Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ik noem dit kleine dingen. Hihi. Perfect zonder onderhoud is godsonmogelijk in deze prijsklasse. Een nieuwe keuken en badkamer dat is al
en lang geleden voor mij.
De rest is pindas.
, die tuin zal dan ontmanteld moeten worden, deze is vooral kaal. Al weet ik niet wat ik achter aantref, buurman had het over een meters hoge spar. Zitten wortels daar geen idee.
Scheelt kwa maat en ligging zou ik voortuin nu naar het nieuwe stuk naadloos kunnen verplaatsen. De plantblokken ipv de bielzen past ook net. Hopelijk mijn rode japanse esdoorn mee, desnoods vraag ik tuinbedrijf voor uitgraven van eea. Granietblokken van achter her te gebruiken, de jonge vaste planten idem. Alleen de bollen geen idee.
volgde het tuintopic op de voet
ik duim dat het lukt.
Fitzroy schreef:Fijn, Plukje! Ook mooi snel de sleutel al.
Ik zit erover te denken om de oplevering wat naar voren te halen. Die mensen wonen er al niet meer. Iemand daar ervaring mee? Zie ik nog dingen over het hoofd waardoor dit niet zou kunnen?
Fitzroy schreef:Nou, het is juist meer dat ik de klusjes al gedaan wil hebben voor de aannemer komt. Ik heb het niet zo handig gepland
Fitzroy schreef:Ai, dat is ook lastig. Maar kun je dan niet alvast zorgen dat een deel van het huis af is en de rest afmaken als jullie er zitten?
ik woon al mijn hele leven in dit huis. Dus verhuizen klinkt ook wat eng.
Ik bedoel het echt verplaatsen van de huidige keuken in een huis, naar een andere plek. Dus inderdaad ook het verleggen van aansluitingen. De keuken zou één kamer opgeschoven worden (van een aparte kamer voor de keuken, naar midden in de eetkamer). Vloer zou er sowieso opnieuw in moeten, dus dat vind ik niet zo'n probleem. Maar als ik het zo lees, nog wel een hoop gedoe. Ik twijfel nog even door. Veel werk (en geld dus?), maar om hier nu een huis voor te laten lopen, is ook zo wat...
Laat de indrukken van de bezichtiging straks rustig over je heen komen. Het klinkt als een mooie kans.