Hoi ! Mag ik wat vragen ? Hebben ze bij action van die borden sets ? Van die startersets ? Ik zoek zo iets als grapje voor een verjaardag. Bij ikea krijg je 4 kommen, 4 kleine borden en 4 grote, maar die kosten rond de 35 euro. En dat is een beetje teveel van het goede.
Hier net even de Action in geweest Wat pennen, grijze potloden en liniaal Verder nog een eiersnijder (50ct en bij de Xenos waren ze 3euro) en 2 flessen witte reus allesreiniger, die ruiken zo lekker en als ik dan gedweild heb ruikt m'n huis naar schoon wasgoed Was 4euro kwijt hihi
vanmiddag bij de action geweest roze-groene wol gekocht (ben een sjaal aan het breien ), superleuke nieuwe school agenda, sjaaltje (om een cameraband mee te maken), 2 zakjes loom elastiekjes (laatste 2 die er lagen), stempel met oa like, well done, love, ect. erop en hartjes bakjes op de loom elastiekjes in te doen
Wat zijn de meningen hier van de action tent ? Heb zelf een 3 persoonstent maar dat is het grootste kreng dat je je kan bedenken in mijn ogen voor op te zetten .
_l_amanda_l_
Geplaatst: 09-06-14 19:39
Ik hoop nu echt dat de tent waar wij komende week in gaan kamperen niet dezelfde is, ik en tent-opzetten...
Yom
Geplaatst: 10-06-14 12:13
hebben ze ook vlaggen (oid) met "geslaagd" er op?
Taartje
Geplaatst: 10-06-14 14:51
Yom schreef:
hebben ze ook vlaggen (oid) met "geslaagd" er op?
Of action ze heeft weet ik niet maar heb er zelf wel een bij big bazar gekocht.