Vind dit zó leuk om te volgen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nymphe schreef:Heerlijk om weer een update te kunnen lezen/bekijkenWat is dat hek prachtig geworden zeg! Wat voor hout is het? En hoe sluit je de openingen af? Gewoon met touwtjes of heb je daar ook wat moois voor?
DeniseES schreef:Whoah wat een verschil! Ik kan me die hele pluk bosjes niet eens meer herinnerenen de 'stallen to be', zo gek het weer zo 'klein' (
) te zien
_Floortje schreef:Heel gaaf!Gaat het in 2022 verder ook nog goed met jouzelf (en je vriend)?
Mer1980 schreef:wauw wat een te gekke update en die houten omheining, ik heb 3 houtknagers van de 4 staan, hoe hou je het heel(ze staan bij mij op onbeperkt voordroog en alles is er ook qua afwisseling etc)
Toktokmiauw schreef:Ok, wat ik nu ga typen gaat heel onaardig overkomen. Dat realiseer ik me. Maar het komt uit een goed hart en probeer je alleen iets mee te geven.
Heb je ze wel iets anders aangeboden om te doen? Het gedrag komt ergens vandaan. Meestal is het verveling, maar soms is het ook stress. Zij moeten dat op een bepaalde manier kunnen uiten. Het enige weghalen (door het met schrikdraad onbereikbaar te maken) waar ze zich op kunnen uitten zou je onder geestelijke mishandeling kunnen laten vallen.
Nou heb ik je topic gelezen, want het was veel te leuk om alle veranderingen mee lezen. Dank daarvoor! Zie ook heus wel dat je jouw (of die van een ander) niet mishandelt en ze het goed hebben bij je.
Maar wilde je toch even meegeven, dat enkel het weghalen van hetgeen waar ze paarden op bijten niet afdoende is. Ze proberen aanbrengen geven dat er kennelijk iets anders nodig is dan ze nu krijgen.
Mer1980 schreef:Die van mij doen het ook alleen als het hooi sneller op is dan gehoopt