Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

malih

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 06:49

Mooi dems. Leuks zo'n hele andere badkamer vloer dan standaard.

Lucifertje. Dan heb je mazzel. Hier mag dat dus niet. Je mag ook de schutting aan de straat kant niet veranderen bijv. Daar heb je als hoekhuis voor getekend...

Noviceh we hebben huis t gevoel dat t mega traag gaat. We hebben nog geen idee wanneer we willen gaan verhuizen. Hebben geen planning gemaakt daar voor. T liefst zo snel mogelijk.

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 08:02

Wij krijgen ook klimop, hopelijk is het een beetje te temmen!

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 09:18

Wij krijgen ook klimop aan de achterkant, ik weet nog niet hoe blij ik daarvan word haha. Ik zal het even moeten zien.

Dems wauw !! Absoluut niet mijn stijl maar ik moet echt heel eerlijk zeggen dat ik het toch wel heel mooi vind! Er hangt een hele mooie sfeer

Miesenmuisje leuk!! Met tekeningen is het toch even duidelijker, en de keuken ook erg mooi.

Lucifertje moesten jullie het helemaal zelf ophogen? Ziet er nu al strak uit, ben heel benieuwd met tegels, ruime tuin denk ik?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 09:47

malih schreef:
Onze buren hebben idd ook klimmop van uit de bouw. Ben zo blij dat we geen hoekhuis hebben. Je mag het namelijk ook niet aanpassen omdat je dan het straat beeld veranderd.

Dat is bij ons ook, boete van 10K. maar de ene helft van onze straat heeft het al niet en dan weer een stukje wel, en dan weer niet (omdat dat van af het begin niet moest en later is het bestemmingsplan aangepast waardoor hun tuin daar bloot kwam te liggen) en dan verderop weer iemand die het heeft verschoven om z'n tuinhuis ertussen te zetten. Bij ons staat er in dat het zo moet blijven en onderhouden moet worden en vervangen. Maar er staat haag, dus wij gaan het vervangen met iets anders :))

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 10:21

noviceh schreef:
Mooi Miesemuisje! Ook mooie keuken! Maareh.....welk huis is nu van jullie??

oja, dat was wel handig om er bij te zetten hè! Wij komen rechts :)

Dems, mooie tegelvloer!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 11:05

Dems ik zou er zelf nooit voor kiezen, maar vind het wel supergaaf en gedurft!!! Ook de benedenverdieping is tot zover ik m kan zien met goeie smaak ingericht!

Miesemuisje, hebben jullie de muur tussen de badkamer en slaapkamer laten verplaatsen? Was het eerste dat me opviel :D

Wij hebben in onze huidige tuin ook een klimop. De eerste jaren heb ik m vervloekt en vond ik het niet mooi. Nu ik m regelmatig snoei met een goeie elektrische heggenschaar vind ik die groene zee prachtig. En stiekum vind ik het snoeien ook nog leuk om te doen :o In onze nieuwe tuin wil ik er over de hele lengte witte hortensia's voor zettten, zo mooi!

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 12:29

Woei, begin met de tuin is gemaakt lucifertje! gaat veel zand in he, dat had ik ook al gehoord!!

Miesemuisje, mooi huis! Strak vormgegeven of valt dat wel mee qua stenen/dak?
Grote keuken zeg!

@ malih, Klinkt wel handig om dan op de zolder te beginnen als je verder nergens anders bij kan, ben je toch iets aan het doen voor je gevoel!
Hopelijk kunnen jullie er snel in.

Klimop vanuit de bouw, nog nooit van gehoord.. Aan de ene kant wel leuk en praktisch, je hoeft ht zelf niet meer te doen, maar ja als je het niet mooi vind, heb je wel een probleem := ..

@ dems, wauw prachtige badkamer, ook erg leuk dat die alles behalve standaard is! Ondanks dat het niet mijn stijl is, vind ik het wel een prachtig geheel zo.
Mooi dat de hele stijl doorgetrokken word in het hele huis, dat gaan wij ook proberen te doen.

Wat krijgen veel mensen klimop aan het huis zeg, wij hebben daar echt nog nooit van gehoord. Wist niet eens dat dat wel eens gebeurde.
Zelfs een boete als je het veranderd, bizar!

Hahaha, sammie dat is wel slim bedacht en niet zo handig dat ze haag hebben neergezet :D

Wij hebben nu een heel klein stukje klimop onder ons slaapkamerraam, maar hebben dat vorig jaar compleet weggeknipt (echt tot op de grond weggesnoeid) omdat die over ons raam begon te klimmen. Hij is wel weer hard aan het groeien, maar hij is nog niet op zijn oude niveau, dus daar hebben we geen last meer van voordat we weg gaan.

