste huisje bekijken. Wat voor iets hebben jullie gekocht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 09:35

Het is wel zo, nu t echt serieus wordt begin ik wel bang te worden, is dit t dan wel? Gaan we niet te snel? Maar ik moet gewoon nog een keer gaan kijken, gister was ik echt heel blij toen ik in dat huis stond, en ik was het gisteravond ook helemaal aan t inrichten maar toch, is dit t wel :P
Ik wilde nog bij een ander huis gaan kijken maar die is dan ook weer verkocht, t gaat nu heel hard in onze prijsklasse.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-19 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd

Arra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 09:55

Wij hebben een eensgezinswoning uit 1935 (tussenwoning) met tuin en balkon , 3 slaapkamers, ruime zolder gekocht. Helemaal gerenoveerd dus lekker alles nieuw behalve tuin die knappen we van de zomer op.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 09:57

Zo Joolien jij gaat hard! Voel me echt een slome slak hier :)
Wij hebben inmiddels 6 huizen gezien en er is nog steeds geen huis voorbij gekomen waarvan we dacht JA! Dus we gaan maar tijdens de openhuizenroute veel verschillende huizen bekijken om te zien of we misschien onze eisen & wensen moeten aanpassen.

Ik snap niet dat wij met ons budget niks kunnen vinden, zeker niet aangezien ons zoekgebied enorm is. Maar misschien is dat wel het probleem, te veel mogelijkheden.. Ik ben gewoon op zoek naar hèt gevoel, maar vriend wil geen oude meuk en veel ruimte. Laat ik nu van oude meuk houden :')

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 09:57

Spannend Joolien! Leuk!!
En wat een lage prijs, vergeleken met deze regio voor zo'n huis :oo
Tel er hier maar ongeveer 75.000 bovenop. Bizar eigenlijk....

Georgette: hoe staat het er nu mee?

Hier komt het passeren heel dichtbij. Nog minder dan een week :):)
Ben het inpakken ook wel zat nu. Ik wil wat gaan dóen! Helpt ook niet mee dat mijn huidige huis chaos is.
Het ziet er ongeveer overal zo uit... :=
Afbeelding

Maar goed, alles wat nu is ingepakt en uitgezocht, hoef ik straks niet meer te doen. Dat scheelt.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:54

Georgette schreef:

Volgens mij wel!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:54

juval schreef:
jess!! vrijdag 2 kijkers!! eindelijk gebeurt er weer wat. nu maar duimen dat er een koper bij zit!

Super. Zal voor je duimen

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:56

Oh, dat ziet er lekker uit Amanda. Ingepakt en wel... Waar had ik ook al weer die ... gelaten? Eh....

Veel actie hoor ik wel tijdens mijn vakantie. Ik hoop voor iedereen dat het allemaal wat wil lukken! Hier nog steeds helaas erg rustig op de huizenmarkt. Ik zou zó graag willen dat het anders was!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:00

Het huis is bijna netjes. Vanmiddag heb ik eerder vrij genomen om het laatste beetje nog even schoon te maken! Dan kunnen de kijkers komen!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:14

Ja, de printer bijvoorbeeld. Of de oplader van de accu's van mijn camera. Of enveloppen :')

Suppes appiesjappie! Duimen maar weer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:15

Is bij ons leuk huizen kijken voor die prijzen idd :D
Net nog even naar de makelaar gebeld voor een huis wat boven ons budget lag en of dat de moeite was om te kijken, helaas niet :P Maar dan weet je wel meteen waar je aan toe bent!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 19:45

Ze waren positief over het huis. We horen uiterlijk volgende week maandag meer!

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 19:48

@MissYvette4u ik hoop het voor je!

@appiesjappie dat zou ook mooi zijn!

Meehh bij ons nog geen 1 bezichtiging en 4 maanden te koop vanaf mei

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 19:50

appiesjappie schreef:
Ze waren positief over het huis. We horen uiterlijk volgende week maandag meer!

Spannend, duimen maar! Ik ben nu al mn huis aan t inrichten, te erg :')