Dat verschilt inderdaad per tacker! Ik heb ook een handmatige, maar je hebt kwaliteitsverschil. Voor meubels hoef je geloof ik niet zo'n hele zware te hebben maar dat ligt aan de hardheid van het materiaal. Die op stroom hebben iets meer power en daar moeten inderdaad grotere nietjes in
Ben wel benieuwd naar wat voor bankje je gaat doen friemel. Ik ga binnenkort mijn eettafel en salontafel onder handen nemen, word weer een mooie klus
Ik begin met de 2 stoelen, wish me luck
bugpluisje
Geplaatst: 12-01-14 19:03
Pfoe hey, dat word een hele klus inderdaad! Maat komt goed, zal voor je duimen
Het kastje staat nu bij mijn zoon op zijn slaapkamer, hij heeft ook een oudewetse kast en bed in dezelfde kleur. Nu bezig met een kapstok en fruitkisten voor aan de wand. De lamp met nieuwe kap is inmiddels ook af....dus op naar nieuwe projecten.......
Klopt, bij het gereedschap. Lidl heeft NU een elektische in de aanbieding voor 13,-
PussInBoots
Geplaatst: 18-01-14 12:38
Ik kom me even (weer) melden, leuk om al die veranderingen te zien, sommige meubelstukken herken je gewoon niet meer, mooi!
Deze kast heb ik ooit gekregen van mijn ex-schoonmoeder toen ik ging samenwonen (20 jaar geleden:P). Nu gepimpt en hij staat in m'n slaapkamer, als finishing touch heb ik gordijntjes toegevoegd, ik zal nog een nieuwe foto maken.:
Een stukje tuinhout over?:
Of gekloofd brandhout? (alvast voor volgend jaar kerst:P):
Bij dit bankje twijfel ik of ik ga pimpen of hem zo laat, iemand iedeeën?:
Er zitten nog wat projectjes in m'n hoofd. Als ik aan de slag ga volgen er uiteraard foto's!
Wat is je kast mooi geworden! Oeh dat bankje zou ik wel doen....maar subtiel denk ik. Misschien een mooie washing erover.......
LisaDG
Geplaatst: 21-01-14 16:55
Ik ben al een tijdje stille meelezer en heb al prachtige zaken voorbij zien komen!
Ook ik zou zelf met een projectje beginnen, maar zou wel wat raad/tips kunnen gebruiken. Zelf heb ik een (volgens mij) super leuk interieur, mix van super modern met unieke/funky elementen.
Nu ben ik het perfecte tv meubel nog niet tegengekomen en vertrouw ik nog steeds op mijn €4,99 ikea tafeltje die dringend weer dienst moet doen als bijzettafel ipv tv kast (woeps!)
Dus om helemaal mijn smaak van meubel te hebben zou ik zelf aan de slag gaan met een meubelstuk en kleeffolie.
Dit is het meubeltje (als de prijs meevalt,heb de verkoopster gecontacteerd)
En dit zou de folie zijn om het mee te bekleven:
Nu is mijn vraag of dit wel mogelijk zou zijn door alle vreemde hoeken en bochten van het kastje en hoe ik dit best aanpak+hoeveel kleeffolie ik zou nodig hebben?
Ik heb toen een groot recht bureau gedaan en dat kostte me al 3 rollen + heel veel frustraties vanwege bubbels enz, de bovenkant kan je doen maar daar houdt het verder mee op je kan dan beter met een patroon spuiten of met de hand schilderen
Hallo! Ik zou het leuk vinden om ook mee te gaan kletsen.
Heb van de week vier kastjes opgehaald; twee nachtkastjes (zijn niet precies hetzelfde), een kastje voor in de studeerkamer en een kastje voor in het toilet. Nu wil ik ze allemaal gaan opknappen, dus dit topic lijkt me perfect om goede ideeën op te doen.
Zal vanavond via m'n laptop thuis wat foto's uploaden.. ben nu op werk
Mag ik vragen waar jullie, behalve via MP, leuke kastknopjes vandaan halen? Ik heb al veel op internet gezocht, maar kan nog niets vinden dat in de gekozen stijl past..