ik vind raambedekking zo moeilijk! Ik neig naar rolgordijnen of vouwgordijnen. Gewone gordijnen vind ik niet passen in mijn kleine kamers met laag plafond. Die zijn te massaal. Ik wil ook niet iets straks. Dat oogt te hard bij ons landelijke huis.
In de zitkamer moet ik iets vinden voor de ramen in de dakkapel EN het dakraam, maar het lijkt me lastig om daar iets matchends voor te vinden. Ik heb nog nooit een dakraam gehad, dus ik weet niet eens wat ik daar mee moet/kan. *gaat googelen*
Ik heb 2 raampjes waarvan ik ook niet weet wat ik ermee moet. Zal straks eens foto zoeken. Missch weten jullie wat.
Kaygee
Geplaatst: 26-09-12 18:18
Suuskipje ik vind het erg mooi geworden, posten donkerder dan de deur!
Hier maandag gordijnen besteld voor de slaapkamer. 3 weken voor ze klaar zijn, goededag. Maar goed we zitten al ruim een maand zonder gordijnen dus die 3 weken kunnen er ook nog wel bij. Vandaag is ook de helft van de woonkamer geslachten. Hoop morgen of vrijdag de andere helft.. wilden zondag laminaat gaan leggen maar dat gaat m niet worden ben ik bang.
Oh, gelukkig zitten jullie niet op de schopstoel Nu met je pols kun je zeker helemaal niet meehelpen in huis, of wel?
Kaygee
Geplaatst: 26-09-12 21:01
manzano schreef:
Geslachten???? Wat is dat?
Gespachteld had t al 3 keer gecorrigeerd en nog fout gedaan... Vloer kan toch gelegd worden zondag! Dus morgen gaan we het ophalen. Ben zo blij. 6 oktober vieren we onze dochter haar 1e verjaardag en met gasten in huis ben ik blij als alles een beetje aan kant is!
@ Mootje: we proberen het nu goed op te lossen maar dit is dan ook het enige. Hadden ze maar beter op moeten letten.
De lamp is een waar drama Hij hangt nu wel en net toen we de laatste kelk er aan wilden hangen, kwamen we er achter dat er in die kelk dus een gat te weinig zit en die kon er dus niet aan Heb de kelk bij me en hoe ze het gaan oplossen weet ik niet, maar iksloop niet weer die hele lamp van het plafond
Blackje
Geplaatst: 27-09-12 08:16
Wat balen Sak! Hopelijk kan je schoonvader het oplossen!
Ik wacht ook nog steeds op een aantal gordijnen (achterkant huis) SM zou die maken, maar het komt er steeds niet van, wonen hier al bijna 3 jaar.. Denk dat ik anders gewoon echt standaard ergens dingen haal, wil het nu toch wel eens af hebben.. Voorkant hebben we ze gelukkig wel hangen, van die vouwgordijnen Boven hebben we ook rolgordijnen op maat geknipt / gezaagd en in de slaapkamer gewone gordijnen aan een rails
Kaygee fijn dat de vloer zondag toch kan worden gelegd!
Ja heb net al even gezocht via google maar ik kan hem niet vinden
Ga even iets vergelijkbaars zoeken en anders plaats ik vanavond wel even een foto van thuis Hij hang verder helemaal namelijk en dat was al een heeeeeeel gedoe. We kregen er namelijk maar geen stroom op. Foutje in de bedrading die in het kroonsteentjes zat Nu is het goed en is de foute bedrading verwijderd, twee zwarte draden kan natuurlijk nooit