Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Judith_H schreef:Een collega van mijn vader heeft haar hele huis (ook IQ woning toevallig) met dat renovliesbehang laten doen, misschien daar eens proberen of we mogen kijken. Vriendlief wil het graag namelijk een keer gezien hebben voordat die een beslissing neemt.
EstherMe schreef:Bij ons volgend jaar denk ik? Notaris kosten zag ik niet staan op onze jaaropgave,terwijl we het toch door een boekhouder laten doen. Maar onze hypotheek is pas januari gaan lopen qua betalingen van de termijnen..
Sammie schreef:EstherMe schreef:Bij ons volgend jaar denk ik? Notaris kosten zag ik niet staan op onze jaaropgave,terwijl we het toch door een boekhouder laten doen. Maar onze hypotheek is pas januari gaan lopen qua betalingen van de termijnen..
Wanneer is het gepasseerd bij de notaris? Vanaf dat moment ben je eigenaar.
Miriam91 schreef:Mooie kleur steen Miesemuisje! Heb je al een foto of tekening hoe het huis verder gaat worden?
malih schreef:Onze buren hebben idd ook klimmop van uit de bouw. Ben zo blij dat we geen hoekhuis hebben. Je mag het namelijk ook niet aanpassen omdat je dan het straat beeld veranderd.