Ashley5 schreef:Doordat ik door de bomen het bos niet meer zie, kom ik eens hier informeren!
In principe heb ik zeker nog geen haast met het vinden van een nieuwe telefoon. Maar toch wil ik mij alvast oriënteren! Momenteel heb ik een mobiel van Samsung, namelijk de Samsung Galaxy Gio en voor deze heb ik de Samsung Star gehad. Zoals je leest ben ik dus wel tevreden over Samsung, maar ik hoor ook goede dingen over het merk HTC.
Nu heb ik al meerdere mensen in mijn omgeving om het verschil tussen de twee merken gevraagd, maar er zijn er maar weinig die beide merken hebben gehad. Mijn vraag is dus of iemand mij hier de verschillen tussen de twee merken kan vertellen?
Als je bekend bent met een merk moet je vaak even wennen aan de andere indeling van een ander merk.
En wat betreft de verschillen; je kunt beter kijken naar de verschillen tussen toestellen dan tussen merken aangezien er veel verschillende types zijn met allemaal verschillende specificaties.
het gaat erom wat jij belangrijk vind; zo hecht ik weinig waarde aan een goede camera, een ander juist veel. De één wil een querty toetsenbord, de ander een pennetje om mee te tekenen... de één wil snelheid, de ander dat de batterij langer meegaat dan een dag. Dus bedenk wat je belangrijk vind, dan wordt het makkelijker kiezen 
ik heb zelf overigens de samsung note 1. Ik ga in mei denk ik voor de S4, of de note 3.
Laatst bijgewerkt door sallandval op 26-02-13 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt