blijkbaar verloopt de communicatie daar bij liander zo ontzettend stroef. Ze zijn afhankelijk van of die betreffende medewerker die de specifieke informatie weet werkt... Ik ga wel morgen even contact opnemen met het juridisch loket. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blijkbaar verloopt de communicatie daar bij liander zo ontzettend stroef. Ze zijn afhankelijk van of die betreffende medewerker die de specifieke informatie weet werkt... Ik ga wel morgen even contact opnemen met het juridisch loket.
lifaya schreef:Correctie is uitgevoerd en er blijft 1508 kwh overdit word nu doorgevoerd naar oxxio en kan een week of iets langer duren. Nu hoop ik dat oxxio nu wel begrijpt dat de rekening niet betaald gaat worden en ik een mooi bedrag terug krijg
lifaya schreef:Zwart op wit gaat nu moeilijk, alles is telefonisch afgehandeld, maar de gesprekken worden altijd opgenomen bij de netbeheerder. Ik heb oxxio opgebeld met dit nieuws en verwacht nu dat ik dus niks meer over de rekening ga horen.
Ik ben toch benieuwd hoeveel geld ik terug ga krijgen
lifaya schreef:Zwart op wit gaat nu moeilijk, alles is telefonisch afgehandeld, maar de gesprekken worden altijd opgenomen bij de netbeheerder.