Vonneke er zijn nu toch helemaal geen spruiten? Ik wilde die pas halen en de groenteman zei dat..
Gisteren erg veel fruit gehaald voor 9 euro! Een kg bananen, een kg kiwis, kg pruimen, kg witte druiven, kg blauwe druiven en een galiameloen! Heerlijk! Ben gek op fruit! Voor 2,65 ook nog eens 4 rode paprika's, courgette en 2 komkommers!
Er zijn al wel spruiten, groenteman kan ze bestellen als hij wil. Maar snap best dat die ze nog niet in de winkel wil omdat ze nog niet zo best zullen verkopen, en daarom maar zegt dat ze er nog niet zijn.
De spruiten liggen nu in de aanbieding bij de C1000
Suor
Geplaatst: 08-09-12 09:49
Ik kom hier even meelezen !
Ik doe de meeste boodschappen bij de Lidl, sowieso groente en fruit. Eens in de zoveel tijd rij ik naar de Jumbo voor de dingen waarvan ik graag een a-merk gebruik. Bij de Lidl zit een c1000 of een AH op hetzelfde winkelcentrum, dus daar haal ik ook weleens kleine dingen.
Het scheelt behoorlijk dat ik vaak al 2/3 keer per week op m'n werk eet en dan nog 1/2 keer bij m'n ouders. Dan blijven er maar weinig avonden over dat ik zelf kook.
Voor diegene die de app willen downloaden ,hij staat in de market alleen voor android gebruikers , je kan hem echter wel opzoeken via google, en toen kwam ik wel een download voor I-phone tegen. Vanavond zijn we uitgenodigd voor een bbq ,dus dat scheelt weer, maar morgen hebben we een dagrit en gaan we ergens lunchen dus ben k weer duurder uit :-(
Davinia_
Geplaatst: 08-09-12 10:53
Ik zie de app ook, maar ik heb ook een samsung.
Ergens anders eten scheelt ook een hoop. Wij aten vorige week vrijdag, zondag, dinsdag, gisteren en morgen niet thuis. Scheelt een hoop in de boodschappen, alleen waren het allemaal verjaardagen of jubileum bruiloften, dus kost het nog veel geld
Nog een tipje voor de huisdieren. Ik haal mijn hooi en konijnenvoer bij de boerenbond. Volgens mij is het daar goedkoper dan in de supermarkt en je kunt een pas krijgen waarmee je korting spaart. Had bij mijn vorige spaarkaart 16 euro korting gespaard, dus was nog best veel. Inmiddels hebben ze wel een andere spaarkaart dus ik moet nog kijken hoe hij werkt, maar het is toch interessant.
Ik haalde het voorheen ook bij de Boerenbond, maar nu haal ik het meeste in de supermarkt. Is veel goedkoper en voor die spaarkaart hoef je het al helemaal niet te doen..
Je krijgt voor elke euro die je uitgeeft 1 spaarpunt.. Bij 250 spaarpunten krijg je 2,50 korting.
Kortom je moet eerst 250 euro uitgeven voor je een schrale 2,50 korting krijgt.. Toedeloe..
arabella2000
Geplaatst: 08-09-12 11:55
vandaag boodschappen voor de volgende week gedaan en was maar 5 euro kwijt ik had ook niet veel nodig En heb de rest bij de action uitgegeven aan oordopjes (iemand een tip voor niet te dure oordopjes die niet kapot gaan bij de stekker?), 2 paar oorbellen en nog wat kleine dingetjes
@Nanne, dat is dan denk met die nieuwe spaarkaart. De vorige spaarkaar had ik wel veel korting op. Ik had van de week 2 grote pakken hooi voor 8 euro. Daar betaal ik in de supermarkt meer voor.
Ja, met die oude spaarkaart was ik heel gelukkig.. Dit gaat inderdaad over de nieuwe.
Nou. Net terug van het boodschappen doen en ik vind dat het goed gegaan is. Zal m'n bonnetjes even uittikken.
Lidl
5.60 Varkenshaas, twee grote stukken. 0.55 Trostomaten 3.15 Zak appels, genoeg voor twee weken. 1.59 Schaal pruimen 0.70 Twee komkommers 2.19 6 belegde broodjes voor de snelle hap. In de vriezer 0.52 Karnemelk 0.49 Gewone melk 1.39 Magere filet american 0.58 Twee blikjes energydrank 1.25 Chocolade 1.79 Wasverzachter -1.75 Statiegeld.
Hier de afgelopen weken een beetje te veel aan boodschappen uitgegeven.. heb nog 60 euro t/m de 20ste.. ach, moet op zich wel te doen zijn.. we eten ivm verbouwing (hopelijk) regelmatig ergens mee en vriendlief is er komende week sowieso 3 avonden niet..
MMIDV
Geplaatst: 08-09-12 20:25
Zo mijn weekboodschappen zijn ook weer binnen Ik was 53,33 euro kwijt (voor mijn doen heul netjes hihi), had 19,23 euro bonus korting dus netjes op de aanbiedingen gelet anders was ik behoorlijk meer kwijt. Het had overigens nog minder kunnen zijn maar we gaan morgen een dagje varen op de Rotte, daar heb ik wel wat drinken en lekkers voor gekocht. Normaal gesproken drinken we alleen water of thee, goedkoop en goed voor onze lijn haha.
aardbeien yoghurt Hak boontjes 3x kwark 2x dreft vaatwas (1+1 gratis) Hak tuinbonen roomkaas 2x koffie 1+1 paprika's 2x roerbak 1+1 sperziebonen 2x verse pasta 1,5 kilo bananen 4 appels
De bovenste rij is voor het dagje varen (met 6 personen, zij zullen ook nog wel het een en ander meenemen ) de onderste rij is voor ons voor deze week.
wat wij deze week eten: ma: eet mijn vriend alleen, zal iets van een potje Hak + vlees zijn di: vlees uit vriezer + sajoer boontjes wo: nasi do: roerbak + gemarineerde kipfilet uit vriezer vr: verse pasta + spinazie + roomkaas za: roerbak + vis uit vriezer zo: laat ik even over voor restjes of als we ergens anders eten deze week.