Ik ben er nog steeds helemaal verliefd op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemeik schreef:Zou iemand voor mij deze site en programma's kunnen bekijken via een ipad? Ze willen er bij ons op school mee gaan werken, maar ik wil graag weten of mijn lesstof het dan nog doet.
phet.colorado.edu -> en dan het oranje blokje play with sims. En dan een simulatie uitkiezen en run.
Shiloh schreef:Annemeik schreef:Zou iemand voor mij deze site en programma's kunnen bekijken via een ipad? Ze willen er bij ons op school mee gaan werken, maar ik wil graag weten of mijn lesstof het dan nog doet.
phet.colorado.edu -> en dan het oranje blokje play with sims. En dan een simulatie uitkiezen en run.
Nee. Lukt niet. Is in de FAQ ook terug te vinden. Ipad support Java en flash niet.
Ik gebruik de ipad mini voor hetzelfde, maar vind hem niet te klein. In tegendeel, ik vind hem super hanteerbaar op de kleine college tafeltjes en vind de gewone juist te groot. Maar ik heb de discussie mini vs. Gewoon al zo veel gevoerd. Mijn vader en ik zweren bij de mini, mijn moeder en zus bij de gewone. Het ligt gewoon aan je persoonlijke wensen en voorkeuren.
Celinee_ schreef:Ik heb wel eens dat wanneer ik mijn telefoon van de lader haal dat hij ineens 98% is, terwijl hij daarvoor toch écht aangaf dat hij 100% opgeladen was (na een nacht aan de lader bijvoorbeeld). Heb ook geen idee hoe dat kan. Verder gaat de batterij gelukkig wel redelijk lang mee.
juniper schreef:Maar er is dus een kans dat het binnenkort ook niet meer werkzaam is op de 3gs? Ik wil hem namelijk hoofdzakelijk voor de whatsapp (waarom dan persee een Iphone, omdat ik echt een noob ben met dit soort dingen, en dit het enigste type telefoon is wat ik ken).
Choiix schreef:Ga er maar vanuit dat het sowieso nog wel een jaar of 2-3 is. Elk jaar komt er een grote software update en hij is nu niet meer voor 4.2.1 en lager. Daar zit nog tussen iOS 4.3, 5.0, 5.0.1, 5.1, 5.1.1, 6.0 en 6.0.1. Per iPhone komt er een nieuwe iOS uit:
iPhone 2G: iPhone OS 1.0 3.1.3
iPhone 3G: iPhone OS 2.0 ging tot 4.2.1
iPhone 3GS: iPhone OS 3.0 zal gaan tot 6.0.1
iPhone 4: iOS 4.0 (naam is toen pas gewijzigd) zal gaan tot 7.0
iPhone 4S: iOS 5.0 zal gaan tot 8.0
iPhone 5: iOS 6.0 zal gaan tot 9.0
Gezien het feit dat er voor Whatsapp geen bijzondere functies van een nieuwer iOS nodig zijn kan je voorlopig nog wel even vooruitDe eerstvolgende stap in het Apple app-proces is dat een app 5.0 vereist, daarna pas 6.0 dus echt, ze kunnen nog wel even
Overigens... Als je een beetje handig bent kan je Whatsapp 2.8.7 gewoon op de iPhone 3G installeren. Om je een beetje in de richting te helpen:
Zoek een ipa bestand van Whatsapp 2.8.7 op internet
Zorg voor een gejailbreakte iPhone met AppSync erop geïnstalleerd
Installeer via iTunes het ipa bestand
Profit! Werkt zelfs op een iPhone 2G 3.1.3 nog
SAKKIA schreef:Ik heb net een Iphone 5 aangeschaftWas niet helemaal de bedoeling, wilde gaan voor een 4S maar er toch wat extra geld tegenaan gegooid..... Maandbedrag is wel hetzelfde.... Wordt vrijdag 30 en dat is al erg genoeg
Dus mezelf maar even blij gemaakt hiermee.
Iemand nog een goede site voor hardcases e.d.? Liefst niet al te duur? Heb een hele mooie gezien in de Applestore maar 40 euro is me wel een beetje teveel van het goedeIk ben iets nogal snel zat, dus wil ook kunnen wisselen.