Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 17:50

Pfff Kruidvat en aanbiedingen , mijn tandpasta in de aanbieding 2+2 gratis en al 3 dagen een leeg schap (alleen de variant die ik zoek is leeg natuurlijk |o )

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:01

Dat heb ik bij Kruidvat ook al zo vaak gehad, kom er daarom nog maar weinig.

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:20

5 kinderen en twee volwassenen. Wel een baby erbij dus ook luiers ed, maar hapjes enzo maak ik zelf.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:05

Kun je bij kruidvat niet vragen of ze het apart leggen als het binnenkomt en of ze je dan willen bellen? Ik weet dat ze dat bij bijv de etos wel doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:08

Gister is er lading gebracht maar zat er dus niet bij -O-

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:42

8nnemiek schreef:
Grote supermarkten hebben door het hele land toch dezelfde prijzen, of niet? De prijzen van AH bv staan gewoon online, die zijn dan ook overal hetzelfde.
Ik vind markten in Limburg juist enorm duur, als ik zo lees wat jullie soms op de markt betalen :=

Was dat maar waar! In Noord Brabant en Limburg is de AH en de Liddl sowieso een stuk goedkoper dan waar ik woon. Mijn vriend komt uit Tilburg en snapte maar niet waarom ik zoveel geld u9tgaf aan boodschappen terwijl ik minder haalde dan zijn moeder en zij zelfs nog Amerken had en ik eigen merk. Toen heb ik hem een rondje in "onze" Liddl en AH laten lopen en hij schrok behoorlijk van het prijsverschil! Dus helaas, geen vaste prijzen, ookal zeggen ze van wel.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:06

Rebecca schreef:
Pfff Kruidvat en aanbiedingen , mijn tandpasta in de aanbieding 2+2 gratis en al 3 dagen een leeg schap (alleen de variant die ik zoek is leeg natuurlijk |o )

En onine bestellen?
Dit doen wij altijd bij de Etos aanbiedingen omdat die niet bij ons in het dorp of omliggende dorpen zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:10

MizzMontana schreef:
[naam] schreef:

En onine bestellen?
Dit doen wij altijd bij de Etos aanbiedingen omdat die niet bij ons in het dorp of omliggende dorpen zit.

Heb geen internetbankieren :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:16

Het lijkt erop dat Etos het resetten van de stappenteller heeft uitgesteld?
Jammer! Was wel benieuwd naar de nieuwe producten..

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:31

fohadie schreef:
8nnemiek schreef:
Grote supermarkten hebben door het hele land toch dezelfde prijzen, of niet? De prijzen van AH bv staan gewoon online, die zijn dan ook overal hetzelfde.
Ik vind markten in Limburg juist enorm duur, als ik zo lees wat jullie soms op de markt betalen :=

Was dat maar waar! In Noord Brabant en Limburg is de AH en de Liddl sowieso een stuk goedkoper dan waar ik woon. Mijn vriend komt uit Tilburg en snapte maar niet waarom ik zoveel geld u9tgaf aan boodschappen terwijl ik minder haalde dan zijn moeder en zij zelfs nog Amerken had en ik eigen merk. Toen heb ik hem een rondje in "onze" Liddl en AH laten lopen en hij schrok behoorlijk van het prijsverschil! Dus helaas, geen vaste prijzen, ookal zeggen ze van wel.

Kan je niet beter boodschappen bestellen dan? Als het echt zo veel scheelt heb je die bezorgkosten er zo uit?

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:48

Rebecca schreef:

Oh dan wordt dat inderdaad lastig..

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:54

Citaat:

Kan je niet beter boodschappen bestellen dan? Als het echt zo veel scheelt heb je die bezorgkosten er zo uit?

Ik ben altijd NH gewend, dus voor mij scheelt het niets. Daarbij kost bezorgen me een hoop extra geld. Woon niet op de begane grond en ik moet dan voor minimaal voor 50,00 bestellen. Daar kom ik niet aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 00:19

MizzMontana schreef:
[naam] schreef:

Oh dan wordt dat inderdaad lastig..

Enorm lastig -O- , en dan heeft de winkel het ook niet gewoon. Maar 1 tube halen deze week bij de trekpleister heb het toch nodig

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 00:48

Rebecca, bij Etos zijn heel veel merken tandpasta 1+1 gratis dus ook 2+2 gratis :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 00:54

Dankje voor de tip ! Helaas heel veel merken maar geen prodent -O-

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 01:18

Rebecca schreef:
Dankje voor de tip ! Helaas heel veel merken maar geen prodent -O-

Jumbo in de buurt?
Daar was alle prodent 1 euro.
Is wel duurder dan 1+1 gratis maar goedkoper dan 1 tube bij andere winkel.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 09:08

Weet iemand hier om de hoeveel tijd er nieuwe scoupy aanbiedingen komen?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 09:33

fohadie schreef:
8nnemiek schreef:

Lidl zal best kloppen en Jumbo verschilt ook per filiaal maar juist AH is volgens mij in heel Nederland hetzelfde. Je kan bv ook je boodschappen scannen met de app. Dat zou niet werken bij prijsverschillen.

Scoupy kan je geen peil op trekken. Dus daar is helaas geen zinnig antwoord op.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 13:36

Nee dat is elke keer anders. Verrassing!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 13:40

Vind het de laatste tijd nogal tegen vallen.

Vanaf dit weekend gaat mijn nieuwe maand in en wil ik max 25,00 pw uitgeven. Moet lukken zeker als ik mijn vriezer en voorraadkast zie _O-

mrieeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 13:50

Is het misschien een leuk idee dat we hier voor februari een soort van challenge van maken? We zijn hier toch allemaal echt wel goed bezig met bezuinigen, maar misschien kunnen we elkaar dan nog extra motiveren en nog gerichter tips/aanbiedingen etc delen! :)

Weet niet of er meer mensen zijn die het leuk vinden om zichzelf op deze manier extra uit te dagen?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 14:30

Leuk ja! Ik ben de laatste tijd ook weer onnodig veel aan het uitgeven. Lijkt me leuk om er weer eens extra goed op te ‘moeten’ letten :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 14:37

fohadie schreef:
Citaat:

Ik ben altijd NH gewend, dus voor mij scheelt het niets. Daarbij kost bezorgen me een hoop extra geld. Woon niet op de begane grond en ik moet dan voor minimaal voor 50,00 bestellen. Daar kom ik niet aan.

Ik kom even onder mijn meeleessteen vandaan, maar kun je niet bestellen via Picnic? Daar is het minimale bestelbedrag geloof ik maar 25 euro en ze zetten het bij ons altijd netjes in de keuken neer. :) Wij moesten even wachten voor we aan de beurt waren na onze aanmelding en kregen enorm veel Wacht Verzachters zoals zij dat noemen. Ik geloof een grote tros bananen, pak koekjes, 2 doosjes thee en een pak hagelslag. Wij bestellen er nu elke week en het scheelt zoveel geldt t.o.v. naar de supermarkt gaan. (Ik ben een slechte shopper, wil alles kopen wat ik dan zie).

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 16:39

Ja ik doe mee!

Heeft iemand ervaring met het invriezen van gerechten waar avacado door zit?

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 16:53

Ja ik vries altijd babyhapjes met avocado in, kan prima!