1 november passeren, duurt lang.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Grietje_1 schreef:Hoeven jullie niet veel te doen aangezien het in een weekend kan?
Grietje_1 schreef:Dus nog best wat te doen, maar jullie regelen het gewoon handig.
Grietje_1 schreef:Nou gelijk heb je hoor.
Dat redden wij niet, de twee weken zijn al te kort, maar meer tijd is niet gelukt.
karuna schreef:Gefeliciteerd met alle bijna opleveringen en getekende contracten. Gaat hard bij veel opeens.
Ik zou zo iemand ook binnenlaten hoor. Hopla gewoon doen, ik heb bij een open dag in lelystad best wat mensen naar binnen gepraat vanuit de buren,![]()
Kim houdt bij een grindvloer rekening met de uithard/droog tijd, wij mochten twee keer (2 huizen) een week er niet ookomen om de waterdicht toplaag te laten harden. En de lucht was echt vreselijk ook. Vraag dat even na voor de zekerheid.
KimD schreef:Grietje_1 schreef:Hoeven jullie niet veel te doen aangezien het in een weekend kan?
Nouja, we gaan niet veel doen.We zetten sowieso alles van meubels in de woonkamer. Het enige ding wat echt direct moet gebeuren is boven de vloeren en de muren. Maar daar komt een grindvloer en op een kamer gaat die tot aan het plafond omhoog. Die andere twee kamers moeten een lik verf hebben en die voor het raam en de vierde slaapkamer gebeurt helemaal niks want dat wordt in de loop der tijd een badkamer.
Aangezien de financiering gunstig uitpakte kunnen we flink wat verbouwingskosten meefinancieren waardoor we ook een nieuwe keuken en CV-installatie kijken, maar beiden worden door mijn vader geïnstalleerd dus dat is ook niet zo'n probleem.
Ik heb overigens wel een week vrij. Maar in de woonkamer hoeft niks te gebeuren behalve de grindvloer, maar dan is boven al klaar en dan verhuizen we alles naar boven en richting berging.
In het ergste geval kunnen mijn vriend en ik op een nabijgelegen vakantiepark verblijven.
Grietje_1 schreef:Gefeliciteerd Selina, leuk huis hoor.. Gaan jullie nog dingen veranderen?
mutsiii schreef:hallo, ik kom mij hier ook eens melden na een tijdje meegelezen te hebben.
Mijn vriend en ik zijn ook opzoek naar een huis in belgisch limburg.
Nu heb ik een leuk huis gezien maar op de site staat over de loods die erbij hoort '' Er is een proces-verbaal voor het werderrechtelijk bouwen / in standhouden van een werkplaats, niet conform de stedenbouwkundige vergunning. '' iemand ervaring met dit?
En proficiat Selina!
mutsiii schreef:hallo, ik kom mij hier ook eens melden na een tijdje meegelezen te hebben.
Mijn vriend en ik zijn ook opzoek naar een huis in belgisch limburg.
Nu heb ik een leuk huis gezien maar op de site staat over de loods die erbij hoort '' Er is een proces-verbaal voor het werderrechtelijk bouwen / in standhouden van een werkplaats, niet conform de stedenbouwkundige vergunning. '' iemand ervaring met dit?
En proficiat Selina!