Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharmila schreef:Er werd gevraagd waar je goedkope oordoppen kopen. De Hema! Ze hebben nog hippe kleurtjes ook. Ik heb die van mij inmiddels 2 jaar. Doet het prima.
Ik bestel het voer voor mijn dieren bij zooplus. Omdat ik alleen premium voeding geef is dat voor mij de goedkoopste optie. Er zijn regelmatig aanbiedingen of er zitten gratis speeltjes en snoepjes bij. Als je bestelt krijg je ook vaak een kortingscoupon erbij voor de volgende bestelling.
Saskiaatje schreef:Wat vinden jullie van de prijzen van de Bas van der Heijden?
Ik heb besloten om een brommer aan te schaffen om dagelijks mee naar mijn paard te gaan (8 km) en dan met de auto als het slecht weer is, zou toch weer een hele hoop aan kosten moeten schelen.
Saskiaatje schreef:Wat vinden jullie van de prijzen van de Bas van der Heijden?
Ik heb besloten om een brommer aan te schaffen om dagelijks mee naar mijn paard te gaan (8 km) en dan met de auto als het slecht weer is, zou toch weer een hele hoop aan kosten moeten schelen.
Anne_GTI schreef:Saskiaatje schreef:Wat vinden jullie van de prijzen van de Bas van der Heijden?
8 km is prima te fietsen. Zeker als je een elektrische fiets koopt.... In aanschaf wel duur maar als je slim bent wel geschikt aan te komen.
Hoef je niet apart te verzekeren en geen benzine te tanken. Als je zonder stroom staat kan je altijd nog verder door gewoon geheel zelf te trappen.