Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nagini schreef:@Slimmerik, oké.. dat wist ik niet!
@Flosje, oke, duidelijk. Wel jammer dat het meeste wat in de dropbox staat (wat ik tot nu toe heb aangeklikt) metadata's zijn..
Wendy schreef:Zijn de readers in het artikel de enige die de consumentenbond getest heeft?
@SabM: ik heb de pocketbook 302, maar volgens mij wordt die helaas niet meer gemaakt... ben er erg tevreden over
SabM schreef:Wat is verschil tussen de Sony 350 en 650?
Iemand ervaring met de IRiver? Vind de prijs aanlokkelijk
SabM schreef:Wat is verschil tussen de Sony 350 en 650?
martinev schreef:Ondanks dat ik inmiddels zo'n 7000 boeken op mijn computer heb staan (zoals ik al zei, als iemand naar iets op zoek is wil ik graag even kijken) ben ik zelf nog op zoek naar twee boeken van Suzanne Collins, namelijk Vlammen en Spotgaai. Mocht iemand die hebben en ze in de dropbox willen zetten, dan ben ik helemaal blij!
Nagini schreef:Als iemand Brisingr - Christoper Paolini heeft in het Nederlands? Die in de dropbox doet het volgens mij niet..
En boeken van Robin Hobb in het nederlands lijkt me ook nog wel eens leuk. (Farseer en Liveships)
ElanII schreef:SabM schreef:Wat is verschil tussen de Sony 350 en 650?
Ik heb ook de iRiver HD nog maar sinds gisteren, maar ben al lekker aan het lezen. Fijne Ereader![]()
@Martinev: Wat heb jij ontzettend veel Ebooks al. Mocht je De Verborgen Geschiedenis hebben van Donna Tartt, dan houd ik me aanbevolen, fantastisch boek. Heb ik wel ooit gelezen maar zou die nog weleens willen lezen als die al in Ebook uit is dan he
Caro_Vladi schreef:Voor de liefhebber heb ik ook de boeken van Nicholas Evans in het nederlands (De wolvenlus. De vergeving en Het keerpunt) Ik zoek zelf ook nog de boeken van Nicholas Sparks in het nederlands (schrijver van The notebook, The last song en Dear John etc.)
Nagini schreef:Als iemand Brisingr - Christoper Paolini heeft in het Nederlands? Die in de dropbox doet het volgens mij niet..
En boeken van Robin Hobb in het nederlands lijkt me ook nog wel eens leuk. (Farseer en Liveships)