HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 11:25

Janine1990 schreef:
Ik kan niet meer inloggen op bokt zodra ik van huis ben... :? Dus neit op 3G/H/G

Even je cookies verwijderen, hielp bij mij tenminste wel.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 11:29

Rhys

Re: HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:17

Mijn Legend (met android 2.2) is plotseling heel traag. Heb niets bijzonders gedaan.
Net al wat apps eraf gegooid maar blijkbaar ligt het daar niet aan. Zelfs downloaden (via wifi) gaat superlangzaam...
Iemand een idee wat ik kan doen?

Marrit89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:19

Ik heb vanochtend de HTC Sensation gekocht. Even mee gespeeld, wat een fijn toestel zeg! Moet wel even wennen aan de grootte, maar vind hem echt super. Zit nu aan de oplader, vanmiddag even verder spelen.

Heeft iemand nog tips voor hoesjes en van die plastic beschermstickers voor op het scherm?
Ben blij met mijn nieuwe telefoon! Hij is zelfs voor een echte leek als ik gemakkelijk in gebruik :j

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:25

Het zal wel een domme vraag zijn, maar ik kom er niet uit..
Ik zie heel veel mensen met ene ontgrendel code/wachtwoord doormiddel vna bolletjes waar je met je vinger op een bepaalde manier langs moet..

Maar waar kan ik dat vinden??

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:28

Oh men.. Ik ga ff voor je zoeken!

Instellingen -> beveiliging -> schermvergrendeling wijzigen

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:30

Super, bedankt!!

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:16

Marrit89 schreef:
Heeft iemand nog tips voor hoesjes en van die plastic beschermstickers voor op het scherm? Ben blij met mijn nieuwe telefoon! Hij is zelfs voor een echte leek als ik gemakkelijk in gebruik :j

Ebay.co.uk!!! Is met verzenden vaak maar iets van 10 euro :j Je hebt daarnaast ook nog eens iets bijzonders! Ik heb zelf deze er vandaan:

http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqN,!mEE1F ... w~~0_1.JPG
voor ongeveer 8 euro!

En bij een andere verkoper 6 screenprotectors voor net 4 euro! In Nederland heb je er daar vaak maar 1 voor die prijs, en ik had er met opplakken al 3 verpest :+ (zodra je hem van het plakding afhaalt, trekt het meteen alle stof aan. Dus je kan maar 1 keer plakken).

Ik heb ook nog een siliconen hoesje gekocht (ook op ebay :D), zodat ik hem thuis niet constant uit het paarse dichte hoesje hoef te halen. Want dan ligt hij toch maar en zit hij niet in mijn tas ofzo :+

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 18:25

Mijn Desire is doorgestuurd naar de fabrikant... Duurt nog zo'n 2 tot 3 weken, in de meeste gevallen. :+ Laat ik nu veelal een uitzondering op de regel zijn. :P Dus hoop al met al dat het toche en beetje meevalt...

Marrit89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 08:43

Ik heb gisteravond de wekker van de Sensation gezet voor vanochtend en daarna de telefoon uitgeschakeld. Vanochtend deed de wekker het dus niet. Iemand een idee of ik dit nog kan veranderen? Of moet ik echt een andere (echte) wekker kopen?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 10:02

Wat voor carkit hebben jullie bij de HTC? Ik ben eigenlijk op zoek naar eentje waarbij je niks op of aan je hoofd hoeft en die je in meerdere auto's kan gebruiken. Bestaat zoiets? :+
Lees allemaal goede verhalen over de Parrot's, maar die zijn geloof ik niet verwisselbaar aangezien je ze moet inbouwen..

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 11:08

Wat vinden jullie nu echt een hele goede agenda voor Android ? Liefs gratis, de Jort klapt er elke keer uit bij mij.
Tips ?

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 11:56

Dat is jammer dat Jorte het niet doet, want dat is wel een fijne. Ik heb er trouwens geen problemen mee (oude desire op 2.2).
Callender pad doet het ook goed, maar vind ik iets minder overzichtelijk.

Pocket informant kan heel veel, maar is vrij traag en duur.

Business calender is ook aardig.

Gemini calender ook aardig, wel adds en ik vond m minder handig dan jorte. Ziet er wel cool uit.

