Fun-da deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 16:37

Cayenne schreef:
Wat raar dat het huis in Apeldoorn dan nu alweer te koop staat. Of misschien toch niet verkocht.

Die in Hooghalen is leuk zeg, ook als potentiële aanleunwoning ofzo!
Maar de advertentie is wel slecht zo met die foto's, sommige foto's zelfs 3 keer :')

Ja ik vind die foto's ook slecht er zit geen logica in. Je weet niet wat nou waar bij hoort. Maar de ligging? geen idee of je last van de snelweg en de trein hebt. Ik ga wel even kijken deze week.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 17:24

Cayenne schreef:
Wat raar dat het huis in Apeldoorn dan nu alweer te koop staat. Of misschien toch niet verkocht.

Die in Hooghalen is leuk zeg, ook als potentiële aanleunwoning ofzo!
Maar de advertentie is wel slecht zo met die foto's, sommige foto's zelfs 3 keer :')

Lijkt erop dat de verkoop destijds terug getrokken is, aangezien het dezelfde foto's zijn incl dekbedovertrek, kinderbed ect ect

Blijft een mooie woning; zou het ondanks die drukke weg wel willen hebben; 3 stappen naast je oprit is een pad het bos in en het zicht op die drukke weg is nog enigszins weg te werken achter een heg; heg die er nu inzit eruit en een heg erin die het hele jaar groen blijft en dan wat hoger laten groeien. Ergste drukte zal toch overdag zijn.....maar goed; die erfpacht verpest een boel; bijna 1000 per maand, vanwege dat zou ik hem dan laten gaan.

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 17:38

MarjanB

Re: Fun-da deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 18:01

Bij die in Apeldoorn (Hoenderloo) zat eerder meer grond en kon je ook meer grond pachten in de ruil voor de zorg van een paar paarden.

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 18:47

Ik woonde eerst aan een 50 kilometerweg en nu exact aan die drukke weg in Hoenderloo. Het is veel rustiger om aan die 80 kilometerweg te wonen, want ze rijden één constant tempo door, er zijn geen verkeerslichten en geen dronken mensen die s avonds langs fietsen/lopen. Na 19.00/20.00 uur rijdt er nauwelijks iemand en s nachts al helemaal niet.
Wij waren er ook wel een beetje bang voor, maar die weg is ook exact de reden dat wij dit huis hebben kunnen betalen.
En het bos, dat is inderdaad onbetaalbaar hier.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 18:53

Mag ik me hier ook melden?

Geen directe koop- of verkoop plannen. Maar vind het wel heel leuk om huizen te bekijken :j

En over een aantal jaar hopen we wel te kunnen verkassen naar een plek waar paarden aan huis kunnen. Maar dat is een 5-10 jaren plan :o

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 19:06

Plukje schreef:
Ik woonde eerst aan een 50 kilometerweg en nu exact aan die drukke weg in Hoenderloo. Het is veel rustiger om aan die 80 kilometerweg te wonen, want ze rijden één constant tempo door, er zijn geen verkeerslichten en geen dronken mensen die s avonds langs fietsen/lopen. Na 19.00/20.00 uur rijdt er nauwelijks iemand en s nachts al helemaal niet.
Wij waren er ook wel een beetje bang voor, maar die weg is ook exact de reden dat wij dit huis hebben kunnen betalen.
En het bos, dat is inderdaad onbetaalbaar hier.

Op zich herken ik dat wel ja. Maar ligt ook wel beetje aan hoe dicht je echt op de weg zit of dat er nog wat begroeiing achter zit. Heb in Loenen gekeken bij een huis aan een 80km weg en dat was ik echt tijdens de bezichtiging al zat.

Edit: en bij andere bezichtiging in Uddel aan een N weg viel het weer reuze mee.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 19:10

Maar in uddel wonen 3 kippen een varken en twee koeien.. dat is wat anders dan een n-weg die hier in de buurt van Nijmegen ligt :') hier de wijk in is het waarschijnlijk al drukker dan daar.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 19:12

MarjanB schreef:
Maar in uddel wonen 3 kippen een varken en twee koeien.. dat is wat anders dan een n-weg die hier in de buurt van Nijmegen ligt :') hier de wijk in is het waarschijnlijk al drukker dan daar.

Buitengebied. Doorgaande weg naar Apeldoorn en de A1 voor het hele gebied daar.

