Heb sinds oudjaar een nieuwe salontafel (ikea: liatorp, met de vier vakken onder de glasplaat) en ik wil daar nog wel iets van leuke decoratie in leggen, voor het voorjaar heb ik inspiratie genoeg, maar dat is me nog te vroeg eigenlijk... Echt winter is het ook niet, dus ik loop een beetje vast... Heb daarbij ook nog 2 grote vazen voor de raam waar ik dus ook nog iets van deco in wil...
Dus als iemand nog een leuk idee heeft, houd ik me aanbevolen!
Mallorca, maar echt in de bouwvak vakantie, 4 sterren e.d. Nou ja goedkoper werd het niet, dus gaan we nu dus in een stacaravan. Het hele huis moet aan de buitenkant ook nog geschilderd worden dus we kunnen het geld ook wel beter gebruiken.
Als je het topic doorscrolled vind je volgens mij al genoeg suggesties.... Hmm, wat een geld! Ik ga alleen maar buiten Europa op vakantie en zeker geen all-inclusive
Nou wij hebben dit jaar ook gewoon niet zo veel tijd anders waren we verder weggegaan met de auto. Dan konden we er twee dagen over rijden, maar vriendlief wil ook graag naar het Truckstarfestival en dat valt een beetje ongelukkig dit jaar. Namelijk in het tweede weekend van zijn vakantie. Die maandag heeft ie echt wel nodig om bij te komen, dus we gaan pas op dinsdag weg, tot de donderdag de week erna. Heb ik nog wat dagen om de vakantie zooi weer op te ruimen en dan moeten we ook al weer aan het werk. In de eerste week zullen we dan wel klussen in huis en het huis aan de buitenkant laten verven denk ik. Moe tik nog even offertes voor laten maken, wat dat allemaal gaat kosten........
Nic
Geplaatst: 07-01-13 15:45
Je kan in zo'n tafel hetzelfde doen als die leuke letterbakken die hier voorbijkomen?
MamaMiesje
Geplaatst: 07-01-13 16:48
Ik heb nog een 'aquarium' gefröbeld voor bovenop de kast: Onderin zit trouwens aquariumzand: veelgoedkoper dan dat decoratiezand Het is wel ietsje nattig Kaarsjes/windlichten
Leuk MM! Waar heb je die mooie magnoliatak vandaan? Als je mij vandaag je adres mailt, kan ik je een C1000 €5 euro korting kaart opsturen
MamaMiesje
Geplaatst: 07-01-13 17:01
De Magnolia en de roosjes zijn allemaal neppers van de Intratuin : lekker in de aanbieding nu. De plantjes in de potjes zijn echt
Pb Oh en in navolging van wie ook al weer, heb ik een potje narcissen in m'n letterbak gezet Ik heb zilverpapier om het potje gedaan, zodat het niet gaat lekken met water geven.
Stuur maar PB! Ik moet deze maand vreselijk besparen, dus zal ze nergens meer gaan uitgeven!!
MamaMiesje
Geplaatst: 07-01-13 17:43
Over besparen gesproken Dàt had ik hier nog niet eens verteld: Ik had de laatste plank van die kast losgeschroefd en wilde hem eraf tillen. Dwarrelde er wat naar beneden, maar ik zag niet wat. Dus ik zet die plank weg en kijk.... Waren het drie briefjes van €50 Dat was nog van het bedrag dat mijn man gespaard had voor de tv, maar hij heeft geen internetbankieren dus ik had de tv besteld en betaald en hij had mij het geld gegeven. Dus dat had ik gebruikt als huishoudgeld, maar die laatste 150,- was ik "vergeten"
Leuk aquarium hierboven! Al lekker in de voorjaarssfeer! Heerlijk. Ik ga vanavond alle kersttroep opruimen, al had ik voor die tijd eigenlijk even naar ikea gemoeten voor zo'n plastic opbergbak.. Maar die zijn vanaf morgen 3 dagen in de aanbieding dus misschien morgen even langswippen daar.. Heb er eigenlijk niet zo'n zin in maarja
Ik ben blij dat ik vorige week alle kerstzooi opgeruimd heb. Heerlijk weer een leeg huis hihi! Gelijk de kelder opgeruimd en een hoop weggegooid!
shantal
Geplaatst: 07-01-13 18:17
Wat leuk dat aqarium en die plantjes zo op de hoek bij elkaar ook Kijk dat is nog eens een meevaller hihihi,daar kan je wel wat leuks mee kopen en dan nog die kortings bonnen erbij
Ik moet ook nog kijken wat ik met mijn witte kransen ga doen. Of ik berg ze op tot volgend jaar en dat ik ze dan weer neer leg met kerst.
Of ik haal alles er weer af en maak er wat anders leuks op,maar weet nog niet wat. Over deze kransen heb ik het.