Natasja22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 13:57

Ik zou het niet erg vinden zo'n klimop hek want, wij houden wel van levende tuinafscheidingen.

Dems erg mooi die keramische tegels op de douchevloer; de rest is mij een beetje te druk maar ik hoef er niet te wonen ;)

Ons huis is alweer een stuk verder en ze waren zaterdag ook alweer aan het werk.
Ons huis
Afbeelding

3d van onze toekomstige badkamer
Afbeelding

Afbeelding

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 14:24

Mooi!! Ruime badkamer

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 16:12

Wow dat is een grote badkamer of niet!

Wij hebben ook klimop gekregen aan de achterkant inderdaad. Goed bijhouden en dan vind ik het leuk. Voor hebben we lage beukenhaagjes en achter zal tussen de tuinen een schutting komen.

Miesemuisje mooie keuken! Lijkt op de onze alleen hebben wij een blad met houtlook

Natasja22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 16:19

Miriam hij is ongeveer 2,4 bij 3,4 met nog een stukje extra bij de douchehoek.
Origineel met bad maar die hebben we weggelaten dus daardoor meer ruimte.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 16:56

Ik had een bad gedaan :D

Natasja22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 17:06

Blijft het nog luxe als we op vakantie gaan ;)
Vond het te veel schoonmaakwerk en zo kunnen we een grotere wasmeubel plaatsen.

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 18:37

Ik had ook zeker een bad genomen haha!! Nu helaas echt geen ruimte voor

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 19:08

Wij konden ook voor een bad kiezen... Maar dan zou de douche in het bad komen en zouden we maar een heel klein badmeubel kwijt kunnen. Er zijn ook buurtjes die voor het bad de wc hebben laten vervallen. Aangezien ik per nacht 100x moet plassen, vond ik dat geen optie :') Nu hebben we een inloopdouche van 1.10m en konden we een wastafelmeubel van 80cm breed kwijt + een hoge kast ernaast. Ik ga bij m'n ouders wel in bad :')

Leuke ramen in het huis hierboven! En inderdaad een ruime badkamer zo te zien :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 19:15

Een wc boven vind ik wel een must tegenwoordig, hoor. Een wc gaat voor een bad :)) Wij hebben alles er in gekregen en onze ruimte is ongeveer 2,5 bij bijna 3. :))

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 19:18

een wc boven is hier ook een must :P
mooie badkamers komen voorbij, die met die houten vloer is ook erg gaaf zeg!

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 19:50

Mooi! Oogt indd heeeeel groot

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 20:04

Een wc boven vind ik echt wel een must!! Dan maar geen bad maar geen wc boven vind ik zo ouderwets en vooral onhandig.

Douchen in bad vind ik dan ook geen optie, altijd die hoge badrand waar je dan uit moet stappen.

Nee hoe graag ik dan ook een bad had gewild, dan maar nier

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 20:18

Wij zouden theoretisch wel een bad kwijt kunnen, maar dat werd wel erg krap. Dus ook weggelaten, nu doen we zelf de badkamer hoor, maar anders hadden we wel de afvoer al laten aanleggen. Toilet is belangrijker! Wel jammer, bad zullen we wel missen, nouja vooral ons zoontje :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 20:33

Dan laat je badkamer toch groter maken. Dacht dat 400 euro koste de badkamer halve meter groter maken. Ik ben zo blij dat ik heb gedaan. Super blij met bad en ruime douchecabine . Is voor mij hele meer waarden van zo huis.
En dat kan je beter nu doen want later kan zo iets nooit meer.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 20:41

Ze schieten lekker op Natasja! Mooie badkamer, leuk zo met dat muurtje en die plankjes.

Wij hebben niets laten aanpassen aan de badkamer, enkel keuze uit 3 kleuren vloertegels. Gelukkig zit er wel een bad in. Toilet is bij ons op eerste verdieping apart van de badkamer, lijkt me ideaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 20:46

Dat echt super ideaal. Dat heb ik dan weer niet :p

Natasja22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:05

Noviceh ja ben echt blij dat ze zo snel gaan hopelijk blijft het zo dan kunnen we er nog eerder in.
Muurtje hebben we zelf bedacht de plankjes maken we er later in (ipv een losse badkamerkast).
Wc hadden we ook graag buiten de badkamer gehad maar helaas werd dat wat te prijzig waarschijnlijk.

Bad heb ik nu ook niet dus wat je niet hebt kun je ook niet missen denk ik dan maar ;).

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:11

We hebben er aan gedacht om het muurtje van de badkamer te verplaatsen, maar met een uitbouw, garage en ander meerwerk houdt het wel ns op :')