Als ik hem op toetsenblok zet, valt ie gewoon uit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Oeh, tsjaaaah... hmmm, ja hondentanden... Helemaal knullig, kan je ook niet zo even mee terug!
Nooit geen is dubbelop, en nooit geen betekent eigenlijk altijd
XoNo schreef:Ik heb een desire Z van HTC en ik ben erg tevredenJa, wat moet ik erover zeggen. Ik wilde een telefoon met niet alleen touchscreen maar ook een fatsoenlijk toetsenbord (en geen blackberry toetsenbord waarbij de letters recht onder elkaar zitten en niet verspringen zoals een normaal qwerty toetsenbord). Nou...die heb ik en ik vind hem perfect!
Marrit89 schreef:XoNo schreef:Ik heb een desire Z van HTC en ik ben erg tevredenJa, wat moet ik erover zeggen. Ik wilde een telefoon met niet alleen touchscreen maar ook een fatsoenlijk toetsenbord (en geen blackberry toetsenbord waarbij de letters recht onder elkaar zitten en niet verspringen zoals een normaal qwerty toetsenbord). Nou...die heb ik en ik vind hem perfect!
Dat toetsenbord trekt mij ook bijzonder aan! Ben niet altijd een even grote held met het touchscreen, en dan is het toetsenbord bij het typen wel handig. De twijfel tussen de Desire Z en de Sensation zit hem ook in de processors (Sensation heeft dual processors?) en de camera (8.0 mp bij de Sensation) Hoe bevalt de camera van de Desire Z? Is dit voldoende voor goede kwaliteit foto's en video's?
Kortom is de Sensation net wat nieuwer, beter en sneller (volgens de folders)?? Hoe is jullie ervaring?
Paardenvd schreef:Als je moet kiezen tussen de Desire Z en Sensation zou ik echt voor de sensation gaan,
Man wat een gaaf ding is dat.