Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liezzel

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:40

Dinsdagavond is mijn telefoon kapot gegaan.

Nu is net mijn nieuwe bezorgd want 1 dag zonder is al een hell ( :') ) en hij is echt mooi nu nog even wachten tot hij is opgeladen; Een HTC Desire X.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:47

xZiva_ schreef:
Ik heb simyo, zeker een aanrader!

Mooi! Na bezoek aan een aantal telefoonzaken ben ik er wel uit, ik ga voor sim only. Als m'n nokia hemelt koop ik wel een los toestel, ik hoef toch geen iphone oid. De nokia heeft al zo veel overleefd, die houdt het nog wel even vol denk ik. Ik denk dat ik dan voor symio ga!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:07

Ik kom hier zo maar even binnen vallen, maar ben zelf een leek op dit gebied.
Zelf heb ik altijd nog prepaid, ben ook niet van plan om over te stappen naar een abbonement.
Nu wil ik een keertje een ander goed toestel. Je vind bijna geen normale toestellen, allemaal smartphones.
Toen kwam ik de Samsung Galaxy s3 tegen. Dit lijkt mij een mooi en goed toestel.. maar ik kan hem nog nergens met hi prepaid vinden..
En ik neem aan dat je met prepaid toch ook goed op je wifi netwerk kan internetten?

Wie o wie kan mij antwoord geven?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:21

hi prepay voor S3 is er wel, alleen los toestel is enorm duur... op hi.nl zag ik m prepaid staan

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:43

Hmm.. ik kan hem op hi.nl niet prepaid vinden..
En inderdaad, als je hem vind, erg duur...

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:13

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 12:58

Ik heb blyk. Ik vind het super handig aangezien 3 kwart van mijn telefoonlijst het ook heeft. Dus ik kan gratis smsen en bellen naar diegene :D

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 12:59

Ik wil even een compliment geven aan mijn samsung galaxy advance, hij doet het goed, en kan zelfs van de trap vallen op een stenen vloer zonder een barst, of foutmelding.
Echt een super goede tlefoon! :)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 13:11

Lyzet: dankjewel. Is inderdaad erg duur..

Oeh, dan ga ik ook ff naar de advance kijken...:P

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 13:24

Haha ik heb net een paar weken de galaxy gio. Tjoh die is echt mega fijn :D

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 14:51

Hmm de keus gaat nog moeilijk worden...
Als ik nog een halfjaartje wacht ofzo, zou dan de samsung s3 niet een heel stuk goedkoper zijn? :$ <<)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 14:52

Ell_en schreef:
Hmm de keus gaat nog moeilijk worden...
Als ik nog een halfjaartje wacht ofzo, zou dan de samsung s3 niet een heel stuk goedkoper zijn? :$ <<)

In Mei komt de S4 uit, dus ik denk dat de S3 daarna wel een stuk in prijs omlaag gaat! :j

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:44

ik heb sinds afgelopen zaterdag de iphone 4. tot nu bevalt ie erg goed, maar wel even wennen ;P
en nu een kleine maand een simyo abbo wat top bevalt in het buitengebied.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:51

Zie ik, net op het moment dat ik naar Google wil schakelen, toch dit topic.

Dus ook ik kom even binnenvallen.

Ik heb een Sim only abo bij Simyo (top!!!, KPN netwerk en nog nooit problemen gehad met netwerk. Buitenland ook prima bereik en ik kan ín huis bellen, in tegenstelling tot vorige provider (Tele2), moest ik de buitendeur opendoen...ja, woon in durp...).

Ik wil echter toch een klein internetje op een toestel en mijn toestel is daar gewoonweg niet handig voor en ik wil wel kunnen Whatsappen eigenlijk.
Heb nu zo'n Samsung Star-ding. Supertelefoon hoor, kun je met gerust hart uit je handen laten vallen op diverse ondergronden en blijft het prima doen, lekker robuust.

Zo, 2 ervaringen gedeeld.

