Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nagini schreef:@ This_is_me; dit is het enige wat ik krijg bij Brisingr:
https://www.dropbox.com/s/u8sa4nlu9x5t3 ... 246%29?v=l
Robin Hobb heeft wel hele mooie boeken ja! Dan begin je met de Zieners (Farseer) Levende Schepen (Liveships) en daarna de Nar volgens mij (Engelse naam weet ik zo niet).. Met de Nar moet ik nog beginnen.En heerlijk dik! (Al merk je dat met een ereader niet.
)
Caro_Vladi schreef:martinev schreef:Ondanks dat ik inmiddels zo'n 7000 boeken op mijn computer heb staan (zoals ik al zei, als iemand naar iets op zoek is wil ik graag even kijken) ben ik zelf nog op zoek naar twee boeken van Suzanne Collins, namelijk Vlammen en Spotgaai. Mocht iemand die hebben en ze in de dropbox willen zetten, dan ben ik helemaal blij!
Die zoek ik ook! (in het nederlands het liefst!)
Ik zoek daarbij ook nog :
Fallen,Tornment en Passion van Lauren Kate
The nine lives of Chloe King (serie met 3 delen: the fallen, the stolen en the chosen) van Celia Thomson
En boeken van L.J. Smith (vampire diaries serie en secret circle serie)
This_is_me schreef:slimmerik schreef:Ja, mooi boek vond ik het. Kijk even in de inzendingen dropbox daar heb ik hem net gezet. De gegevens daarvan staan in een pb aan jou van 6 juni jl.
Miste jij bij dit boek van Davind Baldacci ook de brieven die er tussen stonden?? Ik kon geen van de brieven lezen..
martinev schreef:Jeej! Net de hele hongerspelen trilogie van Suzanne Collins binnen gehaald! Dus voor degenen die hem nog willen hebben, ik heb met behulp van Nagini een handleiding gevonden om het in de dropbox te kunnen zetten, dat ga ik morgen even proberen!
martinev schreef:Ondanks dat ik inmiddels zo'n 7000 boeken op mijn computer heb staan (zoals ik al zei, als iemand naar iets op zoek is wil ik graag even kijken) ben ik zelf nog op zoek naar twee boeken van Suzanne Collins, namelijk Vlammen en Spotgaai. Mocht iemand die hebben en ze in de dropbox willen zetten, dan ben ik helemaal blij!
Caro_Vladi schreef:Die zoek ik ook! (in het nederlands het liefst!)
Ik zoek daarbij ook nog :
Fallen,Tornment en Passion van Lauren Kate
The nine lives of Chloe King (serie met 3 delen: the fallen, the stolen en the chosen) van Celia Thomson
Flosje446 schreef:Ik heb deze boeken. Wel in het engels.
Caro_Vladi schreef:Fallen,Tornment en Passion van Lauren Kate
Wat bedoel je met deze boeken? De boeken van Suzanne Collins of van mijn lijstje?
Isabonny schreef:Ik heb net bij de Kijkshop de iriver Story EB07 gekocht.
Ik vraag nog aan die vent: er zit toch wel een lader bij he?
Ik had natuurlijk duidelijker moeten zijn en zeggen dat ik niet van plan was mijn PC mee te nemen op vakantie.
Hoe krijg ik de reader nou op vakantie opgeladen of zou de batterij het 2 weken kunnen uithouden zonder bij te laden?
Flosje446 schreef:Caro_Vladi schreef:Fallen,Tornment en Passion van Lauren Kate
Wat bedoel je met deze boeken? De boeken van Suzanne Collins of van mijn lijstje?
Ik bedoel dat ik bovenstaande boek heb.
KletsKoekje schreef:Isabonny schreef:Ik heb net bij de Kijkshop de iriver Story EB07 gekocht.
Ik vraag nog aan die vent: er zit toch wel een lader bij he?
Ik had natuurlijk duidelijker moeten zijn en zeggen dat ik niet van plan was mijn PC mee te nemen op vakantie.
Hoe krijg ik de reader nou op vakantie opgeladen of zou de batterij het 2 weken kunnen uithouden zonder bij te laden?
Als je hem volledig opgeladen mee neemt, houdt ie het 3 weken vol!