[centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 19:38

Evony schreef:
Jeszica schreef:
Moet je wel mogen tetheren met je abonnement, eerst dat even na gaan dus! Kun je mij vertellen welk abonnement je hebt toevallig bij je iphone?

Als je geen abonnement hebt met tethering zou ik voor 3g gaan. Ik vind zelf het internet in de treinen super crappy. Kom er vaak niet op met mijn macbook en iphone is helemaal een ramp, daarnaast is het ook echt heel traag. Ik zou dan liever 3G internet gebruiken! Als je tethering hebt binnen je abonnement dan hoeft het niet per se dus :) Moet je alleen wel genoeg MB's hebben daarvoor natuurlijk!

Zelf totaal geen last van, ik kom altijd op internet in de trein zowel met Ipad als met de Iphone en werkt gewoon naar behoren. Mijn ipad heeft 3g maar dat heb ik nog nooit gebruikt.

Dan heb je geluk ;) Met mijn Macbook gaat het nog wel redelijk, maar met mijn iPhone is het echt een en al bagger. Hoor ook veel verhalen van mensen die niet goed het internet op kunnen in treinen, vandaar mijn reactie :) Dan kun je er beter eentje met 3G hebben zodat je evt. altijd nog een abonnement zou aan kunnen schaffen imo.

pony85

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:53

Ze staan in de bibliotheek.. En ik heb ook me eigen account. En me man ook..

Ik snap er niks van 8)7 ;)

pony85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:16

Ik heb het al... Dom dom dom.. Moest me aankopen nog overzetten..

Ik kan maandag me nieuwe telefoon halen.
Ik zit nog te twijfelen tussen e 4 of de 4S wat raden jullie aan. Want ik vind de 4S wel erg duur nog voor een 2 jarig abb en als het niet veel scheelt met de 4 kan ik net zo goed de 4 nemen.

Als ik me nieuwe telefoon dan hier op aansluit kan ik dan alles gelijk over zetten?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:48

Ikke heb de 4s en vind m werelds!!!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 00:00

He Daf ook hier :D :wave:

Ik zou vandaag ook mijn abonnement verlengen en overgaan van mijn geliefde Nokia N97 naar de I Phone 4.
ZOU inderdaad, want de witte waren niet op voorraad :roll:
Hopelijk hoef ik niet al te lang te wachten en komt ie deze week binnen.
Dan moet ik natuurlijk apps installeren, te beginnen bij Whatsapp. Hoe kan ik dit afrekenen zonder creditcard?
Ik zag bij de AH een soort kadokaarten voor de Apple Store, is dat wat?

pony85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 00:42

Ik heb een account bij click and buy. Maar ga straks ook over naar een kaart dat click and buy vertrouw ik niet zo. ;) je krijgt iedere keer een mail als je iets hebt gekocht. Maar toch ik weet niet wat ik er van moet denken. Met z'n kaart heb je gewoon geld op je telefoon staan als dat op is is het op en volgens mij doe je best wel lang met bv 20 euro. Of je moet echt hele spellen of boeken gaan kopen maar dat doe ik dan weer niet. Succes

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:08

Ik heb sinds een tijdje een iphone 3gs van vriendlief over genomen en het valt me op dat de batterij sinds een aantal dagen wel erg snel leeg gaat :\
ik moet hem 2x per dag opladen, terwijl hij eerder rond kwam met 1 batterij per dag

Het kan natuurlijk dat ik meer van de telefoon vraag dan voorheen, maar dubbel zo veel kan ik me net voorstellen :n hoe lang houdt jullie 3gs het vol met 1 batterij en zijn er nog tips om energie zuiniger te zijn?

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:10

Jeetje gaat die batterij zo kort mee? In het begin deed ik wel een dag of 4 met mijn Nokia, nu ie 2 jaar oud is moet ik inderdaad iedere dag opladen. En ik zit er toch behoorlijk veel op te internetten.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:11

Ja een iphone moet je sowieso wel elke dag opladen als je ermee op internet zit :j

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:14

Jeetje wat stom :+

pony85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:51

Ik doe er 1 dag mee. Wat je kan proberen is een paar keer per dag 2 keer op de knop te drukken dan krijg je alle dingen die op de achter grond van je telefoon draaien die kan je dan verwijderen.. Misschien dat dat helpt.??

fanboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:58

_Rissa schreef:
Ik heb het al... Dom dom dom.. Moest me aankopen nog overzetten..