Nu graag jullie ervaring:
Ik zoek toestel waarmee ik béétje kan internetten (banksaldo checken, KNMI en whatsapp), bellen en SMS'en en thats about it. Dat er een fototoestel op zit is leuk maar heb een camera dus gebruik ik toch amper tot niet. Wel alarm als wekker en zou het fijn vinden als handsfree makkelijk te vinden is voor bv. in auto...

Nu heb ik deze gezien: LG optimus L3. Beginnersdingetje maar leek me wel een handig exemplaar.
http://www.kijkshop.nl/product/134633/l ... ptimus-l3/ 110 euro en volgens mij nog 20 euro retour ook via LG.
Ik lees geen onaardige reviews over het toestel.
Iemand hier ervaringen ermee, blij ermee?

Edit: ik zou de roze nemen want dan krijg ik er nog gratis een beschermhoesje bij ook.... :+

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:52

Ik heb laatst de L5 gekocht. Prijs kwaliteit gewoon een hele fijne telefoon.
Niet zo gewild merk, maar tot nog toe bevalt die mij prima voor normaal gebruik.
Voorheen had ik een HTC Desire Z. Omdat er niets anders is met volledig toetsenbord toch maar volledige touchscreen genomen. HTC is in verhouding best duur... Het was eventjes wennen aan LG, maar nu gaat het prima.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:00

O kijk.. dan wachten gewoon even tot de s4 uit is..:P...

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:07

Micro SDHC, is toch gewoon standaard Micro SD kaart die tegenwoordig in alle mobiele telefoons past? Zit nu ff bij LG te kijken en die zegt Micro-SD uitbreidbaar geheugen tot 32GB.
Maar heeft het niet over Micro SDHC....
Ik kan alleen maar overal SDHC kaartjes te koop vinden namelijk?

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:23

Imago01 schreef:
Zie ik, net op het moment dat ik naar Google wil schakelen, toch dit topic.

Dus ook ik kom even binnenvallen.

Ik heb een Sim only abo bij Simyo (top!!!, KPN netwerk en nog nooit problemen gehad met netwerk. Buitenland ook prima bereik en ik kan ín huis bellen, in tegenstelling tot vorige provider (Tele2), moest ik de buitendeur opendoen...ja, woon in durp...).

Ik wil echter toch een klein internetje op een toestel en mijn toestel is daar gewoonweg niet handig voor en ik wil wel kunnen Whatsappen eigenlijk.
Heb nu zo'n Samsung Star-ding. Supertelefoon hoor, kun je met gerust hart uit je handen laten vallen op diverse ondergronden en blijft het prima doen, lekker robuust.

Zo, 2 ervaringen gedeeld.

Nu graag jullie ervaring:
Ik zoek toestel waarmee ik béétje kan internetten (banksaldo checken, KNMI en whatsapp), bellen en SMS'en en thats about it. Dat er een fototoestel op zit is leuk maar heb een camera dus gebruik ik toch amper tot niet. Wel alarm als wekker en zou het fijn vinden als handsfree makkelijk te vinden is voor bv. in auto...

Nu heb ik deze gezien: LG optimus L3. Beginnersdingetje maar leek me wel een handig exemplaar.
http://www.kijkshop.nl/product/134633/l ... ptimus-l3/ 110 euro en volgens mij nog 20 euro retour ook via LG.
Ik lees geen onaardige reviews over het toestel.
Iemand hier ervaringen ermee, blij ermee?

Edit: ik zou de roze nemen want dan krijg ik er nog gratis een beschermhoesje bij ook.... :+

Ik heb een samsung galaxy young, in de winkel voor 70 euro kun je 'm zo halen. Klein telefoontje, past makkeljik in je broekzak en heel makkelijk qua gebruik. Voor in de auto weet ik eerlijk gezegd niet of het kan. Heb er totaal geen problemen mee. Kan alleen sommige apps niet downloaden omdat het beeld daarvoor te klein is ( :+ ) Maar dit heb ik tot nu toe alleen bij spelletjes die ik wou gehad.

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:28

Overigens, voor hoesjes, bumpercases, opladers, karkits en noem maar op check even miniinthebox.nl (hij kan eerst een foutmelding geven voor die site, ff doorklikken dan doet 'ie t) voor vaak niet meer dan 5 à 10 euro heb je alles! Ideaal!

