HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:38

Ik heb een bloedhekel aan m'n HTC. Echt, dat ding is volslagen gestoord.

Als ik hem op toetsenblok zet, valt ie gewoon uit 8)7 Doe ik dat niet, loopt de batterij meteen leeg en bel ik per ongeluk heel m'n telefoonlijst af. Krijg ik dan telefoon, valt ie ook spontaan uit. Nee, voor mij nooit geen HTC meer!

Janine1990

Re: HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:40

Nooit geen? :P :P

Vervelend hoor! Ik heb echt geen enkel probleem met de telefoon, AFKLOPPEN!

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:43

Janine1990 schreef:
Nooit geen? :P :P

Vervelend hoor! Ik heb echt geen enkel probleem met de telefoon, AFKLOPPEN!

Feit dat m'n hond haar tanden er in staan, kan er natuurlijk ook wat mee te maken hebben..

Wat is er mis met nooit geen? :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:46

Oeh, tsjaaaah... hmmm, ja hondentanden... Helemaal knullig, kan je ook niet zo even mee terug!

Nooit geen is dubbelop, en nooit geen betekent eigenlijk altijd :P

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:53

Janine1990 schreef:
Oeh, tsjaaaah... hmmm, ja hondentanden... Helemaal knullig, kan je ook niet zo even mee terug!

Nooit geen is dubbelop, en nooit geen betekent eigenlijk altijd :P

Nee inderdaad, het lijkt alsof ie onder de tram ofzo heeft gelegen, zijn rottweilertandjes +:)+

Dus zou 'nooit meer' eigenlijk wél goed zijn? :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:55

Nooit meer is wel goed ja :P

Normaal gesproken let ik er niet heel erg op, maar aangezien je telefoon echt kuren heeft, is nooit geen wel heel grappig :=
Wellicht is het nog beter om nooit geen hond weer te nemen :P :P :P

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 12:50

ik heb weinig keus: m'n baas bepaalt welke provider ik heb. Privé heb ik KPN, en een HTC Diamond (echt antiek) maar die doet het gewoon altijd, alleen is het toestel erg onhandig

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 13:23

Ook hier nog steeds een ernstig tevreden gebruiker hoor!!

Enige probleem is, is dat ik niet zonder vastlopen smsjes kan verwijderen. Ik heb het al geprobeerd per smsje verwijderen (500 smsjes :=), berichten die ik wil houden locken, het lukt niet fijn. Als ik het per sms doe, duurt het heel lang voor hij weg is en gebeurt het ook niet altijd.
Als ik de hele lijst wil verwijderen en dus berichten gelockt heb, verwijderd hij niks maar loopt vast etc.
Ik kan niet als ik hem aan de pc koppel smsjes verwijderen of wel?

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 16:00

dat kan misschien wel, Sodera. Je kunt het altijd proberen!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 16:07

Ik voel me kaal zonder mijn vertrouwde telefoontje... *snik.

Hij is 3 tot 4 weken weg ter reparatie, tot die tijd moet ik het doen met oude telefoons, zal dus zo eens zoeken wat ik nog heb. Wie wat bewaard die heeft wat immers. ;)

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:27

ik heb m'n htc nu bijna een week. En hij is echt super. Ik heb nu door hoe hij werkt.

Alleen het nadeel is dat hij nu al 10x gecrashed is. Hij start dan opnieuw op en ik verzend een foutrapport. Dat was het..

Echt een snel ding hoor :)

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 16:28

Vanmiddag even naar de Hi winkel gegaan en toch maar voor de Desire S gegaan.. Duur telefoontje, maar het is het wel waard. Dat 2 jarige abonement kost minder bij elkaar dan dat je de telefoon los koopt :+ Dus morgen mijn moeder mee (want mijn huidige abonement staat op haar naam :P) en dan telefoontje halen! Ben benieuwd!

Marrit89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:43

Hmm... Ik ben druk aan het zoeken naar een nieuwe telefoon, mijn abbo loopt namelijk af.
Nu vind ik de Iphone eigenlijk echt te duur en zit ik te twijfelen over een HTC. Aan de ene kant hoor ik heel positieve verhalen, aan de andere kant ook veel negatieve. Mijn oog is gevallen op de HTC Desire Z en de Sensation. Welke van de twee raden jullie aan i.v.m. ervaringen? En mijn huidige provider is Vodafone, helaas heeft Vodafone in mijn woonplaats amper bereik w.b. internet. Eigenlijk wil ik niet bij Vodafone vandaan (al jaaaaren trouwe klant en overal telefonisch bereik) maar een prachtig mooie smartphone hebben zonder internet vind ik ook zonde. Iemand tips / ideeen? Alle ervaringen zijn welkom!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:49

Ik heb een desire Z van HTC en ik ben erg tevreden :j Ja, wat moet ik erover zeggen. Ik wilde een telefoon met niet alleen touchscreen maar ook een fatsoenlijk toetsenbord (en geen blackberry toetsenbord waarbij de letters recht onder elkaar zitten en niet verspringen zoals een normaal qwerty toetsenbord). Nou...die heb ik en ik vind hem perfect!

