Ik denk dat dat geheel aan de goodwill van je tussenpersoon ligt. Officieel moet het bankafschrift op dezelfde naam staan als de het contract. Nou controleren de providers deze gegevens 9 van de 10 keer niet, maar als ze dat wel doen dan kunnen ze de aanvraag om die reden wel eens afwijzen.
Bij een ex-postbank rekening moet dit trouwens sowieso kloppen ivm automatische stornering van de incasso wanneer de naam niet overeen komt met de tenaamstelling van de rekening.
Mhm, ik heb het met m'n ouders overlegd en die vinden het prima als het op hun naam komt.
Je kan trouwens ook je abbo vastzetten he, dat je maar op bepaalde hoeveelheid over je bundel heenkan
mayOOo
Geplaatst: 25-05-10 19:54
Ik betaal voor mijn Iphone 50,- per maand! en naar 12 maanden komt er geloof ik nog 7,50 bij op. Maar ik heb zelf niks bij hoeven te betalen voor de iphone !
Vandaag Iphone abbo afgesloten... krijg de Iphone van mn broer... jaartje oud, maar hij heeft nu een blackberry... dus heb een simlockvrij gebeuren afgesloten... scheelt een partij centjes niet normaal meer
Bij Studentmobiel moet je wel 25€ aansluit betalen. Fijn dat ze dat er duidelijk neerzetten omg.
Debb
Geplaatst: 26-05-10 17:26
Als ik liedjes op mijn iPhone zet vanaf de ene computer, en hem dan op een andere computer aan sluit om ook vanaf daar liedjes erop te zetten, lukt dit niet. Ik kan ze er niet heen slepen. Ik kan de liedjes ook niet bewerken ofzo. Iemand enig idee hoe dat kan?
Kan niet, je kan er maar liedjes opzetten van een computer. kan wel vanaf die andere computer maar dan gaan al je andere nummers die er nu staan vanaf.
Ja, StudentMobiel is wel de goedkoopste, maar €50 + €25 in het begin bijleggen en dan ook nog zo'n duur abbonoment .___. Word me een beetje te gek. Ik wacht even tot de 4G er is en dan zoek ik verder denk ik maar, dit is gewoon niet te betalen voor mij.
Ik wil ook zooo graag een Iphone! Zit al heel de tijd op internet te zoeken e.d. . Maar ik heb al een sim only abbo van 15 euro, zal ik het gewoon doen .