Waar ik in de winkel 30 euro betaal voor een nieuwe batterij haalde ik 'm op die site voor 5 euro. Verzendkosten ook niet veel!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:34

@ Bellissima: kun je ook Whatsappen met dat toestel van jou?
Ben namelijk niet zo 'young' meer als dat de naam van het toestel impliceert dat je ervoor moet zijn :D :+

En snap nog steeds die SDHC kaartjes niet. Past dat nou in de meeste nieuwe toestellen van tegenwoordig?

Edit over Simyo: zojuist mijn abo aangepast. 200 MB internetje erop gezet omdat dit meestal pas de 1e van de volgende maand ingaat. Maar geldt dus niet voor internet: kan nu al op internet met mijn Samsung.
Maar wat is dat tráág zeg! Tsja, zo vliegen je MB's er wel doorheen!

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:40

Imago01 schreef:
@ Bellissima: kun je ook Whatsappen met dat toestel van jou?
Ben namelijk niet zo 'young' meer als dat de naam van het toestel impliceert dat je ervoor moet zijn :D :+

En snap nog steeds die SDHC kaartjes niet. Past dat nou in de meeste nieuwe toestellen van tegenwoordig?

Edit over Simyo: zojuist mijn abo aangepast. 200 MB internetje erop gezet omdat dit meestal pas de 1e van de volgende maand ingaat. Maar geldt dus niet voor internet: kan nu al op internet met mijn Samsung.
Maar wat is dat tráág zeg! Tsja, zo vliegen je MB's er wel doorheen!

Haha ja je kan ermee appen. Het is gewoone en galaxy S maar dan een maatje (of 2) kleiner.
SDHC kaartjes heb ik geen verstand van :+

Zou overigens wel even op 'mijn simyo' checken of je nu echt die 200 mb op aan het maken bent, kan goed zijn dat je nu gewoon buiten bundel internet en dat gaat centen kosten :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:46

Ik kom ook even binnengestormd :o
Ben op zoek naar een wat grotere, niet hele dure smartphone met voldoende geheugen.
Vond de nokia lumia 820 wel mooi, maar iets te duur :o, weten jullie een mooie goedkope site?
De LG optimus leek me ook wel wat, maar die hebben al 2 uit mn klas en die zijn niet zo blij als ik die ook neem :+ en daarbij hoor ik zeer slechte recensies over LG

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:47

Ohw das een goede van jou. Probeerde te ontdekken of er whatsapp op dat ding zit :+ WEl een of andere messenger, geen idee welke!
Ging ff internet testen maar duurde eeuwigheid dus weggedrukt, batterij ging ook opeens streepje leger :+

Net ff Simyo gecheckt en staat nog niets over MB verbruik. Staat nog op 29 mB resterend deze maand en niets buiten bundel, maar kan zijn dat het er morgen pas bij staat. Ff rustig aan doen dus.
Goede tip van je, thanks!!!

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:50

Imago01 schreef:
Ohw das een goede van jou. Probeerde te ontdekken of er whatsapp op dat ding zit :+ WEl een of andere messenger, geen idee welke!
Ging ff internet testen maar duurde eeuwigheid dus weggedrukt, batterij ging ook opeens streepje leger :+

Net ff Simyo gecheckt en staat nog niets over MB verbruik. Staat nog op 29 mB resterend deze maand en niets buiten bundel, maar kan zijn dat het er morgen pas bij staat. Ff rustig aan doen dus.
Goede tip van je, thanks!!!

Download je gewoon via de play store? (of appstore voor iphone, weet niet welke telefoon je hebt)
Als je geen smartphone hebt gaat internet inderdaad erg traag, die dingen zijn er simpelweg niet voor gemaakt :P

Ja meestal wordt dat 'snachts automatisch bijgewerkt.. Als je geen smartphone hebt gaat internet ook gruwelijk snel op.. Graag gedaan!

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:51

Ik heb de Samsung Galaxy S Advance is een fijne telefoon