Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
masyo schreef:Ik heb jouw topic van de week pas gevonden, maar wat ontzettend leuk om allemaal te lezen! In een paar dagen helemaal uitgelezen. Helemaal fan van Brego(hoe spreek je zijn naam uit, gewoon zoals je het schrijft: Breego?)
Wat ziet Splash er nog goed uit voor zijn leeftijd!
Heel gaaf om te volgen! Ga zo door
Achterom schreef:Hier laten ze het hout meestal met rust, maar mijn jongste paard graaft gaten in de wei![]()
Duitser hè.
Hannanas schreef:Mooi dat hout! Hoe doen de oudjes het?
Nymphe schreef:ooh met al die kerstverlichting is jullie woning in de winter ook echt een plaatje zeg
Mer1980 schreef:Wauw wat een mooie update...
Die kerstboom![]()
![]()
Robijntjah schreef:Hahahahahahaha het bed ja
Blij dat we er je blij mee hebben kunnen maken
masyo schreef:Leuk weer een update (van vorig jaar haha)! Altijd leuk om te lezen en jouw foto's te zien
sassycas schreef:Leuke update weer![]()
Wat grappig dat vogel spoor inderdaad, de eksters bij ons in de tuin zie je regelmatig ook zo'n speelse buien hebben
DeniseES schreef:Is het alweer een jaar geleden van je omaatje![]()
![]()
Die sneeuw is wel weer heel mooi zegdat maakt het wel weer wat beter
Jammer van de verrassing eronder, dat welje haagjes hebben het overleefd!
geen schaatsen deze winter
En die vogelgekke plek
De trekkert! Ook zo fijn dat je die hebt om het werk wat lichter mee te maken
Lys_PPA schreef:Dat minitrekkertjeheerlijk.
Ik ben benieuwd hoe je haag er nu uit ziet.. En de sneeuw geeft hele mooie plaatjes, maar ik ben toch blij dat we dit jaar geen sneeuw hebben
Mer1980 schreef:Geweldige update weer en die mini trekker is goud hoor!jaloers ook
Mer1980 schreef:Wat fijn dat je het bankje van oma zo'n mooi plekje hebt kunnen geven, toch een hele mooie herinnering
Nymphe schreef:Heerlijke fotoserie weer. Wat leuk dat je begonnen bent met eetbare beplantingDaar kun je straks lekker van genieten. Mooie herinnering ook aan je oma.