Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mirthe schreef:liiisette schreef:Sinds ong. een week heb ik het probleem dat als ik ingelogd ben op msn sommige mensen die tegen mij praten het niet aankomt bij mij zegmaar. Tevens als ik soms tegen sommige mensen praat komt dat ook niet weer terug. Tevens als ik mijn msn naam of status verander valt msn uit en moet ik mij vervolgens weer opnieuw aanmelden. Erg vervelend dus!
Dit is exact de fout die ik de laatste tijd ook had! Om die reden heb ik de nieuwe MSN gedownload, die fout heb ik niet meer maar wat een waardeloze sh*t is dat zeg.
liiisette schreef:Verwijderen weet ik nie tmaar nieuwe aanmaken kun je volgensmij gewoon via de hotmail site doen en dan staat dat daar wel ergens.
@ xJasmijn, misschien gewoon heel msn verwijderen en dan andere versie downloaden?
Mijn msn doet trouwens op dit moment normaal *zou het wel even afkloppen*
peacehorses schreef:die messenger 2011 is echt zwaar prut. Ik snap niet waarom ze alles zo radicaal omgegooid hebben, het gaat daar meer om het nieuws (de roddels) dan om het praten met je contactpersonen
overigens begint de 2009 versie ook veel kuren te vertonen. Eerst gooide hij er om de paar minuten mensen uit, hij bracht berichten niet over of hij liet mensen niet meer als online zien, en inmiddels kun je geen links meer als link versturen. De tekst staat er wel, maar het is niet meer aanklikbaar, je moet het zelf maar kopiëren en plakken, en dat heb ik nog nooit eerder hoeven doen.