Ik kan maandag me nieuwe telefoon halen.
Ik zit nog te twijfelen tussen e 4 of de 4S wat raden jullie aan. Want ik vind de 4S wel erg duur nog voor een 2 jarig abb en als het niet veel scheelt met de 4 kan ik net zo goed de 4 nemen.

De 4S sowieso, voor 100 euro meer heb je een telefoon die 2x zoveel processorkracht heeft en qua grafische spellen is hij 7 keer sneller. Tevens krijg je ook een veel betere camera. Als je nu een iPhone 4 haalt ga je over een jaar spijt krijgen.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:01

mij zou ie 200 meer kosten, ik heb dat er niet voor over hoor.

fanboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:22

IKbenEllen schreef:
mij zou ie 200 meer kosten, ik heb dat er niet voor over hoor.

Hoe bedoel je? De 4S is maar 100 euro meer. Link?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:28

Corelli schreef:
Ja een iphone moet je sowieso wel elke dag opladen als je ermee op internet zit :j

Nee hoor, ik heb de 4S en ik moet ongeveer elke anderhalve/2 dagen opladen terwijl ik er veel mee op internet zit. Overigens als ik veel bel (en dan heb ik het over minimaal een uur per dag) én veel internet moet ik wel elke dag opladen.

Voor wie vroeg 4 of 4S: ik heb dezelfde vraag gesteld en ben voor de 4S gegaan. Super telefoon! Ik heb er 100 euro voor moeten bijbetalen maar kreeg 80 euro korting op het abo, 40 euro aan waardebonnen en nog een bladcadeau t.w.v. 35 euro erbij. Dus die 100 euro heb ik er allang uit ;)
Ik 'speel' ook wel eens met de iPhone 4 van een vriendin en ik moet zeggen dat ik mijn telefoon echt sneller vind en beter qua camera. Ook merkbaar dus. Niet dat de 4 niet goed is, maar de 4S is wel fijner -vind ik.

Ik heb nog een vraag voor de iPad-eigenaren: wat doe je nou anders met een iPad dan je met een laptop doet? Ik heb namelijk al een laptop en wil er misschien een iPad bij voor in de trein omdat ik veel ga reizen van/naar mijn werk. Maar ik ben bang dat 'ie dan overbodig wordt omdat ik mijn laptop ook al mee heb.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 12:30

Voor mij had de 4s geen meerwaarde en ben voorde 4 gegaan!

Over de iPad: ik lees er heel veel boeken en artikelen op. Echt ideaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 18:59

Hoop dat ik hier goed zit.

Ik heb helaas vandaag mijn ipod touch 4 laten vallen. En nu zit er een grote barst in het scherm.
Weet iemand toevallig hoe duur dit is om het te laten maken?

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:00

fanboy schreef:
Hoe bedoel je? De 4S is maar 100 euro meer. Link?

Link? Ik ben je hondje niet :+
Gewoon HI KPN winkel, abbo 32,50 pm. Zaterdag geinformeerd. Meer info nodig?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:08

Ff gauw gekeken maar hou er wel rekening mee dat de 4 maar 8 gb is wist je dat?
De 4S is 16gb of 32gb....

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:15

Het scheelt natuurlijk ook of je een nieuw abbo afsluit of een abbo verlengt. Ik heb het laatste dus, dus niet de echt mooie aanbiedigen. Ffortuna, ik denk dat jij een nieuw abonnement afsluit?
Ik moet voor de 4 50 euro bijbetalen en voor de 4s 250. De 4 met 16 gb kon ook voor 100 extra.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:16

EN eventueel overstappen?

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:19

Ik zit qua ontvangst aan kpn gebonden... In de bossen waar ik rij geen bereik met andere providers.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:23

En KPN zelf bijvoorbeeld?

pony85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:44

Ik ben bij de Phone house geweest daar is een jongen die echt een Apple nerd is _/-\o_ Hij was echt super aardig. Hij heeft de 4 en de 4S hij kon verlengen maar heeft de 4 gehouden. Ik denk dat dat al genoeg is

Fanboy: bedankt voor je tip toch ben ik door die jongen voor de iphone 4 gegaan. Dat de camera wat beter is oke Me moeder heeft wel de 4s. Die van de 4 is ook mega goed. ( zei de medewerkster en ook ik vind dit gewoon een goede camera ) en als er een update komt heb je die ook voor de 4.. Ik speel niet veel grafische spellen dus is de 100 euro meer voor mij niet nodig ;)

pony85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:44

ikbenellen: Das wel zwaar poedersuiker.!! Want das wel enorm duur.!