Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fleda schreef:Al een tijdje lees ik mee in dit topic en ben door jullie al een heleboel leuke ideeën gebracht. Binnenkort krijg ik ook de sleutel van mijn nieuwe woning en mag ik ook gaan klussen. De basis van het huis is goed, alleen moet alleen even netjes afgewerkt worden en geverfd en opgefrist.
Nu dus de nodige keuzes maken qua kleuren. Ik zag de kleur early dew voorbij komen, dat vind ik ook een erg mooie kleur. Misschien alleen nog iets te licht, maar ik wil het ook niet te donker hebben. Iemand nog een idee voor een soort tussenkleur? De vloer is ook niet heel licht, dus nog even kijken hoe of wat. Hieronder een stuk van de vloer en wat kleurtesters, misschien hebben jullie nog tips. Linksboven is de Early Dew kleur.
[ [url=m/AD4g9V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is straks de woonkamer en op de muur rechts wil ik een frisse kleur. Ik heb vooral witte meubels, alleen 1 stoere antraciet zwarte kast, die ik denk ik zo wil laten.
[ [url=m/3oNDwH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/imJs3Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan je sws de verf van Flexa Creations in "gewone" muurverf gemengd krijgen? Ik dacht zoiets te lezen.