Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Zijn nu net zo mooi strak, daar wil ik natuurlijk ff van genieten haha.
.
.
! Heb je toevallig een fotootje?
. Yv_ schreef:Groene falshy gordijnen b485? Dan ben ik reuzebenieuwd naar je inrichting! Heb je toevallig een fotootje?

(ik vind dat écht leuk, heeft wel iets gezelligs, die klokken)
), maar vond er niet zoveel aan eigenlijk.
. Is namelijk echt zo'n petten-kerk. No hard feelings hoor, maar vind het altijd leuk om te zien hoe de mensen zich zo opdoffen ervoor
.
.
Hoor wel ieder uur de klokken en dat vind ik leuk 
. Bizar hoor, we hebben 2 hoofdstraten: 1 voor vrachtverkeer en de ander van de ene kant van het dorp (molen) naar de andere kant (centrum), in totaal geloof ik 6 woonwijkjes en je fietst het in een kwartiertje helemaal rond, maar wel 4 kerken
.
) zin te maken! Marley schreef:anderen zweren er weer bij, zo'n wake up light. Maar is inderdaad beetje te duur om uit te proberen en er achter te komen dat het niks is. Gebruik nu ook mijn telefoon maar als het donker is slaap ik gerust weer verder.
3 van de 5 werkdagen staat mijn vriend eerder op, ik moet er iets later uit. Hij zet dan het licht in de slaapkamer aan en laat deze ook aan anders val ik weer in slaap
.
.

Yv_ schreef:Neeeeeeeeeee!!! Die hoor ik nu namelijk ook af en toe.. Vreselijk!
ik moest plastic aan de weg zetten, maar zag niks. Hoorde ik iemand naast me op straat kuchen 
En de buren daarnaast zijn opa en oma en hadden deze week kleinkinderen op bezoek. Hoor ik één van die kinderen zeker 30 keer roepen "Oooohoopaaaa... kijk nou..." , op een gegeven moment had ik bijna geroepen "Opa, wilt u aub kijken, dan is het kind tenminste rustig."
Juist omdat bf zo makkelijk wakker wordt van licht en ik niet.......... Ik moet hem echt op stand 20 zetten, maar zodra hij dan bij stand 2 is, is bf al wakker
, hier nooit. Naatste buurtjes zijn leuk, als die in de tuin zitten, wordt het meestal wel effe gezellig met zn viertjes. Bovenbuurman is een imker (edit: imker is niet het juiste woord
, zoek zo iemand die totaal op zichzelf is, vriendloos etc) dus ook geen last van en de buren boven de buurtjes zijn op zich ook wel gezellig. Hij blowt op hun balkonnetje, maar moet zeggen dat ik er echt totaal geen last van heb. Het gebrabbel van hun baby "stoort" me meer. Nieteens storen, want zodra ze begint te huilen, gaan ze gelukkig naar binnen.
.
.