Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hetlevenwint schreef:Ik heb nog zitten twijfelen vorige x in de action voor het serum mee te nemen maar omdat m'n eigen anti klit rond het zelfde kost(van het kruidvat merk zelf het maakt je haar echt zacth)
Nu kom ik bij m'n punt heeft er iemand ervaring met de leeslampjes van de action ik dacht dat ze 99 cent waren en je ze op je boek kon klippen. Iemand ?
hetlevenwint schreef:Ik heb nog zitten twijfelen vorige x in de action voor het serum mee te nemen maar omdat m'n eigen anti klit rond het zelfde kost(van het kruidvat merk zelf het maakt je haar echt zacth)
Nu kom ik bij m'n punt heeft er iemand ervaring met de leeslampjes van de action ik dacht dat ze 99 cent waren en je ze op je boek kon klippen. Iemand ?
d0nnaa_dan schreef:Ik lees hier dat meerdere mensen de scooter-olie van de Action gebruiken, officieel heet dat geen scooter-olie maar motor-olie toch? En jullie kiepen dat in jullie scooter, kan dat geen kwaad?
Ik koop het namelijk steeds bij de Hema, is 7 of 8 euro en doe er maar 3x mee...