Scedule st heel handig, maar traag en neemt veel geheugen (is voor mij een probleem).

Je ziet, ik heb er aardig wat uitgeprobeerd! Ben dol op agenda's :o

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:14

Wat vinden jullie? HTC Wildfire is toch een best klein toestel??

Mn vader krijgt hem... leek me niet echt handig dus hij heeft z'n werk gebeld of hij ook een andere kon krijgen, hier zeiden ze dat ie niet zo klein was... jaja :P Nu gaan we voor de HD (A)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 16:34

Bedankt Tilmar, ik ga ze eens opzoeken en bekijken !

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 16:46

HTC Wildfire wil ik zelf ook.. Vind het eigenlijk wel een mooi formaat :j Niet zo idioot groot, heb ze bij de paarden ook altijd in m'n broekzak dus dan vind ik het wel praktisch als ze niet zo heel groot zijn. :j

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 16:48

Kaitlyn schreef:
HTC Wildfire wil ik zelf ook.. Vind het eigenlijk wel een mooi formaat :j Niet zo idioot groot, heb ze bij de paarden ook altijd in m'n broekzak dus dan vind ik het wel praktisch als ze niet zo heel groot zijn. :j

Ik heb die HTC Wildfire, in het mocca *\o/* Maar ben hem nu al weer zat, had liever de HTC Desire HD. Die is pas mooi <3

Trouwens, weet iemand of je ook een app kan downloaden bij de HTC van uitzending gemist? Ik kan hem namelijk echt niet vinden :n

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 16:50

Hoe bevalt de HTC Wildfire (S)? Die is qua prijs ook wat gunstiger :j Nog een beetje betaalbaar zeg maar :D
HTC Desire HD is meer dan 400 euro en dat vind ik toch wel heel heel fiks :j

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 17:19

mijn vriendje heeft net als ik de gewone desire. Alleen bij hem staat ie steeds automatisch op de "auto-stand", met zo'n autootje bovenin en met de luidspreker aan, dus op soort handsfree. Erg irritant. Is er een andere optie om het uit te zetten (gewoon uitzetten hebben we al geprobeerd) dan een totale reset?

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 17:42

Kaitlyn schreef:
Hoe bevalt de HTC Wildfire (S)? Die is qua prijs ook wat gunstiger :j Nog een beetje betaalbaar zeg maar :D
HTC Desire HD is meer dan 400 euro en dat vind ik toch wel heel heel fiks :j

Ik heb de Wildfire S sinds ongeveer 3 weken! Ben er echt helemaal happy mee. Het is wel mijn eerste smartphone, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal :+ Maar zonder gebruiksaanwijzing handig in de bediening, reageert lekker snel, internet doet het perfect (telfort)!!

Enige nadeel vind ik dat hij na 1 dag echt wel leeg is (en als je hem echt intensiefintensiefintensief gebruikt waarschijnlijk nog wel ergens binnen die 24 uur! :D ). Maar goed voor smartphones is dat niet heel raar natuurlijk :Y)

Grote voordeel: hij is precies het goede formaat naar mijn mening! En vergeleken met de Wildfire van mijn beste vriendin, vind ik hem zelfs net iets beter!

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:08

Ik heb ook de Wildfire, de maat is heel fijn! Ben er wel tevreden over, maar wil graag weer een nieuwe.. Nog even wachten :+

Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:08

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar kom niet zo heeeel veel tegen over de HTC Desire S, ik ben van plan om deze te gaan kopen. Hoe bevalt hij bij jullie? Reageert hij snel, makkelijk te gebruiken? Hopelijk kan iemand mij dit vertellen :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:14

Marrit89 schreef:
Ik heb gisteravond de wekker van de Sensation gezet voor vanochtend en daarna de telefoon uitgeschakeld. Vanochtend deed de wekker het dus niet. Iemand een idee of ik dit nog kan veranderen? Of moet ik echt een andere (echte) wekker kopen?

Heb je wel gekeken of de juiste dag wel staat aangevinkt? :=

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:22

Waarom zou je je telefoon uitschakelen? Ik heb eigenlijk geen idee of mijn wekker het doet als ik mn telefoon uit zet

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 00:49

trouwens, die app van de AH, appie, werkt die een beetje leuk op een desire Z? lijkt me wel een handge app!