Hoeveel mensen denk je dat er in Hoenderloo wonen :')

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 19:17

Die N weg in Uddel is een hele drukke weg, het is de doorgaande weg van Harderwijk naar Apeldoorn/de A1.
Daar hebben ze de afgelopen jaren zelfs allemaal 'halverwege tussen de 2 rijbanen" tussenstops gemaakt voor overstekende fietsers. Anders kwamen die nooit aan de overkant.....

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 19:33

De N weg van Nieuw Milligen naar Apeldoorn valt inderdaad wel mee, de N weg tussen Harderwijk en de A1 is behoorlijk druk. Nu komen wij uit het centrum van Amersfoort, dus voor ons is dat nooit een probleem geweest.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 19:53

In uddel heb je meer N wegen dus tja de ene N weg is de andere niet. Dat bedoelde ik er mee te zeggen :+

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-21 19:58

anca schreef:
pillow schreef:

Nou inderdaad best mooi en veel woning voor weinig geld. En nog mooi stuk grond.

Maar ook aan de A28

Daar zit nog een flink stukje tussen hoor.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:02

manzano schreef:
MarjanB schreef:

Buitengebied. Doorgaande weg naar Apeldoorn en de A1 voor het hele gebied daar.

Hoeveel mensen denk je dat er in Hoenderloo wonen :')

In de zomer heel erg veel :j

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:14

Dat geldt voor halve Veluwe vrees ik.
Al die campings, huisjes en vakantieparken.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:16

MarjanB schreef:
In uddel heb je meer N wegen dus tja de ene N weg is de andere niet. Dat bedoelde ik er mee te zeggen :+

Het ging mij er gewoon om dat het nogal uitmaakt hoe je huis ligt langs een N weg.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:20

Happinez schreef:
anca schreef:

Maar ook aan de A28

Iets van een km of anderhalf ? Zonder bebouwing of beplanting? . Nou ja ik zou het niet willen .

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 20:29

Felien_Kyra schreef:
https://www.funda.nl/koop/varsselder/hu ... serweg-10/

Dit vind ik ook wel wat :D
Kan je echt wat leuks van maken

Ligt daar een zonnepark naast? De satelliet en de street view zijn een enorm verschil. Stond een mooie boomsingel om heen en ernaast gewoon weiland en een boerderij. En heel veel pony's.

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 22:41

pillow schreef:
Felien_Kyra schreef:
https://www.funda.nl/koop/varsselder/hu ... serweg-10/

Dit vind ik ook wel wat :D
Kan je echt wat leuks van maken

Ligt daar een zonnepark naast? De satelliet en de street view zijn een enorm verschil. Stond een mooie boomsingel om heen en ernaast gewoon weiland en een boerderij. En heel veel pony's.

Heb ook even gekeken en zie het ook inderdaad. Moet wel zeggen dat het nog een heel stuk verderop is volgens mij mocht het zo zijn.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 23:05

Citaat:

Heb ook even gekeken en zie het ook inderdaad. Moet wel zeggen dat het nog een heel stuk verderop is volgens mij mocht het zo zijn.

Ik heb even gegoogeld. het is idd een zonnepark. Er is 4500m² bedrijfspand gesloopt en komt 11000m² zonnepanelen voor terug. Zo te zien staat dat er nog niet allemaal. Ik denk dat de strook land ernaast er nog bij komt. Het ligt echt maar 200 meter van het huis af en als dat land er nog bij komt nog 100 meter.
Vandaar dat het niet zo duur is.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 23:07

Ik kijk denk ik liever tegen een zonnepark aan dan tegen een windmolenpark. Vaak een heg om een zonnepark en je ziet er weinig tot niks meer van.

Morgen bellen voor het huis in hooghalen. We gaan t toch bezichtigen *\o/*

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 23:28

Zonnepark heb je op zich weinig last van, zeker als het beetje uit het zicht is.
Beter dan een windmolen denk ik.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 00:15

Een vriendin van mij woont er ook dichtbij, het schittert heel erg. Maar het is wel minder storend dan windmolens. Daks ik ben heel benieuwd, ik vindt het ook wel wat. Wij zoeken ook iets voor dubbele bewoning.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-21 01:27

anca schreef:
Happinez schreef:

Iets van een km of anderhalf ? Zonder bebouwing of beplanting? . Nou ja ik zou het niet willen .

Achja ik kom straks langs de a28 te wonen , dus mij hoor je sowieso niet snel klagen.
Maar in ons geval staat er wel tegenover dat je vanaf het land het bos in loopt.

Ik denk dan goed aanplanten/wal maken en je huis goed isoleren :+
Het went ook wel weer, net als je bijv. Langs een spoor woont.
Op ten duur merk je dat niet eens meer.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 06:55