Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juniper schreef:Awww wat een mooi veulen! Voor de verkoop of voor de toekomst?
josien_m_ schreef:Wat een heerlijk veulen met die 2 witte sokjes! En ik verbaas me over alles wat je plant om de bak en overal. Hoe hou je dat allemaal bij zeg! Maar het staat geweldig mooi en kleurig natuurlijk. Het is het werk wel waard.
Bellatrix schreef:Wat een mega knap veulen!
Mer1980 schreef:mooie update, het wordt steeds mooier bij jullie. En ik vind Raven al bloedmooi, maar dat veulen is ook minstens zo knapwauw. Ook goed van de eerste wedstrijd van Valegro!
uxgranta schreef:Het wordt steeds mooier bij jullie, mooie deur en leuke plantjes.
Gefelicciteerd met de nieuwe aanwinst, Heel knap veulen met goede beweging. Naam????
En nog Van harte gefeliciteerd met je eerste prijzen, knap gedaan.
Nog succes met Idaza, ben benieuwd wat eruit komt.
beenjesshar schreef:Wauw wat is en wordt het mooi bij jullie prachtig
Gefeliciteerd met de knapperd
Sanet schreef:Het merrieveulentje is echt wel een poppetje zeg! En het hengstje heeft echt gewoon een boeventronie. Die is gewoon echt uit op kattenkwaad. Dat zie je inderdaad meteen. Die doet gewoon dingen omdat het kan
Nadir schreef:Wat een leuke veulens heb je! Fijn dat de bevallingen zo voorspoedig verliepen. Lijkt me wel lastig om ze weer te moeten verkopen, maar je kunt idd niet alles houden.
Elisa2 schreef:Ik zie dit topic nu pas, klikte het aan omdat ik de merrie zo mooi vond.
Prachtige merries heb je daar en mooie veulens!
Hevonen schreef:(zelfde reden om dit topic te bekijken als Elisa: de merrie)
Wat een prachtige paarden heb je!
uxgranta schreef:Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, aansprekend . Ook Vera is echt een plaatje met extra front.
En weer goed gepresenteerd op de oefenwedstrijd, dat belooft veel voor later.
Ook druk aan het klussen , petje af!
Succes met alles.
thequeensmum schreef:Wat een leuke update weer! Wat heb je een prachtige veulens, Vera is echt bloedmooi
Diortje_vds schreef:Heel leuk om te volgen dit alles!
Jullie hebben er al iets super leuks van gemaakt! Jaloers op jullie handigheid hoor!
De veulens zijn beide prachtig...benieuwd naar meer!
xXutopiaXx schreef:Ooooohh je hengstje![]()
Helemaal mijn ding
Heel leuke updates weer
koetje28 schreef:wat een stelletje knapperds weer bij elkaar