Als je vrijdag telefonisch geen bevredigend antwoord krijgt zou ik wel aan de slag gaan met mailtjes sturen: mailtjes bewijzen meer dat je erachteraan gezeten hebt en niét akkoord bent met hun antwoord nu, dan dat bellen doet denk ik. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als je vrijdag telefonisch geen bevredigend antwoord krijgt zou ik wel aan de slag gaan met mailtjes sturen: mailtjes bewijzen meer dat je erachteraan gezeten hebt en niét akkoord bent met hun antwoord nu, dan dat bellen doet denk ik. lifaya schreef:Ik heb vandaag gelukkig voldoende gescoord. Morgen examens, dan eindelijk klaar.. Er is vandaag 1 iemand uit de klas gegaan vanwege te slechte scores, dus ben blij dat ik gewoon voldoendes heb. Morgen weer 05:00 opstaan en hopelijk is het dan klaar xD en niet langer werkeloos
Ik duim voor morgen! genja schreef:Is er morgen bij jou in de buurt een postkantoor open? en heb jij iemand beschikbaar die jou kan helpen een brief te schrijven als ik jou was zou ik echt een aangetekende brief naar Liander op de post doen. Hun fraudemonteur heeft zelf bewezen dat de meter kapot was en er geklooid was met de zegels. Neem toch aan dat ze daar gewoon intern een rapport van op kunnen vragen.
In de aangetekende zou ik o.a. zetten dat jij verwacht binnen 3 dagen van ontvangst antwoord te hebben gehad. En dat hun bewijzen dat dit achterstallige kosten zijn. En bv ook dat je hun verantwoordelijk houdt voor de boete die je straks misschien aan oxxio mag betalen.
Zijn vast anders mensen op bokt die je mee kunnen helpen met een brief. Maar ik denk dat schriftelijke communicatie nu even beter is via telefoon willen ze niet meewerken.
Als je nog wel communicatie via de telefoon hebt meteen als 1e de naam vragen en ook zeggen dat je deze noteert en daarbij ook de datums en tijdstippen vastleggen dat je contact hebt gehad.
Jij hebt nu bewezen dat de meter niet naar behoren werkt dus nu zouden hun toch moeten kunnen hoe het kan dat je rekening dat wel klopt.
WendyLotte schreef:Als klant kan je op een soort zwarte lijst komen waardoor je niet terug gebeld wordt (lastig geval/ klant), dan mogen alleen bepaalde mensen me t je spreken. En hoe langer het duurt,hoe lastiger jou geval is, hoe minder mensen dat zijn.