Marrit89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 20:57

XoNo schreef:
Ik heb een desire Z van HTC en ik ben erg tevreden :j Ja, wat moet ik erover zeggen. Ik wilde een telefoon met niet alleen touchscreen maar ook een fatsoenlijk toetsenbord (en geen blackberry toetsenbord waarbij de letters recht onder elkaar zitten en niet verspringen zoals een normaal qwerty toetsenbord). Nou...die heb ik en ik vind hem perfect!

Dat toetsenbord trekt mij ook bijzonder aan! Ben niet altijd een even grote held met het touchscreen, en dan is het toetsenbord bij het typen wel handig. De twijfel tussen de Desire Z en de Sensation zit hem ook in de processors (Sensation heeft dual processors?) en de camera (8.0 mp bij de Sensation) Hoe bevalt de camera van de Desire Z? Is dit voldoende voor goede kwaliteit foto's en video's?
Kortom is de Sensation net wat nieuwer, beter en sneller (volgens de folders)?? Hoe is jullie ervaring?

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:53

Heeft iemand van jullie bokkers nog een idee wat er mijn mijn HTC aan de hand kan zijn? Ik had hem eerst altijd op de functie staan dat hij altijd internet had via 3G en waar WIFI is hij overschakeld daarop. Alleen als ik dan op een wifi netwerk zit, valt die verbinding na enige tijd gewoon weg en wordt pas weer hersteld als ik mijn telefoon van schermbeveiliging haal. Daardoor krijg ik in die tussentijd dus geen bericht van mails en whatsapp wat binnenkomt.. Nogal irritant dus. Ik heb hem nu zo ingesteld dat ik altijd 3G heb, maar wifi is toch vaak wel wat sneller. Is er misschien een instelling ofzo die ik fout heb staan waardoor het niet goed gaat?
Ik heb een Wildfire trouwens. Mijn vriend heeft mijn zijn Desire dat probleem nooit, ook niet op onze wifi thuis.

Liezzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 09:07

Marrit89 schreef:
XoNo schreef:

Dat toetsenbord trekt mij ook bijzonder aan! Ben niet altijd een even grote held met het touchscreen, en dan is het toetsenbord bij het typen wel handig. De twijfel tussen de Desire Z en de Sensation zit hem ook in de processors (Sensation heeft dual processors?) en de camera (8.0 mp bij de Sensation) Hoe bevalt de camera van de Desire Z? Is dit voldoende voor goede kwaliteit foto's en video's?
Kortom is de Sensation net wat nieuwer, beter en sneller (volgens de folders)?? Hoe is jullie ervaring?

Als je moet kiezen tussen de Desire Z en Sensation zou ik echt voor de sensation gaan,
Man wat een gaaf ding is dat. :oo

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 09:12

Jaaa echt wel de sensation!

Marrit89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 09:26

Paardenvd schreef:
Als je moet kiezen tussen de Desire Z en Sensation zou ik echt voor de sensation gaan,
Man wat een gaaf ding is dat. :oo

En dan toch om het nieuwere, verbeterde etc? Zoiets heb ik zelf ook, maar ik ben niet altijd een held met het touchscreen... :(:)
Hoe zijn de ervaringen met het Qwerty toetsenbord van de Desire Z? Blijft deze op de lange termijn ook goed of wordt deze slap?

Liezzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 09:43

Idd hij is wel heel erg vernieuwd en draait op de nieuwste versie incl sense 3.0,
Aan touchscreen wen je :).

Marrit89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 09:47

Paardenvd schreef:
Idd hij is wel heel erg vernieuwd en draait op de nieuwste versie incl sense 3.0,
Aan touchscreen wen je :).

Ik ga NU naar de winkel om even te kijken/voelen en misschien wel kopen! :D

MiesEnRijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 09:54

ik kom ook even binnevallen in dit topic!
Ik ben van de iphone overgestapt op de HTC Desire! ik vind het echt een super telefoon! batterij is snel leeg maar dat is die van de iphone ook... ik heb gewoon een auto oplader en een extra oplader voor de zekerheid in mijn tas.. vind het toetsenbord ook heel erg fijn.. in het begin kon ik niet zo goed met de touch van de HTC omgaan want bij de iphone zitten de letters iets meer van elkaar af en bij de htc zitten ze tegen elkaar aan zeg maar.. maar dat is even wennen nu gaat het echt prima !

Sensation is idd een gaaf ding!!

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 11:14

Ik heb momenteel het probleem dat hij automatisch overschakeld naar WIFI en daarna niet altijd direct overgaat op 3G terwijl dit wel ingesteld staat. Moet ik steeds opnieuw uit en weer aanschakelen.

Iemand tips?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 11:22

Ik kan niet meer inloggen op bokt zodra ik van huis ben... :? Dus neit op 3G/H/G

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 11:24