Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nowiexx schreef:Een jaar later met bezichtigingen nog steeds geen huis gevonden jammer genoeg. Gister maar besloten om ons zoek gebied flink te verbreden en vanmiddag hebben we een bezichtiging bij onderstaande woning. Ben heel nieuwsgierig en ik hoop dat ik door sommige dingen kan heen kijken (badkamer bijvoorbeeld). Jullie succes verhalen geven mij wel hoop.
https://www.funda.nl/koop/marknesse/hui ... nweg-35-b/
knabbelgirl schreef:Gefeliciteerd met de verkoop Doubtless! Jullie hebben dan ook wel een prachtig huis zeg oef![]()
Merk hier duidelijk dat de markt minder oververhit is, huizen staan langer online en de minder perfecte huizen of hoog geprijsde zie je nu met grote regelmaat voor een 2e (en 3e) keer op funda komen incl prijsverlaging.
flooooo schreef:Waar woon jij Knabbelgirl?
knabbelgirl schreef:Vooral het sjouwen van onze wasdroogcombi naar de zolder van het huis, zo blij dat ik dat niet heb hoeven doen
listiglistje schreef:Zonnetje81 schreef:Ik denk dat ik over een jaar nog niet uitgepakt ben! Ik moet overal nieuwe kasten voor kopen. Nu moet ik kasten gaan kopen voor in de kelder voor al mijn rommeltjes, dekentjes, schoolboeken etc. Ik kan dus niet stylen en dat is wel erg jammer.
Ontspullen is ook een optie![]()
Doubtless schreef:Dit wordt mijn 8e verhuizing in 12 jaarDus dat komt wel goed.
@Horsii: Ik moest de Paduas even opzoeken, maar die zijn grappig!
Elin_ schreef:Ik heb twee jaar terug het perfecte huis gezien, 180 000 alles wat ik wilde. Niet gedaan (toen nog samen met partner) en nu staat ie voor 289 000 erop. Zo stom, stom.
Doubtless schreef:Elin_ schreef:Ik heb twee jaar terug het perfecte huis gezien, 180 000 alles wat ik wilde. Niet gedaan (toen nog samen met partner) en nu staat ie voor 289 000 erop. Zo stom, stom.
Je kan niet in de toekomst kijken, die dingen gebeuren...
Als huren betere invulling van je woonwensen geeft zou ik dat nu doen.
Super Shiloh
idinn schreef:Ik zou dan nog lekker even blijven huren en rustig afwachten wat de woningmarkt gaat doen.
Doubtless schreef:Je kan niet in de toekomst kijken, die dingen gebeuren...
Als huren betere invulling van je woonwensen geeft zou ik dat nu doen.
Super Shiloh
idinn schreef:Ik zou dan nog lekker even blijven huren en rustig afwachten wat de woningmarkt gaat doen.