Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elias schreef:waarschijnlijk vanaf morgen heb ik ook een iphone! jaaaaa maar nu een luxedilemma, ik wil de iphone 4, en mn zus ook, en we willen beide een zwarte, maar misschien vind ik die witte ook wel wat. is er iemand hier met een witte iphone 4?
Vicky_88 schreef:Bij apps, navigon aanvinken en dan op toepassen klikke , dan gaat ie syncen.
Wel gek want ik heb navigon wel gewoon via de wifi kunnen downloaden
Krissis schreef:elias schreef:waarschijnlijk vanaf morgen heb ik ook een iphone! jaaaaa maar nu een luxedilemma, ik wil de iphone 4, en mn zus ook, en we willen beide een zwarte, maar misschien vind ik die witte ook wel wat. is er iemand hier met een witte iphone 4?
Wat ik heb gehoord van Apple Nederland is dat de witte hier niet wordt uitgegeven, omdat er medio 2011 weer een opvolger van de 4 komt. Dan zaten de release van die witte en de nieuwe te dicht op elkaar. Dat is wat ik gehoord heb. (van een Apple medewerker)
Flying_Angel schreef:Hmm het hoesje zit er inderdaad niet bij. Maar ik kreeg een uit de winkel gratis omdat wij eerst twijfelden en toen zei de verkoper: "als je er nou een hoesje van ons bijkrijgt". haha en we waren erover uit.