Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corinep schreef:Maar hoe kunnen mensen dat betalen dan? Een huis van 6 ton even snel berekend moet je al 36000 eigen geld inleggen en dan heb je nog geld nodig voor beetje verf/behang/vloer en inrichting. Jaarinkomen moet dan al gauw 110000 euro zijn, ik ken niemand die daar ook maar in de buurt komt...
corinep schreef:Maar hoe kunnen mensen dat betalen dan? Een huis van 6 ton even snel berekend moet je al 36000 eigen geld inleggen en dan heb je nog geld nodig voor beetje verf/behang/vloer en inrichting. Jaarinkomen moet dan al gauw 110000 euro zijn, ik ken niemand die daar ook maar in de buurt komt...
Fitzroy schreef:Wie gelooft dat nu, Purny?
Ik heb toevallig gisteren gehoord dat het huis van de buren te koop komt. Ook met een forse inzetprijs. Met de makelaar contact gehad en nu ben ik aan het overdenken of ik ermee verder wil.
tita schreef:23 jarige verdient niet ff 3800€ per maand hoor
Laten we ff normaal doen of zitten hier alleen maar grootverdieners
Wij waren ingeloot voor nieuwbouw en de goedkoopste 2- kapper was 465000 waren er 30 en gemiddelde leeftijd was 40-50 niks 20-30 jarige
Ja de tussenwoningen daar zaten de jongeren
Jullie doen alsof 6 ton eitje is maar is flink pak geld overwaarde of niet en je leven verandert zo ff moeder worden en je bent stuk armer maar de lasten gaan door
Samantha_ schreef:Ja ze blijven steeds langer thuis wonen.
Maar toch zijn er veel die met 18 het huis uit gaan om op kamers te gaan, en studeren. dan kan je dus ook amper sparen. Misschien als je langer op die studenten kamer blijft wonen maar dat mag vaak niet.