Nu is net mijn nieuwe bezorgd want 1 dag zonder is al een hell (

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xZiva_ schreef:Ik heb simyo, zeker een aanrader!
Imago01 schreef:Zie ik, net op het moment dat ik naar Google wil schakelen, toch dit topic.
Dus ook ik kom even binnenvallen.
Ik heb een Sim only abo bij Simyo (top!!!, KPN netwerk en nog nooit problemen gehad met netwerk. Buitenland ook prima bereik en ik kan ín huis bellen, in tegenstelling tot vorige provider (Tele2), moest ik de buitendeur opendoen...ja, woon in durp...).
Ik wil echter toch een klein internetje op een toestel en mijn toestel is daar gewoonweg niet handig voor en ik wil wel kunnen Whatsappen eigenlijk.
Heb nu zo'n Samsung Star-ding. Supertelefoon hoor, kun je met gerust hart uit je handen laten vallen op diverse ondergronden en blijft het prima doen, lekker robuust.
Zo, 2 ervaringen gedeeld.
Nu graag jullie ervaring:
Ik zoek toestel waarmee ik béétje kan internetten (banksaldo checken, KNMI en whatsapp), bellen en SMS'en en thats about it. Dat er een fototoestel op zit is leuk maar heb een camera dus gebruik ik toch amper tot niet. Wel alarm als wekker en zou het fijn vinden als handsfree makkelijk te vinden is voor bv. in auto...
Nu heb ik deze gezien: LG optimus L3. Beginnersdingetje maar leek me wel een handig exemplaar.
http://www.kijkshop.nl/product/134633/l ... ptimus-l3/ 110 euro en volgens mij nog 20 euro retour ook via LG.
Ik lees geen onaardige reviews over het toestel.
Iemand hier ervaringen ermee, blij ermee?
Edit: ik zou de roze nemen want dan krijg ik er nog gratis een beschermhoesje bij ook....
Imago01 schreef:@ Bellissima: kun je ook Whatsappen met dat toestel van jou?
Ben namelijk niet zo 'young' meer als dat de naam van het toestel impliceert dat je ervoor moet zijn![]()
![]()
En snap nog steeds die SDHC kaartjes niet. Past dat nou in de meeste nieuwe toestellen van tegenwoordig?
Edit over Simyo: zojuist mijn abo aangepast. 200 MB internetje erop gezet omdat dit meestal pas de 1e van de volgende maand ingaat. Maar geldt dus niet voor internet: kan nu al op internet met mijn Samsung.
Maar wat is dat tráág zeg! Tsja, zo vliegen je MB's er wel doorheen!
Imago01 schreef:Ohw das een goede van jou. Probeerde te ontdekken of er whatsapp op dat ding zitWEl een of andere messenger, geen idee welke!
Ging ff internet testen maar duurde eeuwigheid dus weggedrukt, batterij ging ook opeens streepje leger![]()
Net ff Simyo gecheckt en staat nog niets over MB verbruik. Staat nog op 29 mB resterend deze maand en niets buiten bundel, maar kan zijn dat het er morgen pas bij staat. Ff rustig aan doen dus.
Goede tip van je, thanks!!!