Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blue_kim schreef:http://secure.worldhosting.org/ebm3-ima ... gt0213.jpg
Ik vind zoiets als dit altijd prachtig om te zien.... bij een ander!
Het zou bij mij echt een rommeltje worden.
Ik moet zo weinig mogelijk poespas in mijn huis hebben, zodat het lekker makkelijk is met schoonmakenmaar net genoeg zodat het wel gezellig is.
hotchocolat schreef:Edit: ik heb even gekeken op hun site. Ze zijn best nog wel prijzig 340,00 per stuk
Sterre schreef:Het wordt opzich wel mooi (mijn lijntjes waren iig recht!), maar ik heb nu al een paar keer gehad dat toen ik het crepeband eraf haalde, er stukjes kleur van de streep erboven meekwamen
.
Betekend dus dat ik straks de hele muur nog eens met een fijn penseeltje kan bewerken!
Ariebombarie schreef:met die afplaktape he, hoe lang laat je die zitten na geverfd te hebben? want na het verven moet dat er meteen af.. anders ga je stukjes verf meetrekken
blue_kim schreef:oooooooh die openhaard is echt prachtig!
Nou ik heb nu plankjes in me keuken en wordt er echt gek van.
1) omdat het dus altijd netjes moet houden, je kan niet even zo wat in het kastje gooien.
2) Het wordt vreselijk stoffig allemaal wat erop staat.
Als ik een nieuwe keuken krijg (ooooit) dan wil ik kastjes helemaal tot het plafond, zodat stof geen kans krijgt.
Ariebombarie schreef:met die afplaktape he, hoe lang laat je die zitten na geverfd te hebben? want na het verven moet dat er meteen af.. anders ga je stukjes verf meetrekken
blue_kim schreef:Als ik een nieuwe keuken krijg (ooooit) dan wil ik kastjes helemaal tot het plafond, zodat stof geen kans krijgt.