Ik denk wel een goede drie weken. Moest best een laag op.
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-25 09:30
Qua verbouwing geen nieuws, stuc is aan het drogen.
Flinke verstopping gehad dus riool op zn kop gehad.
Mees is ontzettend ziek geweest, handvoetmond ziekte. De plekken waren ook echt heftig, 41 gr koorts. Nu snot verkouden en hij slaapt al drie weken niet in in de avond dus zijn vaak van 1830/0200 u bezig.
Saar geniet van de Sint maand.
Paarden doen het goed. Creamy leek het dag en nacht buiten staan niet goed te trekken dus staat sinds gisteren de nacht op stal en Tess en kyr sluiten we dan op bij de nieuwe stallen op het plaatsje.
Tess een ongelukje gehad met een houten pallet. Was de hooi opslag ingesniekt. Rende vervolgens in paniek met pallet aan haar been weg welke op mijn grote teen viel. Lijkt gelukkig geen schade te hebben.
Oef dat klinkt als een enerverende periode. Arme Mees ik hoop dat hij snel opknapt en jullie met te weinig slaap dat hou je gewoon niet zo lang vol dan loop je op je tandvlees. En met dat pallet aan haar been ben je goed weggekomen, je wil er iet over nadenken wat er had kunnen gebeuren
Ik hoop dat je een rustige tijd tegemoet gaat en Mees snel weer opknapt. Arm knulletje...
OMG arm kind, lijkt wel op een extra erge versie van de waterpokken, daar werk menthol zalf heel fijn bij erg verkoelend en pijnstillend. Misschien ook iets voor Mees. Arm ventje...
Drogen van de stuc gaat helaas niet zo vlot. Maar ook weinig tijd doordat mees nog steeds niet fit was dus dat scheelt. Mees lijkt eindelijk wat op te knappen. Weerstand was volledig weg door de handvoetmond. Kreeg dus weer koorts, buikgriep, luchtweg infectie.. Ellende
Zondag Saar en mees hun verjaardag vieren dus hopelijk fit. Saar morgen haar laatste opvang dag. Nu al twee wendagen gehad en ze vind het ontzettend leuk op de basisschool.
Cream doet het ook goed. Tess doet nog lelijk bij het hooi.
Begonnen met de bijkeuken kast en de wtw hangt. Wasmachine en droger komen daar ook.
Kwam gisteren thuis, voerton van Jody open.. 1000 procent zeker dichtgedraaid. Ton met draaideksel. Tijd terug had bo al de katten ton open gekregen , dus weggehaald maar nu dus die van Jody. Bo en jo krijgen een andere brok omdat bo overal allergisch voor is. Dacht dat het wel meeviel wat eruit was maar vanmorgen wou hij niet eten. Normaal gefixeerd op eten.
5 km gaan wandelen want verder was hij oke dus niet stil gestaan bij die open voerton. bij terugkomst ineens echt ziek.. Proberen te braken, mega hangbuik, opgetrokken, hard piepen, aan de linkerkant onwijs opgeblazen.
Naar de dierenarts, maag wel op zijn plek maar helemaal vol eten. Immens vol. Bizar de röntgenfoto.
Ze konden niet sonderen ivm geperste brok. Dus vormt een baksteen in zijn maag nu. Dus duimen dat hij het van voor of achter eruit weet te krijgen, injecties gehad.
Ook koorts.
Het monster..
Dus tweehonderd euro armer en weer een paar jaar ouder. Hij is nog steeds hondsberoerd maar als hij niet zou verslechteren konden we het verder aankijken. Vaak kleine stukjes lopen. Net een mini poepje gedaan.