Het is hier helemaal dicht getrokken... geen idee wat voor temperatuur het is.
Pluizebolpum
Geplaatst: 17-07-15 12:35
Agossie schreef:
Heeeerlijk dat de wind "koud" is!!! Daardoor is het hier nu prima uit te houden.
Zo uit de wind in de zon was het best heet op het erf maar buiten op de wei in de wind was het heerlijk. Maar waait nu wel erg flink hoor...niet dat ik dat erg vind maar als je als vogeltje nu hier bovenin een boom zit wordt je vast zeeziek, zo hard gaan die dingen heen en weer.
Ik vind dit weer echt niet tof Harde wind staat bij mij bovenaan de lijst "het zou verboden moeten worden "
quartel
Geplaatst: 17-07-15 12:59
Sjemig wat warm weer zeg. Stik en stik benauwd in de stallen....erg fijn om te mesten weer. Het stroomde zo van mijn lijf dat het water zo mijn ogen in liep Met rijden was het wel lekker buiten met de wind zo. Ik baal een beetje dat het zonnescherm nu niet zakken kan.......te veel wind......zo word het net een oven binnen
DewiRox
Geplaatst: 17-07-15 13:01
Wat een raar weer! Hier vanmorgen zonnig, in combinatie met harde wind. Nu waait de wind nog harder, maar is de zon ook volledig verdwenen onder een dik wolkendek. Het is best wel fris buiten.
Op de radio blijven ze maar volhouden dat het zonnig is met temperaturen tussen de 23 en 30 graden.