Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjanB schreef:hahaha ja, ik ben gelukkig al vaker verhuisd dus weet wel een beetje hoe en wat. Maar mn vriend nog nooit haha en die heeft soms wel even zoiets van hellup!!
Heb wel enorm veel zin om straks met alles te beginnen.
Vlot het bij jullie een beetje?
BloemBloem schreef:[naam] schreef:Wat een gedoe hè Marjan!
Begin het nu wel een klein beetje warm te krijgen. Nog maar een weekje.
Heb je echt maar 2 weken om te verbouwen
BloemBloem schreef:Respect verbouwen terwijl je er dus al woont..... Hahaha wij hebben alleen al 4 weken moeten wachten voordat al het stucwerk droog was door het hele huis voordat we verder konden, maar dat is niet aan de orde want ik lees nu dat je behang hebt boven.
vonneke schreef:Ik was al 2 dagen af... Nu net voor de verhuizing geeft afwasmachine een foutmelding...
Ceetje_bokt schreef:Volgens mij kan de boiler dan weg, want de Quooker neemt dan die functie over. Mengt koud water met het kokende water tot de temperatuur die is ingesteld. Bij ons is dat 60 graden.
BloemBloem schreef:Respect verbouwen terwijl je er dus al woont..... Hahaha wij hebben alleen al 4 weken moeten wachten voordat al het stucwerk droog was door het hele huis voordat we verder konden, maar dat is niet aan de orde want ik lees nu dat je behang hebt boven.
vonneke schreef:[ [url=m/cgTjHO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super quooker haha