Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mootje schreef:Eigenlijk hoor je continue te ventileren en idd af en toe te luchten![]()
Ik ventileer continue dmv de ventilatieroosters en lucht eigenlijk ook continue, omdat ik altijd een raam open heb.
Droge lucht kun je oplossen met die cv-hangers.
Quellian schreef:Tieme, ik heb no nooit gehoord dat cv warmte niet goed is voor longen? Ik ben longpatient, maar kan geen kou op mijn longen verdragen. is.
Tieme schreef:Quellian schreef:Tieme, ik heb no nooit gehoord dat cv warmte niet goed is voor longen? Ik ben longpatient, maar kan geen kou op mijn longen verdragen. is.
Cv/verwarming geeft droge lucht wat de luchtwegen irriteert. in verwarmde ruimtes doen huisstofmijten en schimmels het ook super. iets wat longpatienten helemaal niet moeten hebben. ik werk in de thuiszorg en we hebben veel mensen met longklachten/COPD. de meesten hebben juist geen/weinig de verwarming aan omdat ze dat is afgeraden en ze daar juist meer last van krijgen.
maar dat zal vast wel bij iedereen verschillend zijn
ik ben dan geen longpatient maar ik merk wel degelijk als mensen de cv aan hebben staan. met of zonder waterbakjes eraan. krijg altijd droge keel en snel hoesten. als ik hier de verwarming vaker aan heb dan ben ik ook veel vaker verkouden dan normaal.
Mri schreef:voor de bespaarders onder ons:
Bij de kruidvat nu een actie met Oral B, als je het bonnetje + coupon naar OralB stuurt dan krijg je het aankoop bedrag terug (max 1 tandpasta product en 1 handtandenborstel per gezin/adres)
Actie is ook voor de duo verpakkingen tandpasta!! toch weer 6-8 euro die je "even" kan besparen
Edit: en nu natuurlijk ook de swiffer dusterkit acties![]()
gehele aankoop bedrag terug (aanmelden via de website, met de code aan debinnekant van de doos)