Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Grote supermarkten hebben door het hele land toch dezelfde prijzen, of niet? De prijzen van AH bv staan gewoon online, die zijn dan ook overal hetzelfde.
Ik vind markten in Limburg juist enorm duur, als ik zo lees wat jullie soms op de markt betalen
MizzMontana schreef:[naam] schreef:Pfff Kruidvat en aanbiedingen , mijn tandpasta in de aanbieding 2+2 gratis en al 3 dagen een leeg schap (alleen de variant die ik zoek is leeg natuurlijk)
En onine bestellen?
Dit doen wij altijd bij de Etos aanbiedingen omdat die niet bij ons in het dorp of omliggende dorpen zit.
fohadie schreef:8nnemiek schreef:Grote supermarkten hebben door het hele land toch dezelfde prijzen, of niet? De prijzen van AH bv staan gewoon online, die zijn dan ook overal hetzelfde.
Ik vind markten in Limburg juist enorm duur, als ik zo lees wat jullie soms op de markt betalen
Was dat maar waar! In Noord Brabant en Limburg is de AH en de Liddl sowieso een stuk goedkoper dan waar ik woon. Mijn vriend komt uit Tilburg en snapte maar niet waarom ik zoveel geld u9tgaf aan boodschappen terwijl ik minder haalde dan zijn moeder en zij zelfs nog Amerken had en ik eigen merk. Toen heb ik hem een rondje in "onze" Liddl en AH laten lopen en hij schrok behoorlijk van het prijsverschil! Dus helaas, geen vaste prijzen, ookal zeggen ze van wel.
Citaat:Grote supermarkten hebben door het hele land toch dezelfde prijzen, of niet? De prijzen van AH bv staan gewoon online, die zijn dan ook overal hetzelfde.
Kan je niet beter boodschappen bestellen dan? Als het echt zo veel scheelt heb je die bezorgkosten er zo uit?
fohadie schreef:8nnemiek schreef:Grote supermarkten hebben door het hele land toch dezelfde prijzen, of niet? De prijzen van AH bv staan gewoon online, die zijn dan ook overal hetzelfde.
Was dat maar waar! In Noord Brabant en Limburg is de AH en de Liddl sowieso een stuk goedkoper dan waar ik woon. Mijn vriend komt uit Tilburg en snapte maar niet waarom ik zoveel geld u9tgaf aan boodschappen terwijl ik minder haalde dan zijn moeder en zij zelfs nog Amerken had en ik eigen merk. Toen heb ik hem een rondje in "onze" Liddl en AH laten lopen en hij schrok behoorlijk van het prijsverschil! Dus helaas, geen vaste prijzen, ookal zeggen ze van wel.
fohadie schreef:Citaat:Grote supermarkten hebben door het hele land toch dezelfde prijzen, of niet? De prijzen van AH bv staan gewoon online, die zijn dan ook overal hetzelfde.
Kan je niet beter boodschappen bestellen dan? Als het echt zo veel scheelt heb je die bezorgkosten er zo uit?
Ik ben altijd NH gewend, dus voor mij scheelt het niets. Daarbij kost bezorgen me een hoop extra geld. Woon niet op de begane grond en ik moet dan voor minimaal voor 50,00 bestellen. Daar kom ik niet aan.