Winged schreef:Klinkt niet alsof je persee haast hebt Elin. Als in 'Je móet nu om reden xyz'.
Hier uiteindelijk ook niet de droomwoning (jaren '30 huisje, minimaal hoekwoning, liever 2 onder 1 of vrijstaand, eigen oprit). (is nu jaren 50 woning, auto recht voor de deur, rijtjeswoning). Maar ik ben tenminste uit mijn zeer gehorige huurappartement weg
edit: als jouw aanbod er wel is en je kan het betalen...
Nee klopt, geen haast hierzo. Meer de afweging hoe snel wil ik. Ik sta heel hoog voor nul op de meter woning waar ik per juni in zou kunnen bij wijze van, maar dat is dus wel een tussenwoning in een echte wijk wijk (dus waar je allemaal in een blok zit en vanuit ene slaapkamer de tuinen in staart, niet helemaal wat ik gewend ben). En zo vaak komen die woningen niet vrij, dus het voelt een beetje van 'pak je kans', anderzijds door het garant kunnen staan kan ik meer lenen en zou ik het prima nog halfjaar tot jaar kunnen uitzingen thuis met het perspectief te gaan kopen.
En idd dat laatste argument van jou is dus ook de weerstand voor de nul op de meter woning. Ze zijn gasloos, maar verder niet aangepast dus aan beide zijden gehorig

Doubtless schreef:Oh sorry, verkeerd gelezen!
Geeft niet! Wellicht was ik wat onduidelijk, sorry.