Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(hoe spreek je zijn naam uit, gewoon zoals je het schrijft: Breego?)
Ik heb het inderdaad maar geaccepteerd als iets wat erbij hoort.. maar wat ik wel zoveel mogelijk wil zien te voorkomen 
masyo schreef:Ik heb jouw topic van de week pas gevonden, maar wat ontzettend leuk om allemaal te lezen! In een paar dagen helemaal uitgelezen. Helemaal fan van Brego(hoe spreek je zijn naam uit, gewoon zoals je het schrijft: Breego?)
Wat ziet Splash er nog goed uit voor zijn leeftijd!
Heel gaaf om te volgen! Ga zo door

Achterom schreef:Hier laten ze het hout meestal met rust, maar mijn jongste paard graaft gaten in de wei![]()
Duitser hè.
In de paddock vind ik 't vooral onhandig en gevaarlijk.. maar in de wei is ook wel erg zonde ja...Hannanas schreef:Mooi dat hout! Hoe doen de oudjes het?

Papa met Jay

Konden we mooi leren hoe dat moet, want we hebben zelf ook nog wel wat meters te gaan thuis haha

En z'n knappe meid op de achtergrond 

Zo jammer dat ie langzaam begint te verzakken en dat het hout wel een beetje aan het vergaan is
Moet ie toch ooit afgebroken gaan worden... 
Nymphe schreef:ooh met al die kerstverlichting is jullie woning in de winter ook echt een plaatje zeg
Vind het er ook zo gezellig uitzien, meestal heb ik ze tot maart nog aan 
Mer1980 schreef:Wauw wat een mooie update...
Die kerstboom![]()
![]()
Die was wel écht op 
We lopen nog maar een jaar achter jongens 
Wat een gemis... maar zij zijn hopelijk weer samen.. 

Zo blij mee!!! 

Ice kijkt z'n ogen uit haha 

Wat is het dan toch mooi... 

Dankzij onze lieve vriendjes Jolijn en Maikel

dat maakt het wel weer wat beter
je haagjes hebben het overleefd!
geen schaatsen deze winter
gekke plek
heerlijk.
jaloers ook
Robijntjah schreef:Hahahahahahaha het bed ja
Blij dat we er je blij mee hebben kunnen maken
Héél blij mee haha 
masyo schreef:Leuk weer een update (van vorig jaar haha)! Altijd leuk om te lezen en jouw foto's te zien
We blijven nog wel ff in vorig jaar 
sassycas schreef:Leuke update weer![]()
Wat grappig dat vogel spoor inderdaad, de eksters bij ons in de tuin zie je regelmatig ook zo'n speelse buien hebben

DeniseES schreef:Is het alweer een jaar geleden van je omaatje![]()
![]()
Die sneeuw is wel weer heel mooi zegdat maakt het wel weer wat beter
Jammer van de verrassing eronder, dat welje haagjes hebben het overleefd!
geen schaatsen deze winter
En die vogelgekke plek
De trekkert! Ook zo fijn dat je die hebt om het werk wat lichter mee te maken
Geen sneeuw, geen schaatsen.. dus érg blij dat we dat vorig jaar toch nog lekker wel hebben gedaan!
Maar, je weet 't nooit, maart en april kunnen ook nog rare dingen gaan doen 
Lys_PPA schreef:Dat minitrekkertjeheerlijk.
Ik ben benieuwd hoe je haag er nu uit ziet.. En de sneeuw geeft hele mooie plaatjes, maar ik ben toch blij dat we dit jaar geen sneeuw hebben
) ik, verder is er nog niet veel te zien hahaha.. maar ze beginnen nu alweer uit te lopen!
Dus ze hebben deze winter ook overleefd
Hopelijk gaan ze deze lente/zomer dan wat meer de hoogte/breedte in 
Mer1980 schreef:Geweldige update weer en die mini trekker is goud hoor!jaloers ook
Jaaa, die trekker maakt alles nét ff een beetje makkelijker
Maar Maart was niet zo'n leuke en boeiende maand... dus daar kunnen we snel doorheen!
Dat heeft me een behoorlijke klap gegeven moet ik zeggen.. en ben pas sinds kort een klein beetje begonnen met het accepteren ervan, en eigenlijk wil ik gewoon nog steeds niet geloven dat oma niet stiekem aan de eettafel zit te puzzelen
Maar helaas.... dat zal niet het geval zijn... gelukkig is de band die ik had, nog steeds voelbaar
En dat zal nooit meer weggaan en daar ben ik ZO dankbaar voor dat ik dat heb mogen voelen mijn hele leventje tot nu toe
Dat pakken ze mij nooit meer af 

Maar het is gewoon fijn om voorraad te hebben haha 

Zo leukkk!!

Zodat ik er hier in de tuin een mooi plekje voor kan maken
Maar hij moest nodig eerst even schoongemaakt worden 

Daar kun je straks lekker van genieten. Mooie herinnering ook aan je oma. Mer1980 schreef:Wat fijn dat je het bankje van oma zo'n mooi plekje hebt kunnen geven, toch een hele mooie herinnering
Nymphe schreef:Heerlijke fotoserie weer. Wat leuk dat je begonnen bent met eetbare beplantingDaar kun je straks lekker van genieten. Mooie herinnering ook aan je oma.
Ondanks dat je ze mist, heeft dit bankje juist een hele positieve lading
Strakjes weer mooie bloemetjes er omheen allemaal
Zin in de lente!!