Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IsaCalixa schreef:Hoi, wat een leuk topic dit, kan ik mij ook melden met mijn studentenkamer?
1 maart krijg ik de sleutel van mijn kamer van 15m2. Ik wil het zo gezellig maar ook zo praktisch mogelijk gaan inrichten (ruimte besparend).
Mijn vader had laatst een digitale tekening gemaakt van hoe de kamer er ongeveer uit ziet. De precieze afmetingen moet ik nog even doen zodra ik er in kan.
[ [url=m/pUCQXc.png]Afbeelding[/url] ]
Het leek mij leuk om een hoogslaper erin te zetten met een bank en een bijzettafel er onder. En dan er tegenover een tv op de muur. Deze hoogslaper hebben ze bij de ikea:
[ [url=m/qMg0O3.png]Afbeelding[/url] ]
En verder moet er nog een kledingkast, koelkastje en een bureau inff kijken hoe dat allemaal gaat passen.. ideeën zijn welkom
vonneke schreef:IsaCalixa schreef:Hoi, wat een leuk topic dit, kan ik mij ook melden met mijn studentenkamer?
1 maart krijg ik de sleutel van mijn kamer van 15m2. Ik wil het zo gezellig maar ook zo praktisch mogelijk gaan inrichten (ruimte besparend).
Mijn vader had laatst een digitale tekening gemaakt van hoe de kamer er ongeveer uit ziet. De precieze afmetingen moet ik nog even doen zodra ik er in kan.
[ [url=m/pUCQXc.png]Afbeelding[/url] ]
Het leek mij leuk om een hoogslaper erin te zetten met een bank en een bijzettafel er onder. En dan er tegenover een tv op de muur. Deze hoogslaper hebben ze bij de ikea:
[ [url=m/qMg0O3.png]Afbeelding[/url] ]
En verder moet er nog een kledingkast, koelkastje en een bureau inff kijken hoe dat allemaal gaat passen.. ideeën zijn welkom
Ik had in mijn eerste studentenkamer maar 12 M2.
Ik had een hoogslaper met daaronder een bankje. Er tegenover een dressoir met daarop mijn tv en in het dressoir met kleding.
Koelkast ernaast.
Mijn bureau was een hoekbureau, ideaal!
IsaCalixa schreef:Hoi, wat een leuk topic dit, kan ik mij ook melden met mijn studentenkamer?
[img]m/pUCQXc.png[img]
[img]m/qMg0O3.png[img]
Duijfje schreef:Ik zou bureau of bank er ook onder zetten inderdaad.
Nieuwe lamp, wat vinden jullie? Ik weet nog niet wat ik ervan vind. (Huis ouders)
[img]m/26t4CL.jpg[img]
Onze verbouwing in NL alweer paar jaar geleden.
Voor verbouwing; dikke "muur" tv in de muur links, openbaars in de muur.
Na verbouwing; muur is weg gesloopt. Tv op meubel, openbaars los in woonkamer.
* hier zie je ook die houten blokken waarover het ging in het begin van het topic..
[img]m/T6JMjJ.jpg[mg]
[img]m/uCHjk9.jpg[img]
[img]m/FnwlZV.jpg[img]
8nnemiek schreef:Een tijdje geleden zocht iemand hier de boomstam tafeltjes. Gisteren zag ik ze weer bij de Kwantum staan![]()
Even een oude foto, deze onderste dus:
[ [url=m/LKMfIA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al weet ik van mezelf dat, zodra iets terug in de collectie is, ik nét iets anders heb gekocht
Annetje schreef:Mijn vriend en ik zijn bezig met een huisje. De financiering is nog niet rond, maar we zijn wel vast over de indeling van het huis aan het nadenken. Nu is de woonkamer heel onlogisch en dus ben ik benieuwd hoe jullie deze in zouden delen.
De vorm van de woonkamer:
m/5iHTxT.png
En de afmetingen
m/wSLowD.jpg
Het is dus een u-vorm. In de linkerpoot zit de keuken en aan de rechterkant moet de woonkamer komen. Er zitten 7 ramen in het huis en deze zijn erg laag. Je kunt ze op de onderste afbeelding zien zitten. 3 op de muur van 5.30 m en eentje op de kleine muur aan de voorkant van het huis. Ik geloof dat de verwarming ook onder de ramen hangt.
In het midden zie je 2 deuren, de een komt uit in een kast onder de trap en de ander in de gang. In de keuken zit ook een deur en die gaat naar de gang/hele kleine bijkeuken. De keuken blijft op dezelfde plek.
Ik ben benieuwd wat jullie ideetjes zijn!