Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Motje11 schreef:Wat is het toch een geweldige winkel, haha!SteffiiY schreef:ik ga denk ook de vacauumzakken halen om mijn dekens in op te bergen
Ja, ik vind ze erg handig. Maar wees erop bedacht dat ze na een paar weken niet meer echt vacuum zijn. Als je ze net hebt vacuumgezogen is het echt leeg en hard. Na een paar weken kun je er weer in knijpen. Ik vind het goed genoeg, maar je bent gewaarschuwd, nu niet over een paar weken gaan zeuren dat ze niet vacuum blijven.![]()
GamblersCup schreef:Check, check, check... staat allemaal op mijn lijstje!
Dat de vierkante flextube groot is, weet ik al, daar heb ik er zelf ook een aantal van. Misschien worden het de kleine ronde flextubes, maar anders wordt het in de vierkante maar een bodempje hoor! Die grote zijn toch handiger op stal. Ik vervoer er hooi mee naar de ezels en de shetters, laat paarden er uit drinken, stop m vol met spullen die we tijdens een wedstrijd nodig hebben... thuis is het een handige emmer voor het dweilen en om de was mee te vervoeren![]()
Moet alleen even kijken wat het allemaal bijelkaar gaat kosten, zo'n setje moet wel een leuk "kleinigheidje" blijven als prijs bij het kerstrijden!
xJolien schreef:Ruitjessokken
Babydoekjes
Nagelborsteltje (om de hoeven mee schoon te borstelen?)
Shampoo
GamblersCup schreef:xJolien schreef:Ruitjessokken
Babydoekjes
Nagelborsteltje (om de hoeven mee schoon te borstelen?)
Shampoo
Met sokken zit je aan een maat... meestal wel "van... tot..." maar er zijn kleine meisjes en pubers bij. En dan heb je het over kleding, welke kleur is leuk... kleine meisjes vinden roze cool, pubers niet. En bruine sokken staan niet mooi op een zwarte rijbroek bijvoorbeeld. Wordt te gecompliceerd![]()
Babydoekjes... dat kan er wel bij inderdaad!
Met een nagelborsteltje maak ik geen hoeven schoon hoor, weet je wat voor klompen mijn Fries heeft! Daarvoor heb ik een andere, grotere borstel. En zo zijn er ook verschillende maten paarden en ponies bij die meiden...
Shampoo... hebben ze paardenshampoo dan? Ik was mijn paard niet met mensenshampoo of hondenshampoo ofzo, dat is er niet voor gemaakt en je moet toch rekening houden met de huid.
xJolien schreef:Zijn er geen verschillende categorieen? Daar kan je de maat sokken ongeveer wel op aanpassen lijkt mij
Bij mijn verzorgfries doe ik de hoeven wel met een nagelborstel, gaat heel makkelijk
Paardenshampoo hebben ze niet, maar ik was mijn verzorgpaard eens in de zoveel tijd met gewone shampoo. Kan weinig kwaad, als je het maar niet dagelijks doet