Vind dit zó leuk om te volgen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zal m'n best doen om er in sneltreinvaart doorheen te gaan, maar ik beloof niets meer
Voor nu heb ik in ieder geval foto's uitgezocht van november 2020 om te laten zien, want dat was wel een hele leuke maand qua vorderingen!!

Echt heerlijk!

Tot nu toe werkt het nog steeds geweldig! Tis een dure poezel geworden door deze operatie, maar nu al dubbel en dwars het geld waard
Hij doet het er super op en is weer een gelukkige rondspringende poezel
En hopelijk vinden jullie het alsnog weer leuk om te zien
Wat is dat hek prachtig geworden zeg! Wat voor hout is het? En hoe sluit je de openingen af? Gewoon met touwtjes of heb je daar ook wat moois voor? 
Nymphe schreef:Heerlijk om weer een update te kunnen lezen/bekijkenWat is dat hek prachtig geworden zeg! Wat voor hout is het? En hoe sluit je de openingen af? Gewoon met touwtjes of heb je daar ook wat moois voor?
Het is een omheining van Red Ceder hout
Inmiddels is 't al wat minder rood en gaat het mooi op in de natuur
Gaat het in 2022 verder ook nog goed met jouzelf (en je vriend)?
DeniseES schreef:Whoah wat een verschil! Ik kan me die hele pluk bosjes niet eens meer herinnerenen de 'stallen to be', zo gek het weer zo 'klein' (
) te zien
en de schuur ziet er zo ook heel raar uit 
_Floortje schreef:Heel gaaf!Gaat het in 2022 verder ook nog goed met jouzelf (en je vriend)?

Wij hebben er alleen wel ff wat langer over gedaan
Maar, het staat! 
Zij hadden een enorme boor op een trekker-achtig-iets, dus dat ging ff wat makkelijker dan met onze grondboor 

We zijn nu de staalmatten aan het leggen waar de nieuwe betonvloer in/om/op gestort gaat worden
Wat een werk! 

Mer1980 schreef:wauw wat een te gekke update en die houten omheining, ik heb 3 houtknagers van de 4 staan, hoe hou je het heel(ze staan bij mij op onbeperkt voordroog en alles is er ook qua afwisseling etc)

Toktokmiauw schreef:Ok, wat ik nu ga typen gaat heel onaardig overkomen. Dat realiseer ik me. Maar het komt uit een goed hart en probeer je alleen iets mee te geven.
Heb je ze wel iets anders aangeboden om te doen? Het gedrag komt ergens vandaan. Meestal is het verveling, maar soms is het ook stress. Zij moeten dat op een bepaalde manier kunnen uiten. Het enige weghalen (door het met schrikdraad onbereikbaar te maken) waar ze zich op kunnen uitten zou je onder geestelijke mishandeling kunnen laten vallen.
Nou heb ik je topic gelezen, want het was veel te leuk om alle veranderingen mee lezen. Dank daarvoor! Zie ook heus wel dat je jouw (of die van een ander) niet mishandelt en ze het goed hebben bij je.
Maar wilde je toch even meegeven, dat enkel het weghalen van hetgeen waar ze paarden op bijten niet afdoende is. Ze proberen aanbrengen geven dat er kennelijk iets anders nodig is dan ze nu krijgen.
Het paard van een ander, wat hier aan het hek geknaagd heeft, heeft een probleem met buiten staan, is op stal rustig, maar zodra ze buiten gezet wordt flipt ie volledig... ik geloofde het eerst ook niet, maar heb het met eigen ogen gezien... en daar is natuurlijk iets aan de hand, maar voor een weekendje hier, ging ik mij daar niet aan wagen
Ze hebben maar een paar minuten nodig om een aantal lekkere happen uit het hek te nemen
En hooi op verschillende plekken, stro in de stal.. kunnen nu dus ook van stal, naar verharding, naar zand, met 2 drinkplekken, likstenen, snacknetjes
Dus vervelen lijkt me sterk... misschien eens een keer, maar over het algemeen hebben ze een prime leventje dacht ik
De betreffende knagende hengst staat nu overigens ook samen.. had ze altijd gescheiden staan, maar ze bleven door 't draad gaan (2x), dus daarmee gaven ze duidelijk aan dat het blijkbaar prima ging
Mer1980 schreef:Die van mij doen het ook alleen als het hooi sneller op is dan gehoopt
Dus daarom inderdaad altijd maar genoeg takjes, stronkjes, weetikwat in de paddock erbij
dat witte?