Haha, wat grappig Suusie22 Ik vind het alleen echt een schijtding
De receptenmapjes liggen ook bij de receptenboeken enzo Bij de action in HVH is dat tussen het kookgerei. Ze zijn er geloof ik niet in a4, deze zijn een slagje kleiner.
Ideale icepack met hoes voor blessures van t voetballen Apl (na de tip en voor dat geld kon ik de gok wel wagen) Blarenpleisters 2x 2x het hempje van de actie En vorige keer toen de boxers in de actie waren 5 pakjes haha a5 schriften 4 in 1 met tabbladen pff en nog heel veel dingen die ik gewoon niet weet...
Zo'n ontzettend fijn 'jassenophanger' die je over de deur hangt met haken voor m'n halsters gekocht. In de paardenwinkel kost die 7,- bij de action voor 1,50 ofzo?
Puera
Geplaatst: 01-08-12 08:57
xJolien schreef:
Hebben ze nog regenkleding bij de Action?
Wel zien liggen in 'mijn' Action. Maar kijk ook even bij de Hema, daar zijn ze volgens mij goedkoper.
Ben net weer bij de Action geweest. Heb ook maar eens heel origineel parfum gekocht (Appl) Ruikt lekker hoor! Voor 1.60!! Twijfelde nog over de sexplosion. Misschien de volgende keer. Hier hadden ze trouwens heel veel soorten parfum. Volgende keer nog maar wat uitproberen.
Heb ook nog meegenomen. Leerdoekjes, shampoo en pure chocolade m&ms. Mmmmmmmmmmm, heb daar helaas maar 1 zak van meegenomen. Dus moet binnenkort maar eens snel weer terug.
Vandaag op het nippertje ook nog even naar de action geweest, ging voor een wc-bril, maar kwam terug met:
- sexexplosion luchtje naar aanleiding van dit topic - super leuk, groot rond dienblad voor de sier - kokos conditioner (shampoo had ik laatst al meegenomen) - zo'n handige appelsnijder - paars vaasje - nep buxus bolletje - ladyshave voor droog en nat gebruik, benieuwd of die een beetje goed werkt
Een wcbril hadden ze helaas niet, dus vriend ff langs de gamma gestuurd
chantal_bel
Geplaatst: 01-08-12 22:03
_Natasja_ schreef:
Eh..... OEPS
De in Culemborg is 4x zo groot als ik gewend ben in Tiel. Veel te veel uit gegeven.
ik ga altijd na arkel. maar was ook in culemborg geweest die is echt groot. tiel vind ik but. erg onvriendelijk personeel
Jolien87
Geplaatst: 01-08-12 22:10
Haha dat is zóó Action: ergens voor heen gaan en vervolgens met een tas vol spullen huiswaarts keren, zonder...precies
Vandaag kreeg ik het in mijn bol en kreeg ik het idee om mijn fiets over te spuiten. Dus dat moet dan uiteraard direct gebeuren
Ik heb/had een Delftsblauwe fiets:
En alsof het zo moest wezen bleek de spuitverf in de aanbieding bij de Action. Dit kan ook gebruikt worden op metaal. Dus: inslaan! Ik wil de fiets geel/oranje spuiten met daarop zonnebloemstickers. Deze hadden ze ook bij de Action. Dus de buit van vandaag:
-grijze primer -gele spuitbus -oranje spuitbus -fietsstickers zonnebloemen
Vanavond heb ik de fiets uit elkaar gehaald en geschuurd en morgen begin ik met spuiten. Eens zien of het wat wordt
YvonneV
Geplaatst: 01-08-12 22:32
Lootje1991 schreef:
Sonja_vR schreef:
heeft de action ook afwijkende maten hoeslakens? 160 bij 210 ??
Ik heb bij de action wel eens hoeslakens gekocht voor mijn waterbed en die 184 bij 214 of ze die nu nog hebben weet ik eigenlijk niet
Ik ben ook een echte Action ganger Hebben jullie de Quliquick al eens op? (Als ik het goed schrijf) is een pasta in zak waar alleen water bij moet.... Deze staat vanavond op ''t menu dus ben beniewd.
Van de week ook een dekbedovertrek gehaald, jullie ervaringen met kwaliteit?
Wij hebben dat eens een keer meegenomen op vakantie. Ik vond t niet echt lekker moet ik zeggen. Maar smaken verschillen, dus misschien vind jij het wel lekker
Ik vond t ook niet super. Lijkt wel wat ruwer dan de duurdere. Vond het niet zo fijn, dus volgende x maar weer een duurdere.
Juud87
Geplaatst: 02-08-12 10:47
Juud87 schreef:
Wij hebben dat eens een keer meegenomen op vakantie. Ik vond t niet echt lekker moet ik zeggen. Maar smaken verschillen, dus misschien vind jij het wel lekker